Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kalendarz Canon Board z najlepszych fot.



b'Art
18-12-2005, 18:55
Słuchajcie, mam co Wy na to - może jakiś konkursik na kalendarz z naszych fot i potem z tego oficjala CB za jakieś rozsądne pieniądze?

Adminowie podpowiedzcie jak zorganizować wybór zdjęć i głosowanie nad finałową 12 tka, potem pewnie drukowanie, a jeśli nie to każdy sam we własnym zakresie.

Any propozycje? Co Wy na to?

Tomasz Golinski
18-12-2005, 19:01
Może i to dobry pomysł. Kiedyś był konkurs na foto roku 2004, teraz widocznie czas na reedycję.

Nemeo
18-12-2005, 20:06
Dobry pomysł, każdy przedstawiłby swoją jedną fotkę, jako propozycję, później z tych wszystkich, wybralibyśmy 12 najlepszych - / 12 miesięcy/, i super kalendarz gotowy.

b'Art
18-12-2005, 21:09
No i o to właśnie mi chodzi, jeśli wybierzemy zdjęcia mogę zająć się drukiem itp... co Wy na to? A może ktoś z Canonierów pracuje w druku, składzie itp. podpowie ceny format itp.? Chciałbym by kalendarz dobrze prezentował foty, spełiał także użytkowe funkcje.

Może jakiś serwer gdzie będzie można umieszczać foty do głosowania? Czy u nas na CB? Tomasz co o tym myślisz - pytam od strony technicznej.

Tomasz Golinski
18-12-2005, 21:14
Od strony technicznej to można na serwerze pewnie. Hazan testował jakąś galerię.

Jeśli o mnie chodzi, to mogłby być użyte foty z poprzedniego konkursu ;) (w tym nie mam szans...)

nastier
18-12-2005, 21:19
jesli chodzi o server - to ja moglbym uzyczyc swoj, ok 150-180mb by sie znalazlo ;)

przeciez fotki, ktore bede zglaszane nie musza byc od razu w oryginalnych formatach, mozna je zmniejszyc, a dopiero po ogloszeniu wynikow autor przesle duzy plik. to chyba dosc rozsadne rozwiazanie, przyjmujac,ze np. 300 forumowiczow przesle swoje propozycje...

b'Art
18-12-2005, 21:33
Od strony technicznej to można na serwerze pewnie. Hazan testował jakąś galerię.

Jeśli o mnie chodzi, to mogłby być użyte foty z poprzedniego konkursu ;) (w tym nie mam szans...)

Myśle, że trzeba będzie ograniczyć ilość fot na usera do max 2 szt, by przeglądanie nie było mozolne, i jakiś szybki skrypcik napisać by zaznaczać / wybierac podczas oglądania? Pomyślcie informatycy pls

b'Art
18-12-2005, 21:36
jesli chodzi o server - to ja moglbym uzyczyc swoj, ok 150-180mb by sie znalazlo ;)

przeciez fotki, ktore bede zglaszane nie musza byc od razu w oryginalnych formatach, mozna je zmniejszyc, a dopiero po ogloszeniu wynikow autor przesle duzy plik. to chyba dosc rozsadne rozwiazanie, przyjmujac,ze np. 300 forumowiczow przesle swoje propozycje...

Zgadzam sie - jeśli chodzi o zmniejszanie to dobry pomysł. Może u Ciebie Nastier jakiegoś mirrora by sie forum nie zatykało podczas przeglądania zdjęć? Trzeba by zdążyć do 15-20 stycznia - potem już kalendarze nie mają chyba sensu. Jaka jest Wasza opinia?

nastier
18-12-2005, 22:07
moze byc, jestem otwarty na propozycje ;)
co do skryptu, to moze jakis zdolny i chetny programista by sie wychylil...
ja moge zamontowac jakis gotowy skrypt, np 4images (kazdy sie rejestruje, wrzuca fotke, moze ja opisac, od razu sa miniaturki, glosowanie odbywaloby sie poprzez dodanie komentarza do fotki)
mysle, ze rozmiar 800 na 600 pikseli do oceny zdjecia jest wystarczajacy..

Nemeo
18-12-2005, 22:08
Trzeba by zdążyć do 15-20 stycznia - potem już kalendarze nie mają chyba sensu.

Zgadzam się z tobą, całość musi byś zamknięta, góra do końca stycznia.

Michal-Czuba
18-12-2005, 22:18
Jestem jak najbardziej za! Chętnie kupił bym taki kalendarz za jakieś przyzwoite pieniążki :) Co prawda ze swoimi zdjęciami nie mam czans, ale chętnie obejrzę piękne prace pozostałych forumowiczów.

yogi-bear
18-12-2005, 22:19
pomysl bardzo dobry! co do glosowanie to nie lepiej otworzyć wątek we zwykłą sondą w którym będą zdjęcia? :) Hm.. chyba musze wyjść w jakiś mały plener... ;)

Tomasz Golinski
18-12-2005, 22:23
Zwykła sonda nie da rady, bo

1. tylko 10 punktów moze mieć
2. tylko jedną opcje można zaznaczyć

hazan
19-12-2005, 00:16
Pomysł świetny , przygotujmy tylko jakiś rozsądny regulamin a kłopotami technicznymi będziemy martwić się póżniej.

Mowiąc o regulaminie mam na myśli regulamin selekcji zdjęć. Przydało by się tez wiedzieć ile kosztowało by zrobienie takiego kalendarza (bo chyba sobie zdajecie spraw że aby wyglądał on dobrze to tani nie będzie)

b'Art
19-12-2005, 00:24
Pomysł świetny , przygotujmy tylko jakiś rozsądny regulamin a kłopotami technicznymi będziemy martwić się póżniej.

Mowiąc o regulaminie mam na myśli regulamin selekcji zdjęć. Przydało by się tez wiedzieć ile kosztowało by zrobienie takiego kalendarza (bo chyba sobie zdajecie spraw że aby wyglądał on dobrze to tani nie będzie)

To mogę sprawdzić, kłopotem pewnie będzie nakład i format. Najdroższym etapem jest naświetlanie (trzeba przygotować materiał w Corelu) i to ma wpływ na cenę spory. Potem format! :( Jaki? A3, A4, ??????? Jaki layout? powinien byc taki by zdjęcia było widać a nie trzeba było sie domyślać co tam jest. No i faktura tu pewnie też będzie niezła jazda... mat, pół-mat, błyszczący itd. proponuje wszystkie te sprawy przegłosować demokratycznie. Trzeba by też zebrać deklaracje odnośnie ilości... no więc do boju!!!!!!! Dużo przed nami POMORZECIE ? TOWARZYSZE? (było już nie..?)

Driver
19-12-2005, 00:24
Podajcie docelowy naklad i wielkość to zrobie wstępną kalkulacje
Bo rozumie że ma to być kalendarz 12-sto kartkowy, dwustronny.

C41photocrew
19-12-2005, 00:26
kwestia jaki kalendarz......na sciane czy biurkowy??

Nemeo
19-12-2005, 00:28
Lepszy będzie na ścianę.

b'Art
19-12-2005, 00:28
moze byc, jestem otwarty na propozycje ;)
co do skryptu, to moze jakis zdolny i chetny programista by sie wychylil...
ja moge zamontowac jakis gotowy skrypt, np 4images (kazdy sie rejestruje, wrzuca fotke, moze ja opisac, od razu sa miniaturki, glosowanie odbywaloby sie poprzez dodanie komentarza do fotki)
mysle, ze rozmiar 800 na 600 pikseli do oceny zdjecia jest wystarczajacy..

No to wal z tym do Hazana i lub Tomasza, może Muflon sie podłączy napiszcie coś, ja niestety nie jestem programistą :( i walimy dalej... :)

Nemeo
19-12-2005, 00:29
Bo rozumie że ma to być kalendarz 12-sto kartkowy, dwustronny.

Ja bym był właśnie za taką opcją, nie wiem jak inni.

b'Art
19-12-2005, 00:33
Podajcie docelowy naklad i wielkość to zrobie wstępną kalkulacje
Bo rozumie że ma to być kalendarz 12-sto kartkowy, dwustronny.

Tak 12 kartkowy. Na ścianę, ale czytelny by i w biurze mógł zawisnąc.
Driver - skądeś? Jakie miasto?

muflon
19-12-2005, 00:35
Hmm, skoro i tak chodzi o "preview", to nie lepiej po prostu zrobić wątek w którym wszyscy będą wklejać obrazki tak jak w galeriach? Tydzień wstawiania zdjęć, a potem głosowanie w drugim wątku. Keep it simple...

b'Art
19-12-2005, 00:35
Ja bym był właśnie za taką opcją, nie wiem jak inni.

Jak wyżej (albo niżej kurde nie wiem gdzie to wejdzie) tak 12 pages to jest to.

Driver
19-12-2005, 00:38
Niedaleko katowic, ale akurat drukarnie to mozecie wybrać jaka wam sie podoba. Myśle ze jest tu na tyle osób że ktoś podejmie się "zlamania" materiału. wtedy wystarczy puścić maszyne. przyzwoita drukarnia ( i tania ) jest w łodzi.
Ale od razu was uprzedze że tanio nie bedzie. wątpie czy przy A4 zmieścicie sie w 10 tyś.

b'Art
19-12-2005, 00:40
Hmm, skoro i tak chodzi o "preview", to nie lepiej po prostu zrobić wątek w którym wszyscy będą wklejać obrazki tak jak w galeriach? Tydzień wstawiania zdjęć, a potem głosowanie w drugim wątku. Keep it simple...

Witaj.
Ja bym to troche uprościł Muflon. Może wyślemy do kogoś zdjęcia - np do 200kilo , by je umieścił w galeryjce i potem jak proponował Tomasz głosowanko na zdjecie. To powinno (wysyłanie i głosowanie) byc jak najbardziej proste. Nie chcę wycinac ludzi którzy robia cudne zdjęcia ale np. nie znaja np. HTML i innych (dla nich) IT pierdów. Wiesz o co mi "come on" :)?

b'Art
19-12-2005, 00:41
Niedaleko katowic, ale akurat drukarnie to mozecie wybrać jaka wam sie podoba. Myśle ze jest tu na tyle osób że ktoś podejmie się "zlamania" materiału. wtedy wystarczy puścić maszyne. przyzwoita drukarnia ( i tania ) jest w łodzi.
Ale od razu was uprzedze że tanio nie bedzie. wątpie czy przy A4 zmieścicie sie w 10 tyś.

10 kilo za co? Druk (ile)? Naświetlanie? pozdr

Ja z kolei pracuję z drukarnia pod gdańskiem, sprawdzimy ceny w kilku miejscach, by nie przepłacać i mieć akceptowalna jakośc.

Driver
19-12-2005, 00:43
pisze to z głowy więc moge sie pomylić. jak wam zalezy to ok wtorku miałbym konkret cene
oczywiście mówiłem o gotowym produkcie "do łapki" przy nakładzie 1 000 egzpl.

b'Art
19-12-2005, 00:45
pisze to z głowy więc moge sie pomylić. jak wam zalezy to ok wtorku miałbym konkret cene
oczywiście mówiłem o gotowym produkcie "do łapki" przy nakładzie 1 000 egzpl.

Ciekawe czy uda sie nam to sprzedać. Panowie Adminowie! Ilu mamy czynnych userów na CB stu 200 300 ?? Coronado jak sprzedałeś smycze? Do ilu ludków poszły?

muflon
19-12-2005, 00:48
(..) Wiesz o co mi "come on" :)?
Jasne - ale zakladajac, ze obracamy sie wsrod uzytkownikow, ktorzy tak czy inaczej pokazuja zdjecia na forum, to w zasadzie problemu nie ma :)

b'Art
19-12-2005, 00:50
aaaaaaaa możecie rozesłać linka z tym topic'em do znanych Wam kumpli z CB?
To przyspieszy sprawe (może) i może się uda. Dzieki za pomoc.

Driver
19-12-2005, 00:52
bArt - A 4 - full kolor - druk dwustronny - papier 220 g/m to jakieś 1000- 1100 zl przy tyś szt ( produkt gotowy do odebrania )
do tego spirala kółkowa plus montarz i tektórowe "plecki"
Do 10 000 dobijecie jak nic.
Znajdziecie 1000 chętnch po 10 zeta sztuka ?
Od razu uprzedze pytanie. zmniejszenie nakładu o połowe przyniesie oszczędności na poziomuie 20 %

b'Art
19-12-2005, 00:58
bArt - A 4 - full kolor - druk dwustronny - papier 220 g/m to jakieś 1000- 1100 zl przy tyś szt ( produkt gotowy do odebrania )
do tego spirala kółkowa plus montarz i tektórowe "plecki"
Do 10 000 dobijecie jak nic.
Znajdziecie 1000 chętnch po 10 zeta sztuka ?
Od razu uprzedze pytanie. zmniejszenie nakładu o połowe przyniesie oszczędności na poziomuie 20 %


Czekam na Adminów, nie wiem ilu mamy czynnych userów? :( Ja to i z 20 bym wziął, a co niech rodzinka uczy sie jakie ludki foty robia :) No to pierwsze dane już mamy. Jakie będą koszty A3 - any pojęcie?

Tomasz Golinski
19-12-2005, 01:05
Wygląda to kiepsko z taką ceną. Identyfikatory się długo zbierały, a były tańsze... Wyszlo ich chyba z 200...

Hmm. Może by potem naprodukcję tych kalendarzy do sklepow puścic? ;) Kto ma duszę marketingowca i to sprzeda? :lol:

Zdjęcia możnaby wysyłać do mnie, ja je potem do galerii wrzuce, ale w oparciu o skrypt (Muflona) nie ma możliwości głosowania. Może ktoś, kto ma galerię jakąś bardziejszą się zglosi?

I jeszcze jedna kwestia techniczna: aspect ratio oraz pion/poziom...

Driver
19-12-2005, 01:05
a nie lepiej przy małym nakładzie zrobic to po prostu "laserem"
http://www.poligraf.com.pl/cennik.html

b'Art
19-12-2005, 01:11
a nie lepiej przy małym nakładzie zrobic to po prostu "laserem"
http://www.poligraf.com.pl/cennik.html


TO jest niezły pomysł. Co Wy na to? Jak z jakością?

Tomasz jeśli w/w nie wypali (a może) postaram sie o jakieś dotacje :)

Driver
19-12-2005, 01:15
Z tego co widze A4 kosztowałoby 12 zł bez kosztów spiralki i szycia.
Nie znam tej drukarni. Na peno jakośc będzie ciut gorsza od druk + lakier UV.
ale sam zobacz że 20 groszy to wychodzi i owszem ale przy nakładzie .... 400 000 szt

Tomek G.- sprzedać ? no problem. Tylko kto to zaksięguje, wystawi faktury, rozliczy i zapłaci podatki ?

Tomasz Golinski
19-12-2005, 01:22
Zaksięgować, fakturować to nie problem, ale kto kupi? Mowa o sprzedaży zarobkowej osobom trzecim, dlatego był: " ;)"

b'Art
19-12-2005, 01:23
Z tego co widze A4 kosztowałoby 12 zł bez kosztów spiralki i szycia.
Nie znam tej drukarni. Na peno jakośc będzie ciut gorsza od druk + lakier UV.
ale sam zobacz że 20 groszy to wychodzi i owszem ale przy nakładzie .... 400 000 szt

Tomek G.- sprzedać ? no problem. Tylko kto to zaksięguje, wystawi faktury, rozliczy i zapłaci podatki ?

400.000 - trochę dużo. Każda kartka bedzie wisiec na ścianie miesiąć - wytrzyma? bez blaknięcia? Powinna nie?

b'Art
19-12-2005, 01:25
Zaksięgować, fakturować to nie problem, ale kto kupi? Mowa o sprzedaży zarobkowej osobom trzecim, dlatego był: " ;)"

Laby i sklepy fotograficzne pewnie by wzięły. A wydrukować tego w labie nie można? Ciekawe jak by wyglądało? Pewnie kiepsko - i jeszcze prace introligatorskie.

Driver
19-12-2005, 01:31
W labie ? Czemu nie ? Robisz 12 odbitek A3 i na dole kalendarium dla dange miesiąca.
Mam w miare aktualny cennik
Format A3
druk dwustronny 4+4 ( tak nazywa sie full kolor )
nakład - 300 szt ( powiedzmy )
gramatura - 200 gr
cena za szt - ok 5.50 zl
i teraz rary 6 szt ( po 2 miesiące na kartke ) = 33.00 zł
i to niestety netto :(

Tomasz Golinski
19-12-2005, 01:33
co to rary?

Driver
19-12-2005, 01:35
rary = razy ( mnozenie )
sory - literówka ;)

Driver
19-12-2005, 01:38
jeszcze kalkulacja dla mniejszych nakładów
100 szt - 42.00/szt
200 szt - 36.00/szt
oczywiście netto

ide lulu
dobrej nocki :)

b'Art
19-12-2005, 01:40
o jeszcze jedno przyszło mi do głowy: może skrobnąc ładne pismo do Canon Polska? Admini? W formie elektronicznej i zwykłej poleconej? (moge wysłać)
Może nas wesprą?

Dajey przecież im:
- zamknięte koło (grupa fokusowa) userów sprzętu (fanatycznych czasami)
- zmniejszamy koszty doradstwa technicznego
- propagujemy nowości
- wyjaśniamy, wspieramy i łajamy
- robimy marketing
- PR
- w przyszłości chętne grono na prezentacje zjazdy, konferencje itp


Co Wy na to?
Wyślijcie kopie listu na priva bbbjjj@o2.pl to przymonitoruje i podzwonię!

o tu są: http://www.canon.com.pl/kontakty/foto/

Driver
19-12-2005, 01:44
o jeszcze jedno przyszło mi do głowy: może skrobnąc ładne pismo do Canon Polska? Admini? W formie elektronicznej i zwykłej poleconej? (moge wysłać)
Może nas wesprą?

Dajey przecież im:
- zamknięte koło userów sprzętu (fanatycznych czasami)
- zmniejszamy koszty doradstwa technicznego
- propagujemy nowości
- wyjaśniamy, wspieramy i łajamy

Co Wy na to?
Wyślijcie kopie listu na priva bbbjjj@o2.pl to przymonitoruje i podzwonię!


nie chce być pesymistą ale:
jeśli chcesz dofinansowania to musisz liczyć się że znajdzie się na kalenarzu logo.
A jak ma takie logo tam wylądować to strzelam w ciemno że nikt nie zgodzi se dać czegoś takiego bez "zatwierdzenia projektu"
A jak znam życie to bedziesz projekty robił do maja bo to duża firma i nie da swojej nazwy na byle co.
Już wyżucaliśmy nakłady rzedu 5 000 szt na śmietnik bo w logo jakiejś tam firmy kod koloru nie był taki jak być powinien.
wykorzystanie oficjalnego loga to nie łatwa rzecz. Naprawde

Tomasz Golinski
19-12-2005, 01:45
Hm, jak znam korporacje, to się nie uda... Ale może warto spróbować. Trzeba spytać Hazana.

(Gorzej, jak przeczytają wątek o Żytniej ;) )

klaus
19-12-2005, 01:48
Hello
Jestem za, pomysł mnie się podobuję, też składam w corewlu do ruku różne pierdoły.
A co do żytniej to cała prawda, i to jest konstruktywna krytyka powinni sobie to wziąć w Canonie do serca!

b'Art
19-12-2005, 01:57
Hm, jak znam korporacje, to się nie uda... Ale może warto spróbować. Trzeba spytać Hazana.

(Gorzej, jak przeczytają wątek o Żytniej ;) )

Jak nic nie ugram w Canon PL, spróbuje z innej strony, mój kolega jest szyszką w Canon Europe (o! życie) może będzie miał jakieś przełożenie?

A o Żytniej sam mu pokażę! Kurde będę siemusiał troche na tłumaczyć

Myślcie ide kimać. Do jutra.
Klaus dzieki za chęci! Skądeś Klausie Mitfoch? Takiś tajemniczy - ujawnij sie, będzie łatwiej.

hazan
19-12-2005, 02:06
Czekam na Adminów, nie wiem ilu mamy czynnych userów? :( Ja to i z 20 bym wziął, a co niech rodzinka uczy sie jakie ludki foty robia :) No to pierwsze dane już mamy. Jakie będą koszty A3 - any pojęcie?


Oczywiście że wiadomo - dziennie loguje się ok 500 ale czy sa czynni czy beda chcieli zapłacić ??

hazan
19-12-2005, 02:10
o jeszcze jedno przyszło mi do głowy: może skrobnąc ładne pismo do Canon Polska? Admini? W formie elektronicznej i zwykłej poleconej? (moge wysłać)
Może nas wesprą?

Dajey przecież im:
- zamknięte koło (grupa fokusowa) userów sprzętu (fanatycznych czasami)
- zmniejszamy koszty doradstwa technicznego
- propagujemy nowości
- wyjaśniamy, wspieramy i łajamy
- robimy marketing
- PR
- w przyszłości chętne grono na prezentacje zjazdy, konferencje itp


Co Wy na to?
Wyślijcie kopie listu na priva bbbjjj@o2.pl to przymonitoruje i podzwonię!

o tu są: http://www.canon.com.pl/kontakty/foto/

Do canona polska pisałem juz dwa razy w różnych forumowych sprawach - nigdy nawet nie odpowiedzieli. Dzwoniłem też do pani zajmującej sie promocją w marketingu - nie miała czasu..

No ale mozna jeszcze raz sprubowac.

b'Art
19-12-2005, 02:16
Do canona polska pisałem juz dwa razy w różnych forumowych sprawach - nigdy nawet nie odpowiedzieli. Dzwoniłem też do pani zajmującej sie promocją w marketingu - nie miała czasu..

No ale mozna jeszcze raz sprubowac.

No to spróbujmy, wysmażcie pismo a ja powalczę!
Dajcie kopię

Tomasz Golinski
19-12-2005, 02:17
To chyba lepiej, żeby b'Art tą swoją szyszkę ruszył (jakkolwiek dwuznacznie to brzmi ;) )

b'Art
19-12-2005, 02:20
Ruszę szyszkę :) - będzie w Polsce na Święta.
Ale pocisnę też CPL

Coronado
19-12-2005, 04:03
Ciekawe czy uda sie nam to sprzedać. Panowie Adminowie! Ilu mamy czynnych userów na CB stu 200 300 ?? Coronado jak sprzedałeś smycze? Do ilu ludków poszły?

Na Allegro 72 osoby zamowily 184 smycze. Poza okolo 15 osob ale wciaz sie zglaszaja nastepne.

Pozdrawiam
Coronado

Coronado
19-12-2005, 04:14
Słuchajcie, mam co Wy na to - może jakiś konkursik na kalendarz z naszych fot i potem z tego oficjala CB za jakieś rozsądne pieniądze?

Adminowie podpowiedzcie jak zorganizować wybór zdjęć i głosowanie nad finałową 12 tka, potem pewnie drukowanie, a jeśli nie to każdy sam we własnym zakresie.

Any propozycje? Co Wy na to?

Pomysl mi sie bardzo podoba i z checia pomoge z jego realizacja. Pare lat temu wydalem kalendarz autorski - moze nawet ktos z Was go dostal... Pare tygodni temu pytalem tez na forum czy ktos zna jakies drukarnie bo znowu mi taki pomysl chodzi po glowie.

Moge postawic galerie do glosowania na swoim serwerze - uzywam troche Coppermine i mysle, ze by to zadzialalo. Moge tez pomyslec nad regulaminem i cala logistyka przedsiewziecia. Ktos na miejscu w PL musialby zadbac o druk - z doswiadczenia wiem, ze trzeba stac przy drukarzu zeby bylo dobrze zrobione. Problem to jednak bedzie kasa bo zeby taki kalendarz wygladal dobrze to musi troche kosztowac a znalezc sponsora bedzie na to bardzo trudno.

Pozdrawiam
Coronado

Angmar
19-12-2005, 08:39
z doswiadczenia wiem, ze trzeba stac przy drukarzu zeby bylo dobrze zrobione.
Na Romayorze chcesz ten kalendarz drukować, ze chcesz maszynistę pilnować?

chuckyy
19-12-2005, 10:56
No i o to właśnie mi chodzi, jeśli wybierzemy zdjęcia mogę zająć się drukiem itp... co Wy na to? A może ktoś z Canonierów pracuje w druku, składzie itp. podpowie ceny format itp.? Chciałbym by kalendarz dobrze prezentował foty, spełiał także użytkowe funkcje.

Pracuję w druku. Jednak przy druku offsetowym, jeśli nakład nie byłby co najmniej 200 egz. - koszt jednego kalendarza będzie ogromny...
Same naświetlenia plus płyty to ok 2 tys zł...

Myślę, że format B3 byłby tutaj najbardziej odpowiedni. Większość fotek będzie jednak cyfrowa, w związku z czym nie ma co szaleć z formatem :)

Auwo
19-12-2005, 11:13
Temat bardzo interesujący, rozeznam sprawę druku u moich znajomych drukarzy i dam info.

Kalkulacja od naszego nieaktywnego forumowego kolegi wygląda tak

druk - około 5zł/szt,
przygotowalnia 560,
naświetlenia 14*4*19zł=1064 - plus VAT

format A3 nakład 1000 szt.

Najszybszy możliwy termin realizacji - pierwszy tydzień stycznia.

chuckyy
19-12-2005, 11:51
Obadałem sprawę w mojej drukarni

Druk 6 kartek 4+4 plus jakaś okładka 4+0
kreda 200 g, mat
Format B3
Skrętka na dłuższym boku
Przy nakładzie 200 szt - 22 zł/szt.
500 - 12zł/szt.

Bez ceny składu, bo wiadomo, że tym ktoś by się zajął. Oczywiście netto. Jeśli nie chcielibyśmy faktury - myślę, że cena netto byłaby ostateczną ;)

KMV10
19-12-2005, 12:45
Ciekawe czym musiałby się wyróżniać taki kalendarz, aby ktoś go chciał kupić w ogólnym zalewie profesjonalnie przygotowanych i wydrukowanych kalendarzy? Otrzymuję zwykle kilkanaście kalendarzy na przełomie roku za darmo, przygotowanych w dużym formacie, z czego kilka z naprawdę dobrymi zdjęciami. Czyli takimi które chce się oglądać przez miesiąc lub przez 6 miesięcy (w zależności od typu kalendarza). Jeśli odłożymy na bok zafascynowanych forum CB to innych chętnych na forumowy kalendarz będzie mało.

mlody911
19-12-2005, 23:54
To może jak tak kiepsko wygląda sprawa, chociaż jakis wygaszacz do kompa z najlepszymi zdjęciami??

Tomasz Golinski
20-12-2005, 00:03
Ja kiedyś zrobiłem sobie skin do winampa zmieniający foty (w oparciu o skin artzar)

b'Art
20-12-2005, 14:08
Jak więc z wyborek zdjęć - galeria, głosowanie?
Trzeba zacząć od czegoś, by potem popchnąć dalej. Wiem że Świeta blisko ale...

orbital
20-12-2005, 14:43
pomysł jest fajny i jakby ci to kupie 1szt. za każdą cenę ;)

Myślę, że najpierw powinno być zgłaszanie fotek, najlepiej 1 fotka od osoby z forum (oczywiście wedle własnego uznania)
Potem od daty zakończenia zgłaszania należałoby zrobić głosowanie np. przez 7-10 dni w formie anonimowej galerii (bez nazwisk, parametrów zdjęcia, możliwości komentowania itp. poprostu skala ocen 1-5)
No i oczywiście po tym procesie 12 autorów kalendarza CB zostanie ujawnionych wraz z tym jak zrobili zdjęcie itp. (może takie info warto byłoby gdzieś umieścić na kalendarzu, taki edu-calendar :D)
No i to tyle.

Co do CPL, to osobiście nie chciałbym mieć ich loga na tym kalendarzu, myśle że cena raz że by wzrosła a dwa byłoby w samym produkcie za dużo reklam innych firm współpracujących z CPL, ale prawa marketingu są jak czarna dziura - każdy wie że istnieje ale nie każdy przez nią przechodzi ;)

Sorcerer
20-12-2005, 14:58
A czy fotki - propozycje to miałby być mix czy jakaś konkretna tematyka, np. krajobraz, psy...? ;)

Jac
20-12-2005, 17:06
proponuje kalendarz "zdjecia balkonowe" :mrgreen:

Pikczer
20-12-2005, 18:23
proponuje kalendarz "zdjecia balkonowe" :mrgreen:

Wbrew pozorom pytanie nie jest pozbawione sensu. Chcialbys zeby w lutym wisiala Ci fajna gola d..pa a w marcu piekna katedra ??? :mrgreen:

Jac
20-12-2005, 18:34
Wbrew pozorom pytanie nie jest pozbawione sensu.
przeciez ja nie pytam tylko odpowiadam :-), temat kalendarza to 'balkonowe widoki forumowiczow' :mrgreen:

Silent Planet
20-12-2005, 18:47
A jak się nie ma balkonu?
Może być z tarasu?

Jac
20-12-2005, 18:54
A jak się nie ma balkonu?
Może być z tarasu?
mozna zgenarlizowac ostatecznie do 'okna' :-) lub zmienic temat na 'twoj mur, twoja dzielnica, twoja okolica'

Sorcerer
20-12-2005, 22:34
Z dwojga złego wolę ... katedrę!

muflon
20-12-2005, 22:37
Jakby co, to ja mam jedną ładną :)

adamek
20-12-2005, 22:47
Może kalendarz z najładniejszymi pudełkami z napisem CANON ?
;P

Auwo
20-12-2005, 22:53
Może kalendarz z najładniejszymi pudełkami z napisem CANON ?
;P

eee tam, muflon zapełni wszystkie miesiące :D

Driver
20-12-2005, 23:02
Z tablicami testowymi
sprzedałby się :D

muflon
20-12-2005, 23:08
eee tam, muflon zapełni wszystkie miesiące :D
Nie da rady :) Doliczyłem się 10-ciu (nie mam do 17-40) :) Ale pomysł z tablicami mi się całkiem podoba :lol:

Tomasz Golinski
21-12-2005, 00:18
Jakby co, to ja mam jedną ładną :)
Dupę czy katedrę?

Jac
21-12-2005, 00:22
Dupę czy katedrę?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Auwo
21-12-2005, 00:30
A może dupę w katedrze :mrgreen:
A jak dobra **** to na tytułową stronę można ją zapodać :D

Jac
21-12-2005, 00:35
albo katedre w ...e :mrgreen:

adamek
21-12-2005, 01:00
Albo:
**** jako chwyt marketingowy na okładce....
A w środku katedry poprrzeplatane tablicami testowymi. :D

Robson01
21-12-2005, 01:01
No no, jak pięknie temat wątku ewoluuje :mrgreen:

-=Festyk=-
21-12-2005, 09:48
A może katedra,która ma w dupie tablice testowe?:mrgreen:

Polaco
21-12-2005, 09:49
A może katedra,która ma w dupie tablice testowe?:mrgreen:
O nie, tablice testowe nie mozna miec w d***, co wtedy zrobiliby onanisci ? Jeszcze jak im zabrac dekielki to juz bylaby histeria... ;)

ripek
21-12-2005, 11:18
A zastanawialiście się czy kalendarz kupi więcej osób niż 12 autorów zdjęć w nim umieszczonych ? ;)

Diodak
21-12-2005, 22:01
Coś drogie te kalkulacje... sprawdzę w zaprzyjaźnionej drukarni w Rzeszowie bo mamy dobre ceny... może udałoby się bez faktury taniej ;). Tak czytam temat, bo mnie zaciekawił, ale nie widzę zbierania zdjęć :P. Może warto byłoby zrobić ankietę i zobaczyć ile osób byłoby chętnych na zakup kalendarza np. w dwóch opcjach A4 i A3 i orientracyjne przedziały cenowe np. do 15zł do 25zł. Bez konkretnego nakładu nawet nie ma co robić kalkulacji druku. Proponuję aby autor wątku zrobił ankietę.

b'Art
22-12-2005, 02:00
Taaaaaa zaczęło się my tu o dupie maryni (who the f** is Marynia?) a zdjęć ni widu ni słychu, może ktoś tak weżmie w/w w troki i zabierze sie do tego. Nie chcę mieć kalendarza w marcu. Any brave? Adminowie?

Pszczola
22-12-2005, 08:20
Wbrew pozorom pytanie nie jest pozbawione sensu. Chcialbys zeby w lutym wisiala Ci fajna gola d..pa a w marcu piekna katedra ??? :mrgreen:

Ale jakas przynajmniej 1 szt. zdjecia tablicy testowej to bedzie?

Pszczola
22-12-2005, 08:21
+ jako bonus:
- tablica testowa,
- wzorze bialosci,
- wzorzec szarosci ;-)

adamek
22-12-2005, 11:27
A hand-made pudełko?

KuchateK
22-12-2005, 19:53
Nie no... Tablica musi byc...
Jak to mozna powiesic na scianie tak bez funkcji uzytkowych?

:twisted:

b'Art
22-12-2005, 20:00
Ale jakas przynajmniej 1 szt. zdjecia tablicy testowej to bedzie?

Oczywiście, że będzie. Pszczoła zrób jej zdjęcie proszę i umieścimy w miejscu do głosowania (o ile takie powstanie - bo widzę, że się nawet na to nie zanosi :( ), jeśli dostanie odpowiednią liczbę głosów to ją wydrukujemy - bo czemu nie !? :)

Vitez
23-12-2005, 13:38
Teraz... to mozemy zaczac uzgadniac kalendarz 2007.

Bralem udzial w przygotowywaniu kociego kalendarza forum.miau.pl .
Zajelo nam to od mniej wiecej marca do listopada - ustalenia, informacje, zbieranie i wybor zdjec, projekt graficzny, przygotowania do wydruku.
Mozna odjac 3 miesiace bo byly jeszcze klopoty formalne (zarejestrowanie komitetu ktory zbieral pieniaze - bo to na rzecz fundacji bylo) - nas to nie obowiazuje. To nadal daje ok 4 miesiace prac organizacyjnych.
Koszt druku wyszedl ok 12zl o ile dobrze pamietam, kalendarz indywidualnie chodzil po 22zl.


Chyba ze zrobic po lebkach - zebrac kilkanascie ladnych zdjec, wrzucic w automat do generowania kalendarzy i druknac w najtanszej znalezionej drukarni.
Tylko kto wtedy taki kupi?

Dylemat poczatkowy jest jak kwadratura kola - zeby sie zorientowac ile moze byc chetnych, milo by bylo pokazac wstepny projekt kalendarza by zachecic... ale jednoczesnie ciezko sie zabrac za wstepny projekt gdy nie znamy oczekiwanej listy chetnych i czy w ogole skorka warta jest wyprawki?

Tomasz Golinski
23-12-2005, 18:10
Zgodzę się z Vitezem, że lepiej mysleć o roku 2007. Z powodów "marketingowych" ;) lepiej, żeby był przed świętami a nie po.

b'Art
23-12-2005, 18:51
No to zwieszamy pomysł na kołku do połowy roku - czyli powakacjach, bo w trakcie nich nic nie uda sie załatwić, a będzie pewnie więcej zdjęć. Ja to w gorącej wodzie company jestem, ale głos rozsądku się także przydaje. Vitez I Rozsądny. :)

b'Art
23-12-2005, 18:52
A tak wogóle to rzyczę Wam Wesołych Świąt zdrowia szczęścia bogatego Mi L kołaja, wielu strzałów życia.

Robson01
24-12-2005, 19:01
Po wakacjach to raczej będzie trochę za mało czasu i można się nie wyrobić. Wtedy może wyjdzie na 2008.

yogi-bear
24-12-2005, 20:34
hmhm.. szkoda troche ze nie bedzie na ten rok kalendarza.. ale jesli ma to naprawde wypalic to poczekamy do 2007.. a moze by zrobic taki nie do konca typowy kalendarz np. zaczynający się od maja? Kto powiedział ze kalendarz ma się zaczynać i kończyć na styczniu? może zrobić od maja 2006 do stycznia 2008? :)

nastier
24-12-2005, 21:36
moze od razu zrobmy na cale stulecie...:roll:

Nemeo
24-12-2005, 22:53
Z takim stwarzaniem sztucznych problemów, to możemy sobie zrobić kalendarz na 2056 rok.:lol: :lol: :lol:

Il fuoco
25-12-2005, 02:06
spokojnie Panowie:) może faktycznie zajmijmy się na poważnie 2007 rokiem. na 2006 jest już zdecydowanie za późno. a tak przez cały 2006 możnaby przeprowadzić competition na najlepsze fotki. tylko pasowałoby jakiś system głosowania jak już to było wcześniej pisane wrzucić/udostępnić/podpiąć do sieci. Vitez myśli racjonalnie i spokojnie. nie ma się co gorączkować. jeśli się porządnie do tego przyłożymy naprawdę może coś fajnego z tego wyjść a konkretnie bardzo ładny kalendarz naszego CB na rok 2007!! trochę wiecej optymizmu na przekór polskim realiom:)

Pszczola
25-12-2005, 10:32
Pomysl z 2007 zdecydowanie mi sie podoba.

Il fuoco
25-12-2005, 17:01
pasowałoby się chociaż trochę tym tematem zająć po świętach... hmm??

KuchateK
25-12-2005, 20:13
Im wczesniej zaczac tym lepiej...
Lepiej miec go bez wysilku na pazdziernik jak gonic na marzec :twisted:

mlody911
26-12-2005, 22:50
A może zrobic tak:
Wydrukować 12 kartek z datami, logiem forum itd, a zostawic u góry miejsce na własne zdjęcia każdego użytkownika forum , który sobie taki kalendarz kupi!
No ewentualnie gdyby można było jak na identyfikatorach indywidualne niki i np imię i nazwisko na każdej stronce pod ramką na zdjęcie wydrukować!!
Każdy weźmie sobie zrobi 12 odbitek najlepszych zdjęć w formacie 20x30, poprzykleja w odpowiedzie miejsca w kalendarzu i będzie dumny, że jego zdjęcia tam wiszą!!!
Kupimy dużo tych "podkładów" coby rodzince też porozdawać, cena powinna nie wyjść wysoka (bo i z 500szt. możnaby pewnie sprzedać), a jak papier będzie dobry i "oprawa" graficzna to bedzie to miało wzięcie!
Co Wy na to?

Kubaman
26-12-2005, 22:57
taki kalendarz, to ja mogę sobie jutro zrobić i to na papierze kredowym. Pomysł był, byśmy mieli coś wspólnego, i moim zdaniem to był dobry pomysł.

mlody911
26-12-2005, 23:22
Ja to rozumiem! Ale jest też i prawda po stronie tych, co twierdzą, że niewielu kupi kalendarz z fotkami 12 innych osób, przez co i cena będzie dużo większa!
A w taki sposób mamy wszyscy "indywidualne" i "wspólne" kalendarze z naszego forum!
I nie z drukarki, tylko z normalnej drukarni, z normalną sprężyną!
To tylko taki mój pomysł!
A gdyby do tego dorzucić wzorce bieli, szarości i czerni na łańcuszku jak identyfikatory (coś jak tu http://www.whibal.com/products/whibal/index.html) to poszłoby tego pewnie z kilkaset sztuk!

Nemeo
27-12-2005, 00:37
może faktycznie zajmijmy się na poważnie 2007 rokiem. na 2006 jest już zdecydowanie za późno

Też mi się tak wydaje.

b'Art
27-12-2005, 01:07
taki kalendarz, to ja mogę sobie jutro zrobić i to na papierze kredowym. Pomysł był, byśmy mieli coś wspólnego, i moim zdaniem to był dobry pomysł.

Sie zgadza i do tego chciałbym dążyć. Czy się uda? Pewnie tak, trzeba zacząć jedynie odpowiednio wcześniej. Co do odpowiedzi na pytanie -> czy ktoś kupi kalendarz ze zdjęciami kolegów - nie dyskutuje, nie wiem. Ja tak. Przecież to będą najlepsze zdjęcia według naszych opinii!!! Trzeba jedynie odpowiednio wcześnie zbudować "maszynke" do katalogowania (tematycznie?) głosowania itp. Ty o pomoc Was poproszę a potem zbiorę zamówienia i fiu do drukarni, uzgodnimy gdzie za ile i dlaczego tak drogo. :)

b'Art
27-12-2005, 01:09
...
A gdyby do tego dorzucić wzorce bieli, szarości i czerni na łańcuszku jak identyfikatory (coś jak tu http://www.whibal.com/products/whibal/index.html) to poszłoby tego pewnie z kilkaset sztuk!

To też jest fajny pomysł, osobno czy wraz z kalendarzem? Nie wiem. Pytanie ilu chętnych. Można też dodać do naszego sklapiku forumowego.

b'Art
27-12-2005, 01:23
To chyba lepiej, żeby b'Art tą swoją szyszkę ruszył (jakkolwiek dwuznacznie to brzmi ;) )


aaa tak na marginesie szyszek. Spotkałem sie z owym wcześniej wspomnianym, i dowiedziałem sie kilku fajnych rzeczy:

1. Będą poważne zniany w CPL -> nasi byli sterowani z Austrii, sami nie mogli więc do tej pory pierdnąć.. (a nawet jak to i tak im się nie chciało) bez słowa pozwolenia z Wiednia. Przechodzą "wnet" pod bezpośrednie skrzydła Amsterdamu - po to by poprawić zarządzanie, (bo do tej pory mieli b** bum bum) OBSŁUGĘ KLIENTA (sic!), SERWIS! A więc nowe miotły...
2. Pogadaliśmy na temat satndardów serwisowania i Cust. Serv., ponoć zdają już sobie z tego sprawę co mają u nas -> ponć będzie się zmieniać (ciekawe jak Żniwna)
3.Potrzebuję kilku danych o naszym formum:
-od kiedy istnieje
-ilu mamy userów
-czego potrzebujemy (prezentacje, spotkania itp. chodzi o miękki marketing)
-co ciekawego zrobiono,
-czy i jak często możemy sie spotykać na warsztatach (ankietka??? na CB?) (demo sprzętu itp.) i ilu nas może tam być?

i to tyle z Krainy Deszczowców, w razie co pytajcie

Il fuoco
27-12-2005, 01:25
myślę że dodatkami do kalendarza będzie się można zająć jak już będzie znany layout kalendarza. a do moderatorów kieruję zapytanie czy dałoby się stworzyć wątek do którego każdy mógłby anonimowo zgłosić zdjęcie pod głosowanie które skończyłoby się np. we wrześniu. dobieranie zdjęć to jedna sprawa, a stworzenie layoutu dla kalendarza to troszkę coś innego. dlatego wartałoby stworzyć wątek z głosowaniem na zdjęcia do stycznia :] a dodawanie zdjęć np. max do miesiąca przed zakończeniem tematu z wybieraniem tych 12 fotek. i nie bijcie że wszystkie rozumy pozjadałem. poprostu rzucam pomysły jakie mi przychodzą do głowy.

Jac
27-12-2005, 01:29
no i na pierwsza strone proponuje zrobic cos w stylu znajdz 300 uzytkownikow forum (tak jak to bonk zrobil w jednym z watkow)

Il fuoco
27-12-2005, 01:30
heee?? tutaj już nie nadążam...

Jac
27-12-2005, 01:39
o tak http://canon-board.info/showthread.php?t=7047

Il fuoco
27-12-2005, 01:45
aaaaa :) o to Ci chodzi... a pewnie że tak:)

ale wtedy to już nikt poza nami forumowiczami tego nie kupi:P
chyba że na odwrocie pierwszej strony albo na ostatniej - "twórcy" :)

Vitez
27-12-2005, 06:13
Wrzesien to juz ostatni gwizdek by slac projekt do drukarni. Pozniej to juz i z terminami problemy i koszta wyzsze - w pazdzierniku drukuja i pod koniec pazdziernika, caly listopad i grudzien trafiaja kalendarze do sklepow.
Tak wiec - do 15 czerwca wlacznie zbior zdjec.
Do 31 sierpnia opracowanie ostatecznego layoutu.
1 tydzien wrzesnia - wysylka projektu do druku i za ok 3 tyg powinien byc gotowy - albo i szybciej... chyba mamy tu paru drukarzy na forum?

Dziury czasowe w powyzszym terminarzu celowe - bo i tak sie poslizg wydarzy.
W tzw miedzyczasie zbierania/glosowania na zdejcia trzeba dopracowac:
- wybor drukarni
- format kalendarza (pionowy, poziomy, scienny, biurkowy, kieszonkowy, ksiazkowy, wymiary, ilosc kartek, jednostronny, dwustronny, z notatkami, z imieninami itd itp) i kto zajmie sie layoutem
- sposob dystrybucji, cene mozna uzgodnic juz po ustaleniu i wstepnej umowie z drukarnia

Venio
27-12-2005, 07:24
hmm jesli chodzi o ten rok to podziekuje bo mam juz kalendarz NG 8) ale bardzo chętnie kupie takie cuś na przyszły rok ;)

b'Art
27-12-2005, 14:24
->Vitez
Plan OK, ja jednak czekam na kogoś kto się weźmie do roboty i popracuje nad zgłaszaniem zdjęc itp. wszystko fajno, nie zrobie tego sam - nie mam pojęcia o programowaniu, HTML i innych pierdołach.
Any ideas?

Pewnie w 2006 sie coś ruszy - ludzie objedzeni po świętach - cała krew pracuje w żołądku :)

Vitez
28-12-2005, 02:06
->Vitez
Plan OK, ja jednak czekam na kogoś kto się weźmie do roboty i popracuje nad zgłaszaniem zdjęc itp. wszystko fajno, nie zrobie tego sam - nie mam pojęcia o programowaniu, HTML i innych pierdołach.
Any ideas?


Publicznie to wg mnie nie wyjdzie. Nawet jesli zdjecia bylyby pokazywane anonimowo i tylko organizator by znal prawdziwe dane autorow to i tak cos by tam sie wymsklo, ktos by sie obrazil i bylyby dziesiatki dyskusji zarowno przed jak i po glosowaniu na zdjecia pod tytulem "dlaczego to a nie tamto" - bo gusta setek forumowiczow sa rozne.
I tylko moderatorzy mieliby kupe roboty z uspokajaniem... i kolejne pare osob by zwyzywalo forum i moderatorow za cenzure... i kolejne pare trolli by dostalo IP bana.

Tego typu wybor "najlepszych" zdjec wg mnie musi byc zrobiony brutalnie - przez Organizatora/Komitet, czyli jednak subiektywnie i wg gustu okreslonej osoby/grupki osob.

Bo wiadomo jak sie czasem koncza rozne konkursy gdzie forma wyboru najlepszego zdjecia jest ilosc glosow internautow... a i tu na forum co za problem zaprosic znajomych czy samemu zalozyc kilkadziesiat kont i pokazac na ktore zdjecie glosowac :roll: .

Dodatkowy bonus wyboru zdjec "po cichu" - brak babrania sie w html itp formy glosowan masowych 8)

Tomasz Golinski
28-12-2005, 02:11
Hehe, ale z konkursem na zdjęcie 2004 jakoś się udało w końcu (za drugim razem), mimo całej tej demokracji.

W tym roku możnaby najwyżej puścić kalendarz z tamtymi fotami ;)

hazan
28-12-2005, 02:11
Vitez - w takim razie trzeba zorganizowac jury (mozę parę osób które znają sie na fotografii nie z forum ? - jesli tak to kto ich zna i zaprosi ?)

Ja zajmę się przygotowaniem czegoś do publikacji zdjęc (czyli galeria) - juz robiłem pierwsze przymiarki ale niestety nie wyszło. Oczywiście galeria będzie zintegrowana z forum.

hazan
28-12-2005, 02:17
-od kiedy istnieje
Od dwóch lat.

-ilu mamy userów
Ponad 4 tyś z czego pewnie ok 1 tyś aktywnych.

-czego potrzebujemy (prezentacje, spotkania itp. chodzi o miękki marketing)
Potrzebujemy promocji, materiałów na konkursy (małe gadzety), specjalnego statusu dla serwisu (dla userów forum). Może wiecej nowinek dotyczacych sprzetu.

-co ciekawego zrobiono,
Zriobion ciekawe forum które przyrasta z prędkością 10tys postów miesięcznie, stworzyliśmy symaptyczne grono osób lubiących fotografie itp

-czy i jak często możemy sie spotykać na warsztatach (ankietka??? na CB?) (demo sprzętu itp.) i ilu nas może tam być?
To pytanie raczej do wszystkich - ale mysle ze pare osób na pewno by się chciało na takie warsztaty dostać


Dzieki za pomoc i daj znac jak cos sie ruszy:)

hazan
28-12-2005, 02:19
Hehe, ale z konkursem na zdjęcie 2004 jakoś się udało w końcu (za drugim razem), mimo całej tej demokracji.

W tym roku możnaby najwyżej puścić kalendarz z tamtymi fotami ;)


Konkurs na rok 2005 będzie z nagrodami (może nie za drogie ale będą) dlatego myśle że już teraz warto szykować zdjęcia. Konkurs możemy zorganizować na przełomie stycznia - lutego 2006.

Tomasz Golinski
28-12-2005, 02:20
+ zorganizowano zlot(-y).
+ wydano identyfikatory, koszulki, kubki, smycze

hazan
28-12-2005, 02:23
+ zorganizowano zlot(-y).
+ wydano identyfikatory, koszulki, kubki, smycze


I to jest coś co Canon Polska mógły pomóc organizować i sponsorować. Dla nich zamówienie kilkuset smyczy to drobiazg nie mówiąc o innych gadzetach.

Zloty przy udziałe Canona też były by chyba intenesujace :) :) - szczególnie jak przejdziemy na temat serwisu :mrgreen:

Tomasz Golinski
28-12-2005, 02:24
Zlot w ich magazynie, to jest coś :twisted:

Vitez
28-12-2005, 06:00
Hehe, ale z konkursem na zdjęcie 2004 jakoś się udało w końcu (za drugim razem), mimo całej tej demokracji.


Tak... ale sytuacja z uzytkownikami i iloscia postow na forum byla wtedy nieco inna.
Obecnie walka z malkontentami i trollami przybiera coraz wieksze rozmiary i zdecydowanie nieprzyjemne bylyby kolejne pyskowki "a bo on to... / a bo jego zdjecie to... " :roll: .

b'Art
28-12-2005, 12:19
Zlot w ich magazynie, to jest coś :twisted:

ROTFL

b'Art
28-12-2005, 12:23
...
Dzieki za pomoc i daj znac jak cos sie ruszy:)

Dzięki za pomoc, o to mi chodziło. Będę się cieszył, jeśli uda się pomóc. Oczywiście dam znać.
Mogę prosić o logosy CB, lub formatke pisma CB w wordzie? Na meila.
Dzięki

Tomasz Golinski
28-12-2005, 23:51
Tak... ale sytuacja z uzytkownikami i iloscia postow na forum byla wtedy nieco inna.
Obecnie walka z malkontentami i trollami przybiera coraz wieksze rozmiary i zdecydowanie nieprzyjemne bylyby kolejne pyskowki "a bo on to... / a bo jego zdjecie to... " :roll: .
Szczerze mówiąc, to teraz jest o niebo lepiej niż wtedy. Przynajmniej takie wrażenie odnoszę. Dwóch-trzech trolli pobanowanych. Praktycznie brak pyskówek na moderatorów - kiedyś to bywały wątki!

Il fuoco
28-12-2005, 23:52
a co to był dzisiaj za jakiś wybryk? facet ciągle pisał o Tobie to samo zdanie, na Viteza też coś nawrzucał.. jakiś seba74 czy jakoś tak.

Tomasz Golinski
28-12-2005, 23:54
http://canon-board.info/showthread.php?t=7629

Il fuoco
29-12-2005, 00:00
aha. niewarto o tym gadać.
co z przygotowaniami do kalendarza?
Hazan robi przygotowania?:D
Vitez ustala terminy?
:twisted: aż się uśmiecham na samą myśl takiego kalendarzyka z jakąś fotą muflona z axalp i z tym orzełkiem svena który chyba na zawsze zapadnie mi w pamięci. coś pięknego by było... tylko pomyślcie

b'Art
29-12-2005, 01:01
aha. niewarto o tym gadać.
co z przygotowaniami do kalendarza?
Hazan robi przygotowania?:D
Vitez ustala terminy?
:twisted: aż się uśmiecham na samą myśl takiego kalendarzyka z jakąś fotą muflona z axalp i z tym orzełkiem svena który chyba na zawsze zapadnie mi w pamięci. coś pięknego by było... tylko pomyślcie

Teraz orłów już nie ma :( w godle mamy mniej "zawadiackie" ptaszysko :)

Il fuoco
29-12-2005, 01:22
lol zgadza się b'Art:) i te seksowne pomarańczowe "stopki" i dzioby hehehe

b'Art
29-12-2005, 02:57
lol zgadza się b'Art:) i te seksowne pomarańczowe "stopki" i dzioby hehehe

No tak Naród wybrał :(

Il fuoco
29-12-2005, 10:40
co poradzisz. wypada pozostać w takiej lightowej opozycji i słuchać "BIG CYC - Moherowy beret" jedyne z czego ja się cieszę to to, że Ziobro dorwał resort sprawiedliwości. może ciut po ludzku zrobi porządek z tym całym przestępczym motłochem który się nagromadził przez ostatnie kilka lat.

a naród? hmm czy ja wiem czy tak do końca tak wybrał?
naród chyba liczył na koalicje z PO a mamy rząd mniejszościowy który g*** może w głosowaniach. chyba że komuś coś obieca- lepperowi więcej buraków:twisted:, giertychowi becikowe itp itd. do bani z taką robotą

Nemeo
29-12-2005, 16:47
Panowie, zeszliśmy z tematu, chyba że wydamy kalendarz pt. " Kacze piękności". :lol: :lol: :lol:

Il fuoco
30-12-2005, 01:03
pardon ;) ale czasem niemożna być apolitycznym - o ile wogóle się da:)

kami74
31-12-2005, 00:10
a co to był dzisiaj za jakiś wybryk? facet ciągle pisał o Tobie to samo zdanie, na Viteza też coś nawrzucał.. jakiś kami74 czy jakoś tak.
Mała prośba. sprawdź najpierw nicki a potem nimi rzucaj. OK ?

Il fuoco
31-12-2005, 00:15
przepraszam:) właśnie widzę że piszesz wszystko normalnie a na dodatek całkiem sensownie. tamten delikwent chyba miał kamil. a dokładnie niemogłem bo jak już było po fakcie to posty zostały wywalone. w każdym razie jeszcze raz sorry - nie miałem Ciebie na myśli.

edit: nawet nie kamil a seba74. już zmieniłem w tamtym poście kami na seba:)

kami74
31-12-2005, 00:17
OK. No problemo

b'Art
06-01-2006, 12:45
Panowie, zeszliśmy z tematu, chyba że wydamy kalendarz pt. " Kacze piękności". :lol: :lol: :lol:

Kaczek u nas na forum było dostatek - i w dodatku świetnych - po mojemu Snowboardera, ale naszych kaczek mam dośc.
A do kalendzrza wracam po wakacjach.

Broncobilly
11-01-2006, 02:47
co mam zjeść dzisiaj zjedzmy jutro a co mam zrobić jutro zróbmy dzisiaj - nie ma co odwlekać tu i teraz trzeba zbierać propozycje do kalendarza - chyba ludzie nie od wczoraj tu fotografują i po jednej czy dwie fotki bez problemu wyciągną - proponuję by fotki wybrać do końca marca a najpóźniej do Wielkanocy tak by do wakacji ustalić kształt w jakim ma się ukazać (layout, papier, format itp piedoły) - bo jak zaczniemy zbierać po wakacjach to znowu do nowego roku nic nie wyjdzie

chuckyy
11-01-2006, 10:15
- proponuję by fotki wybrać do końca marca a najpóźniej do Wielkanocy


Tylko gdzie je wrzucać? :)

Nemeo
12-01-2006, 22:49
co mam zjeść dzisiaj zjedzmy jutro a co mam zrobić jutro zróbmy dzisiaj - nie ma co odwlekać tu i teraz trzeba zbierać propozycje do kalendarza - chyba ludzie nie od wczoraj tu fotografują i po jednej czy dwie fotki bez problemu wyciągną - proponuję by fotki wybrać do końca marca a najpóźniej do Wielkanocy tak by do wakacji ustalić kształt w jakim ma się ukazać (layout, papier, format itp piedoły) - bo jak zaczniemy zbierać po wakacjach to znowu do nowego roku nic nie wyjdzie

Popieram, bo z organizacją może być różnie , a lepiej mieć dograny cały kalendarz już w październiku, niż robić wszystko na wariata w grudniu.

Il fuoco
12-01-2006, 22:57
Tomek, Muflon, Vitez?? Jest szansa na przyklejony dział w galerii użytkowników?Stworzę narazie wątek o regulaminie, ale trzeba jakieś zasady dodawania zdjęć ustawić... regulamin czy coś...

PROPOZYCJĘ DO REGULAMINU PROSZĘ WPISYWAĆ TUTAJ:

http://www.canon-board.info/showthread.php?t=7974