PDA

Zobacz pełną wersję : zestaw startowy



Adso
24-02-2011, 12:04
w blizej nieokreślonej przyszłości mam zamiar zakupić sobie oświetlenie studyjne znalazłem w sieci coś takiego:

http://www.technikdirekt.de/main/de/foto/blitzgeraete-zubehoer/studioblitzanlagen/400400/-/article-elinchrom-d-lite-4-it-to-go-set.html?

pomyślałem sobie, że na początek mogłoby być dobre, ale z racji tego, że nie mam żadego doświadczenia w sprawach oświetlenia studyjnego prosiłbym o opinie tych, którzy wiedzą więcej. Zleżałoby mi na tym żeby sprzęt był w miarę dobry jakościowo a jednocześnie lekki i poręczny żeby go można było bez problemów wywieźć gdzieś w plener. Jeśli ktoś miałby odmienne zdanie albo uznał, że w tej cenie lub mniejszej można kupić rownie dobry zestaw byłbym wdzięczny za jakieś sugestie.

szuler
24-02-2011, 12:51
wszystko poza systemówkami ciężko jest zabrać w teren ;)
w plener najlepiej jedną 600Ws i jako uzupełnienie 2x580, ale to moje zdanie

bandit
24-02-2011, 14:01
jakość tutaj na pewno na tak, minus to chyba tylko drogie akcesoria, te w zestawie softboxiki to tylko do portretu . Sam szukając zestawu na początek nie sluchałem jak mnie odwodzono a teraz już z doświadczenia wiem co sobie można zrobić z małym softboxem :)

Adso
24-02-2011, 14:21
Osprzęt modyfikujący ma mocowanie Bowensa więc wybór raczej duzy jest zarówno jesli chodzi o wielkosci softów jak i o cenę... mozna chyba dokupić Quantuuma albo Fomei?
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!

Osprzęt modyfikujący ma mocowanie Bowensa więc wybór raczej duzy jest zarówno jesli chodzi o wielkosci softów jak i o cenę... mozna chyba dokupić Quantuuma albo Fomei?
zapomniałem dodac, że mam już dwie 580EXII

bandit
24-02-2011, 18:17
Osprzęt modyfikujący ma mocowanie Bowensa więc wybór raczej duzy jest zarówno jesli chodzi o wielkosci softów jak i o cenę... mozna chyba dokupić Quantuuma albo Fomei?
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!

zapomniałem dodac, że mam już dwie 580EXII


elinchrome ma bowensa ??