Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zakup na parę ładnych lat ;)

Gadua
15-02-2011, 23:25
Witam od razu pisze że jestem amatorem jeśli chodzi o lustrzanki :roll: a do sedna sprawy to chce kupić:

Canon EOS 7D
Canon EF 70-300 mm f/4-5,6 IS USM
Canon EF-S 17-85 mm f/4-5,6 IS USM

+ jakiś statyw :) Będę robił głównie zdjęcia stuntu oraz filmiki, i mam takie pytanie czy te obiektywy się naddadzą do takiej pracy ? i czy samo body nie stwarza jakiś wielkich kłopotów :lol:

prrzemek
15-02-2011, 23:29
17-85 sobie daruj, polecam Canona 15-85

MariuszJ
15-02-2011, 23:32
Witam od razu pisze że jestem amatorem jeśli chodzi o lustrzanki :roll: a do sedna sprawy to chce kupić:

+ jakiś statyw :) Będę robił głównie zdjęcia stuntu oraz filmiki, i mam takie pytanie czy te obiektywy się naddadzą do takiej pracy ? i czy samo body nie stwarza jakiś wielkich kłopotów :lol:

A dlaczego chcesz kupić właśnie te a nie inne obiektywy? To zwykłe amatorskie zoomy.

Nie wiem co to stunt, jakaś kaskaderka?

pawciolbn
15-02-2011, 23:34
...To zwykłe amatorskie zoomy...

...od razu pisze że jestem amatorem jeśli chodzi o lustrzanki ...

..Nie wiem co to stunt, jakaś kaskaderka?
tradycyjnym zwyczajem forum >>> google
(http://www.google.pl/search?q=stunt&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a)
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
wydaje mi się, że do takich zdjęć najlepiej spisze się zoom - ale kwestia tego jak blisko jesteś w stanie podejść. 7D specyfikację znasz. ekwiwalent ogniskowej da ciaśniejszy kadr. pomyśl nad Tamronem 70-300 USD VC

MariuszJ
15-02-2011, 23:37
Znaczy się "jestem amatorem biorę co nie najtańsze ale jeszcze tanie, żeby portretować brunetów?" ;)

Maksymilian
15-02-2011, 23:44
Witam Cię.