PDA

Zobacz pełną wersję : Canon w zestawie a osobno



tuvok
15-02-2011, 13:40
Witam wszystkich forumowiczów!
Planuję zakup Canona 550D albo 60D z EF-S 18-135 IS. Czy może mi ktoś wytłumaczyć jaki jest sens kupowania zestawu z obiektywem? Bo cenowo jest to zupełnie bez sensu - w obu przypadkach zakup osobno puszki a osobno obiektywu 18-135 jest tańszy niż zakup kit-a (ceny z porównywarek). :confused:
Jest w tym jakiś ukryty sens? Jestem amatorem ale na logike powiedziałbym że lepiej jest kupić osobno bo ma się dwie gwarancje, ale może się mylę? Dzięki za wszelkie uwagi i sugestie!

Bangi
15-02-2011, 13:52
jak masz gotówkę to kupuj osobno,
ja nie miałem gotówki i brałem na raty 0% w EURO i kupiłem w zestawie, bo osobno nie wychodziło taniej przy takiej konfiguracji - oczywście w EURO.
moim zaniem tyle w tym temacie

tuvok
15-02-2011, 14:00
Dzięki za szybką odpowiedź. Rozumiem że te obiektywy (w kicie i osobno) niczym się między sobą nie różnią? Żadnym dodatkowym wyposażeniem w stylu pokrowce, klapki itp?

Merde
15-02-2011, 14:26
Dzięki za szybką odpowiedź. Rozumiem że te obiektywy (w kicie i osobno) niczym się między sobą nie różnią? Żadnym dodatkowym wyposażeniem w stylu pokrowce, klapki itp?

Różnią się pudełkiem (kolorowe vs białe).

MacGyver
15-02-2011, 15:19
Jestem amatorem ale na logike powiedziałbym że lepiej jest kupić osobno bo ma się dwie gwarancje, ale może się mylę?
To ma znaczenie tylko wówczas gdybyś chciał odsprzedać któryś z elementów zestawu, jeszcze w trakcie trwania gwarancji. Ponadto, jak napisał Merde, obiektyw kupiony osobno ma kolorowe pudełko, które w przypadku odsprzedaży będzie się lepiej prezentować na fotce, umieszczonej w aukcji na allegro :-)

Co się zaś tyczy nieatrakcyjnych cen zestawów z "lepszym" kitem (czyli 18-135 IS zamiast 18-55 IS) to częstokroć oferty w sklepach internetowych są bo są, bo w rzeczywistości takich zestawów nie ma na stanie i nikt się specjalnie nie zajmuje ich promocją :-)

Bangi
15-02-2011, 15:49