PDA

Zobacz pełną wersję : Wyzwalanie lamp studyjnych.



grzana92
04-12-2010, 22:57
Witam ! Mam zamiar stworzyć studio w domu. Potrzebuje porady dotyczącej oświetlenia: wybrałam lampy http://www.quantuum.pl/detal.php?id=1416&lang=pl&curr=PLN do tego softboxy http://www.quantuum.pl/detal.php?id=967&lang=pl&curr=PLN i stojaki. Zastanawiam się nad wyzwalaniem tych lamp, bo nie mogłam znaleźć nigdzie informacji czy fotocelą można wyzwalać dwie lampy :) a gdybym jedną wyzwalała kablem synchronizacyjnym na pewno by ograniczało to moje pole manewru, kable zwykle mają ok. 2 m . Nie znam się na tym wyzwalaniu lamp i proszę o porady jak dwie mogłabym wyzwolić bez kabli i za nieduże pieniądze :)

AMMarshall
04-12-2010, 23:28
Witam ! Mam zamiar stworzyć studio w domu. Potrzebuje porady dotyczącej oświetlenia: wybrałam lampy (...)
wyzwalała kablem synchronizacyjnym na pewno by ograniczało to moje pole manewru, kable zwykle mają ok. 2 m . Nie znam się na tym wyzwalaniu lamp i proszę o porady jak dwie mogłabym wyzwolić bez kabli i za nieduże pieniądze :)

Praktycznie każdy wyzwalacz radiowy załatwia Ci temat.
Najtaniej Phottixy PT-04, tanio i bardzo dobrze Yongnuo RF602, drogo i bardzo dobrze PocketWizard.

Poza tym, było o tym setki razy:
http://canon-board.info/showthread.php?t=30095
Poszperaj - http://maciejko.net/cbsearch/

Whucash
05-12-2010, 01:15
Mozesz miec problem z dostaniem PT300, nie ma ich w zadnym sklepie plus dostawca nie ma ich na stanie..

tomekde
05-12-2010, 13:01
a gdybym jedną wyzwalała kablem synchronizacyjnym na pewno by ograniczało to moje pole manewru, kable zwykle mają ok. 2 m . Nie znam się na tym wyzwalaniu lamp i proszę o porady jak dwie mogłabym wyzwolić bez kabli i za nieduże pieniądze :)

Tanio i dobrze:
Przewód 5m (http://funsports.pl/p,pl,165,przewod+synchro+-+duzy+jack+5m.html)
a druga lampa na fotoceli, akurat Quantuum ma w miarę czułe cele i nie ma problemu z zadziałaniem choć oczywiście lepiej zaciemnić nieco pomieszczenie