Zobacz pełną wersję : No to teraz przyznac sie kto "amplifyinguje" ? :)
virtuozik
02-12-2010, 10:02
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Ile-placa-za-komentarze-w-internecie,wid,12906890,wiadomosc_prasa.html
Tak naprawde to mam wrazenie ze takich "amplifyierow" jest pelno na innym forum, tym co ma kolor wiadomo jaki :>
orlen.ownlog.com
02-12-2010, 10:07
ameryki nie odkryli, kazdy przecietnie inteligentny konsument wie o takim zjawisku odkad nastaly czasy internetu
No dobrze... wychodzi, że ja jestem sponsorowany przez Nisisna (http://www.google.com/search?q=hulelam+nissin+site%3A.canon-board.info)
zdRAWki
lukeandro
02-12-2010, 10:25
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Ile-placa-za-komentarze-w-internecie,wid,12906890,wiadomosc_prasa.html
Tak naprawde to mam wrazenie ze takich "amplifyierow" jest pelno na innym forum, tym co ma kolor wiadomo jaki :>
Wszędzie jest ich pełno, jak ktoś wchodzi na rynek i wie jak działać to takie coś jest jedną z pierwszych rzeczy. Ale nazwa "amplifyier" , ja tam wolę "pozycjonowanie produktów".
ameryki nie odkryli, kazdy przecietnie inteligentny konsument wie o takim zjawisku odkad nastaly czasy internetu
Kupowaliscie kiedys wczasy w biurze podrozy? Czym kierowaliscie sie przy wyborze hotelu? To wlasnie w tym biznesie zjawisko pojawilo sie jako pierwsze. Fikcyjni niby klienci zachwalajacy hotel, polozenie, jedzenie, pokoje itp...
MariuszJ
02-12-2010, 12:18
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Ile-placa-za-komentarze-w-internecie,wid,12906890,wiadomosc_prasa.html
Tak naprawde to mam wrazenie ze takich "amplifyierow" jest pelno na innym forum, tym co ma kolor wiadomo jaki :>
Ja nie wierzę, żeby jakiś "amplifier" coś zdziałał na forum hobbystycznym, o takim ruchu, "przemiale" informacji. Wyobraźmy sobie, że pojawia się ktoś, kto tendencyjnie recenzuje jakiś produkt. Jestem głęboko przekonany, że skutek finalny będzie odwrotny od zakładanego i wcale nie zadziała tu słynna na cały świat polska przekora.
Oczywiście, można to robić bardziej wyrafinowanie, inteligentniej, ale - inteligencję trzeba cenić... Niech te geny przetrwają, dla dobra cywilizacji ;) A my inteligentnie odróżniajmy lanserów od entuzjastycznych neofitów :D
Ostatnio na innym forum, ktoś przypomniał bardzo fajne pojęcie w tym kontekście, http://pl.wikipedia.org/wiki/Racjonalizacja. Tu widzę większe zagrożenie - w sprawianiu wrażenia, że tłumaczenie się z naszych niepewnych wyborów ma wartość prawdy obiektywnej.
jacek_73
02-12-2010, 14:00
:mrgreen: teraz zanim napiszę coś pozytywnego o jakimś produkcie, najpierw się zgłoszę po pieniądze do producenta :mrgreen:
ku...rka wodna, tyle kasy mi bokiem przeszło...
pozdrawiam.
Oczywiście, że to zjawisko powszechne.
Co gorsza jest to jeden z tych czynników który zabija wiarygodność informacji w internecie. Bo czym to się różni od propagandy (nie tylko wojennej)?
Sens powszechnej wymiany informacji niszczy jej potworny zalew i nadmiar (problem z wyborem), jej słaba jakość (vide onet, wp itd), zafałszowanie trudne do weryfikacji (case lipnych wrzut na Wiki) czy zmasowane powtarzanie pewnych "faktów" (np. operacja Hasbara, czy choćby całe pozycjonowanie).
Dlatego tak cenne są miejsca w necie do których ma się jako takie zaufanie i które chronione są przez czujnych modów :mrgreen:
Dzięki Wam!
Standardem jest postawa odwrotna. Zadowoleni, którzy dostali to co chcieli i wszystko im pasuje siedzą cicho bo o czym tu pisać a i splendor żaden. Często kłapią niezadowoleni, którzy chybili w wyborem, coś im nie pasuje i w ogóle...
Wiele razy kupowałem "opluty" produkt, który dla mnie okazywał się jak najbardziej w porządku. Przyznam, że wtedy najczęściej siedzę cicho bo strach się wychylić.
foto-oko
11-12-2010, 19:10
od firmy "wzmacniajacej". Maja tak opracowany temat, ze glowa mala. Czytanie oferty to jak czytanie doktoratu z chemii organicznej.
Moga reklamowac wszystko i na wszytskich forach, kontrolowac wpisy, wykonywac raporty itp.
dr Dundersztyc
11-12-2010, 19:31
na każdym forum mam minimum 3 aliasy - zawsze można sobie dodać otuchy po tym jak inni po plecach pojadą :rolleyes:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.