PDA

Zobacz pełną wersję : Czy to dobry wybór?

adamkoko1
01-12-2010, 13:51
Witam jestem tu nowy z racji tego ze zamierzam kupić sprzęt canona mam do Was kilka pytań.A więc od początku jestem amatorem to będzie mój pierwszy porządny aparat poprzedni to lumix fz18 na którym nauczyłem się co nie co.Mam około 3tyś złotych gotówki które chcę przeznaczyć na obiektyw i możliwość kupna body na raty do około 3tyś.Wiem na pewno że będzie to sprzęt canona.Mój wybór to body c50d na początku nie wykorzystam jego możliwości ale jak to się mówi praktyka czyni mistrza :).Obiektyw który wybrałem do zakupu to Canon EF 70-200 mm f/4L USM i tu moje pytanie.Czy to dobry wybór dla amatora? Co do wybory szkła zależy mi na tym aby było względnie uniwersalne,solidne,ostre i na lata,po jakimś czasie będę rozbudowywał system.Głównie interesuje mnie fotografia przyrodnicza lubię zaszyć się gdzieś w lesie,na polanie i cykać foty:) Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt a mianowicie czy poradzę sobie w polowych warunkach bez is?Będę wdzięczny za porady,sugestie.

KUBAwo
01-12-2010, 14:25
50D jak najbardziej na tak, bardzo dobra puszka.
Co do szkła to powiem szczerze z tego co wnioskuję z twojego posta to na początku będzie to jedyne szkło i nie wiem czy to aby dobry wybór zakresu ogniskowych, szkło samo w sobie rewelacja ale ja osobiście jakbym miał wybierać jedno szkło to najpierw wolałbym mieć coś szerszego a potem dokupić coś długiego. Oczywiście zależy też co dla Ciebie znaczy "uniwersalność" i co chcesz głównie fotografować a tego już nie sprecyzowałeś. Może pomyśl nad 15-85 bardzo chwalonym.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
A jak Ci starczy pln to dokup sobie na początek do tego albo jakąś jasną stałkę np. 50mm żeby móc pobawić się z GO lub jeżeli naprawdę chcesz mieć coś dłuższego to np. 55-250is spokojnie na początek wystarczy.

caveman
01-12-2010, 14:31