Zobacz pełną wersję : 60D czy 550D
Pablo200
19-11-2010, 13:47
Witam,
W sobote musze dokonac wyboru
Jestem amatorem
Mam szkło 15-85 Canona
Różnica ok 800 zł
Dzięki za pomoc
Mam szkło 15-85 Canona
Różnica ok 800 zł
60D bo np.:
- AF
- obracany ekranik pod 15mm - bajka
- każda nowsza puszka ma ciut, ale jednak to zawsze coś, lepszą jakość zdjęć na wysokim iso.
BTW. Jeśli nie masz lampy to brałbym Rebela i 430EXII
Pablo200
19-11-2010, 14:05
50d odpada
mały wyświetlacz i starszy model.
Wchodzą w gre tak jak wyzej pisałem modele.
50D ma mały wyświetlacz? Ciekawe.
Pablo200
19-11-2010, 14:10
o mniejszej rozdzielczości
W praktyce różnice są pomijalne.
Czy przypadkiem nie masz na myśli 40D ??
hehe i tu wychodzi marketing canona, nie 50D tylko 60D , bo nowszy. Niestety nowsze nie znaczy lepsze. Jesli mialbym wybierac tylko miedzy 550D a 60D wybralbym 60D, ale jesli mialbym wybor miedzy 60D a 50D wybralbym 50D. Niestety 60D to nie jest juz wspaniala seria 2 cyfrowa Canona , mialem w reku 60D i stwierdzam ze wybralbym jednak 50D mimo ze starszy.
Pablo200
19-11-2010, 14:29
Czyli zdecydowanie 60D
OK :-D
A jakie plusy na 550 D >
Czyli zdecydowanie 60D
OK :-D
A jakie plusy na 550 D >Wolałbym 50D nawet, gdybym miał dopłacić.
Kolega wie lepiej. Ekranik najważniejszy.
Przemek_PC
19-11-2010, 14:42
A miałeś wcześniej jakąś lustrzankę? Jeśli tak to jaką i czego w niej brakowało?
Kolega wie lepiej. Ekranik najważniejszy.Nie, wydaje mi się, że kluczowym argumentem jest "nowszość" ;)
WiatruMistrz
19-11-2010, 14:45
A nie znacie się kręcenie filmików najważniejsze ...
Zaletą 550D jest to że jest lekki i mały i ma dużo przycisków i rozbudowane menu a i ekranik 3:2 duzo lepszy od tego starocia 4:3 z 50D
A nie znacie się kręcenie filmików najważniejsze ...
Zaletą 550D jest to że jest lekki i mały i ma dużo przycisków i rozbudowane menu a i ekranik 3:2 duzo lepszy od tego starocia 4:3 z 50DA 60D nie ma jeszcze 16:9 Fullhade? ;)
A jakie plusy na 550 D >