Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : WOLU DIGITAL - czy ktos tam kupowal?



ArturBonoVox
28-10-2010, 22:50
Hey.

Czy ktos kupowal u nich?


http://myworld.ebay.ie/wolu.digital/

merczedes
01-11-2010, 18:11
sama długo zastanawiałam się nad ofertą tego sprzedawcy (bardzo korzystne ceny i w sumie same pozytywne opinie), jednak z tego co mi się udało wyszperać w sieci wynika, że to sprzedawca sprowadzający sprzęt bezpośrenio z Chin a w Londynie ma tylko biuro/importera. a ja ostanio miałam małą "przygodę" z podobnym typem sprzedawcy na innym serwisie aukcyjnym - no to zapaliła mi się lampka:!:. moja historia znalazła szczęśliwe zakończenie - jednak cała transakcja kosztowała mnie sporo, nie tylko czasu, ale i nerwów. w moim przypadku przesyłka była kierowana z Chin na mój adres, tj. z pominięciem importera (b.często w takich przypadkach do ceny zakupionego przedmiotu dochodzi opłata celna ( w moim przypadku pokrywał ją sprzedający).dodatkowo, przelewy $$ szły z lub na zagraniczne konto, stąd wydłużony czas oczekiwania przy każdej operacji. reasumując, jeśli ktoś decyduje się na taka ofertę, musi pamiętać, że może się tak zdarzyć, że zamówiony sprzęt dostanie w mocno przekroczonym terminie a ewentualne rozliczenia w ramach reklamacji będą trwały kolejne dni. dlatego, pomimo tylu pozytywnych opinii, po ostatnich doświadczeniach, chyba jednak nie skorzystam...
dla znających j.ang.- może to coś rozjaśni :confused: pozdrawiam
http://www.dyxum.com/dforum/wolu-digital-worked-for-me_topic65334.html

photomim
05-11-2011, 20:30
Kupiłem u nich canon 50mm f 1.8. Co do transakcji nie było żadnych problemów, po niedługim czasie sprzęt się zepsuł - z mojej winy. Wysłałem go więc do nich na gwarancję i tu zaczęły się schody. Naprawa miała trwać 3-4 tyg. Po tym czasie wysłałem maila z zapytaniem kiedy mogę oczekiwać mojego sprzętu i nie dostałem żadnej odpowiedzi, wysłałem 3 następne i wreszcie dostałem odpowiedź, że sprzęt jest nadal w trakcie naprawy i mam czekać dalej. Ogółem naprawa trwała prawie 4 miesiące. Na większość maili wysyłanych do Wolu Digital nie otrzymałem odpowiedzi. Jedynym plusem jest fakt, że sprzęt został naprawiony i działa bez problemu :)

photomim
06-11-2011, 01:03
Najważniejsze : Dostałem od nich odpowiedź dopiero gdy wysłałem im linki do forum na kilku liczących się stokach zdjęciowych i napisałem że opiszę historyjkę.Sprzedawca się zainteresował gdy zobaczył ilu tam jest zarejestrowanych fotografów ;) Także radzę omijać gdy chdzi o drogie zakupy

Merde
06-11-2011, 07:58
Wiele to o tobie mówi, photomim...

kawo
06-11-2011, 10:15
Wiele to o tobie mówi, photomim...

może kolega mniej tajemniczo.. nich sprecyzyje o co ci chodzi... photonim zachował się jak najbardziej słusznie. popieram w całej rozciągłości.

Las3k
06-11-2011, 14:30
Hmm... "z mojej winy"?

Merde
06-11-2011, 14:57
może kolega mniej tajemniczo.. nich sprecyzyje o co ci chodzi... photonim zachował się jak najbardziej słusznie. popieram w całej rozciągłości.

Sam zepsuł obiektyw a oddał go pod pozorem zgłoszenia gwarancyjnego.
Nie dość tego - szantażował sprzedawcę, że jeśli się nie pospieszy, to będzie wieszał na nim psy na forach fotograficznych.
Rzeczywiście, postawa godna pochwały...

Sunders
06-11-2011, 22:11
Sam zepsuł obiektyw a oddał go pod pozorem zgłoszenia gwarancyjnego.
Nie dość tego - szantażował sprzedawcę, że jeśli się nie pospieszy, to będzie wieszał na nim psy na forach fotograficznych.

Pasuje chyba do art.191KK :confused: