Zobacz pełną wersję : Jak wygląda zdjęcie wydrukowane w drukarcje fotograficznej ?
nonilion
22-10-2010, 12:19
Witam
Wiem że pytanie może wydać wam się dziwne, ale ja jestem zupełnym laikiem.
O co mi chodzi, otóż oczywiście czytałem fora etc. i nie znalazłem prostej informacji jako że rozumiem jest ona oczywista dla ludzi w temacie.
Otóż jak taka fotografia z drukarki fotograficznej wygląda ?
Czy to jest taka jakość jaką uzyskuje się w punkcie foto ? Pomijam tutaj oczywiście jakość samego pliku. Przyjmijmy że jest on idealnie dopasowany do drukarki.
Jakich efektów mogę się spodziewać ? Czy mimo wszystko będą widoczne takie nie fajne plamy atramentowe jak na tanim wydruku ? A może to już tak poszło do przodu że są to super kopie jak w pkt fotograficznych ?
Przyznam że nie mam gdzie tego sprawdzić, nikt w koło nie ma takiej drukarki, a przez internet też ciężko wytłumaczyć jak wygląda druk.
Być może jednak jakiś obraz tego czego mogę oczekiwać uda się nakreślić, bardzo proszę o odpowiedzi.
Osobiście lubię edytować zdjęcia, doklejać, przeklejać, fajnie by było powiesić niektóre mozaiki na ścianie. Zresztą parę już wisi, ale zawsze płaciłem profesjonalistą, pytanie co mogę osiągnąć na własną rękę, jaką jakość :)
Czy to jest taka jakość jaką uzyskuje się w punkcie foto ?
Lepsza - z odpowiedniej drukarki, na odpowiednim papierze.
Witam
Czy to jest taka jakość jaką uzyskuje się w punkcie foto ? Pomijam tutaj oczywiście jakość samego pliku. Przyjmijmy że jest on idealnie dopasowany do drukarki.
Bez zbędnego rozpisywania się , im lepsza drukarka (jezeli sie nie znasz czyt. im wiecej wydasz) i im lepszy papier tym lepsza jakość zdjęcia
Jakich efektów mogę się spodziewać ? Czy mimo wszystko będą widoczne takie nie fajne plamy atramentowe jak na tanim wydruku ? A może to już tak poszło do przodu że są to super kopie jak w pkt fotograficznych ?
Przyznam że nie mam gdzie tego sprawdzić, nikt w koło nie ma takiej drukarki, a przez internet też ciężko wytłumaczyć jak wygląda druk.