Zobacz pełną wersję : Licznik zdjęć
leszekel
26-11-2005, 16:22
Odebrałem z remontu 350D. Na liczniku zdjęć mam o ok.9000 fot więcej niż wtedy, jak go oddawałem. O co może chodzić?
Remont dotyczył gniazda do kart, więc zapewne wkładano do sprawdzenia ich kartę w serwisie. Czy licznik zapamiętał liczbę z innej karty i dalej liczy? Nie znam się na tym, dlatego proszę o wyjasnienie.
I co zrobić, aby powrócić do liczenia zdjęć, tak jak miałem do tej pory.
no jak to o co chodzi?
panowie na zytniej sie bawili twoim sprzetem i napstrykali te 9k fotek :mrgreen:
no na żytniej tak jest że troszke focą :) kroś ostatio tez się chwalił że przybyło mu pare tysięcy fotek po wizycie w serwisie :P
mxdanish
26-11-2005, 16:54
Jak długo leżał w serwisie? (aparat oczywiście ;))
no bo po cholere taki serwisant ma kupowac sobie D1sa skoro co tydzien ma nowego do dyspozycji
.
leszekel
26-11-2005, 16:58
Od wtorku (lub środy) do piątku. Niemożliwe chyba, żeby ok 8500 zdjęć nacykali?????(słownie: osiem i pół tysiąca)
Dzisaj otrzymałem kurierem i szok mnie ogarnął.
A może aparat pamięta liczbę zdjęć z innej karty?
mxdanish
26-11-2005, 17:10
8500 w 2-3 dni? Chyba byłoby to ciężkie do zrobienia :?
8500 w 2-3 dni? Chyba byłoby to ciężkie do zrobienia :?
przywiez aparta i daj mojemu synowi
spokojnie zrobi :mrgreen:
EDIT: ma 10 lat, wlasnie robie jego galerie za jakis czas pokaze
.
mxdanish
26-11-2005, 17:30
przywiez aparta i daj mojemu synowi
spokojnie zrobi
:lol:
niezły synek
dobry materiał na paparazzi ;)
leszekel
26-11-2005, 17:35
Dzieci potrafią, to fakt.
Ale Wam to dobrze się pośmiać, a mnie???
A może macie jakąś radę, bo dalej nie wierzę, że ktoś mógł z serwisu nacykać przez 2 dni tyle zdjęć.
Dzieci potrafią, to fakt.
Ale Wam to dobrze się pośmiać, a mnie???
A może macie jakąś radę, bo dalej nie wierzę, że ktoś mógł z serwisu nacykać przez 2 dni tyle zdjęć.
masz racje my tu gadu gadu a tobie zaskrońce sie lęgną w kieszeni
sprawdz przede wszystkim czy numery seryjne na puszce sie zgadzaja