PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z ostroscią podczas filmowania EOS-em 550D

filipescu81
17-09-2010, 08:03
Kompletnie zanika ostrosć podczas dynamicznych ujęć :/ próbowałem już wszystkich ustawień (tak mi się wydaję) i w momencie podążania kadrem za ruchomym obiektem, jakby nie nadążał łapać ostrosci przyznam szczerze, że jestem początkujący w tej dziedzinie, więc pomyslałem, że może Ktos na tym forum podpowie mi najlepsze (optymalne) ustawienia do filmowania dynamicznego, lub czy tym sprzętem jest to w ogóle możliwe? Czy jest to może kwestia jakiegos upgrade'u?

tezmarek
17-09-2010, 08:37
Kompletnie zanika ostrosć podczas dynamicznych ujęć :/ próbowałem już wszystkich ustawień (tak mi się wydaję) i w momencie podążania kadrem za ruchomym obiektem, jakby nie nadążał łapać ostrosci przyznam szczerze, że jestem początkujący w tej dziedzinie, więc pomyslałem, że może Ktos na tym forum podpowie mi najlepsze (optymalne) ustawienia do filmowania dynamicznego, lub czy tym sprzętem jest to w ogóle możliwe? Czy jest to może kwestia jakiegos upgrade'u?

Obecnie w takich sytuacjach potrzebny jest upgrade ;). Problem rozwiązuje zakupienie aparatu kompaktowego (z funkcja filmowania) lub kamery.
Generalnie chodzi o to, żeby dziewięćdziesiąt kilka procent posiadaczy lustrzanek z możliwością filmowania kupiło kolejny model, w którym AF w trakcie filmowania będzie choć odrobinę użyteczny. Pozostałe kilka procent ostrzy manualnie.

mate00sh
17-09-2010, 08:38
Ostrz manualnie, to jedyne wyjście. AF w trybie filmowym nadaje się do ustawienia ostrości przed rozpoczęciem filmowania. Ja zrezygnowałem z AF'a po pierwszym filmie.

filipescu81
17-09-2010, 11:27