PDA

Zobacz pełną wersję : samyang i lampa Tumax 386AFZ

zenhead666
01-09-2010, 13:11
chcialbym kupic Samyang 8mm f3.5 + lampa Tumax 386AFZ czy ktos wie jak to razem pracuje? jelsi zly watek przeniescie, jestem amatorem licze na wyrozumialsc :D dzieki i pozdrawiam

kainart
01-09-2010, 15:00
Pracuje świetnie ale ciężko jest podpiąć lampę do obiektywu, przydał by się jakiś korpus ;-)
A poważniej to jeśli dobrze rozumiem pytanie to żadna lampa nie doświetli Ci całego kadru przy 8mm

Shingo
01-09-2010, 16:02
widac idziesz po najtanszej lini oporu... samyang jest ok ale lampa... z myslą do tego obiektywu... i to jeszcze tej klasy... serce boli
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
a zeby nie bylo ze na temat pisze to powiem tak, obiektyw ładnie tworzy efekt rybiego oka a lampa błyska

panmateusz
01-09-2010, 17:17
fish-eye + 430EX II = doświetlony sam środek kadru na dworzu

oskardj92
01-09-2010, 21:52
Ryba i taka lampa nie pasują do siebie.

iso
01-09-2010, 21:55
o to ja się podepnę pod temat, bo mam taki problem właśnie. nie wiecie może czy lampa ze stofenem na wprost nie pokryje całego kadru przy sammym?

zenhead666
02-09-2010, 12:03
ok. dzieki za profesjonalne odpowiedzi. troche zle zaczalem.

canon 450D i kit obiektyw. totalna amatroszczyzna i nie za duze srodki finansowe. Zaczynam zabawe poki co od fotografowania w malych klubach, malych kameralnych koncertow, malych kameralnych imprez (powiedzmy)

Jak juz wspolmnialem amator i male srodki finansowe totez i wymagan nie mam zbyt wygorowanych a wrecz niewielkich. Do lampy polecony mi zostal dyfuzor kulisty. no chyba, ze ktos z Panstwa ma lepsza propozycje w tym przedziale cenowym bede wdzieczny

pozdrawiam

oskardj92
03-09-2010, 18:07
Jak już chcesz lampe w dobrej cenie i nie tylko to kup np Nissina Di622. Zacna lampka :)

panmateusz
03-09-2010, 19:12
Jak już chcesz lampe w dobrej cenie i nie tylko to kup np Nissina Di622. Zacna lampka :)
Podpisuje się, sam fotografuję w klubach i nie wyobrażam sobie pracy z Tumaxem!