Zobacz pełną wersję : Obiektyw do portretu i makro
hroboskop
17-11-2005, 14:46
Witam, jestem nowy i calkiem zielony jesli chodzi o fotografie w ogole.
Kupilem sobie niedawno aparat 350D z KITem. Szukam drugiego obiektywu (czy tez pierwszego dobrego:)). Chcialbym, zeby ten obiektyw robil ladne przyblizenia makro, ale tez zeby dalo sie nim robic zdjecia portretowe.
Przyszedl mi do glowy taki obiektyw jak np. 50 f1,4 lub f1,8.
Prosze o rade czy dobrze mysle.
Pozdrawiam.
Chcialbym, zeby obiektyw robil ladne przyblizenia makro, ale tez zeby dalo sie nim robic zdjecia portretowe.
Przyszedl mi do glowy taki obiektyw jak np. 50 f1,4 lub f1,8.
Prosze o rade czy dobrze mysle.
Niebardzo...
Wymienione przez Ciebie obiektywy sprawdzą się z 350D wyśmienicie przy portrecie, ale zadnego zbliżenia nimi nie zrobisz.
Jeśli chcesz połączyć macro i portret, to zainteresuj się EF50/2,5 macro lub EF-S60/2,8 macro.
Natomiast wszelkie 100 macro IMHO bedą natomiast za długie do portretu.
Pozdrowienia,
Tomek
A forum czytales czy tak od razu napisales posta?
Wymienione przez Ciebie szkielka nie sa obiektywami makro. Mozesz sprobowac Canon EF 100/2.8 Macro tylko moze byc deko za dlugi do portretu.
O wlasnie tak jak napisal gwozdzt moze 60/2.8 macro
hroboskop
17-11-2005, 16:26
A forum czytales czy tak od razu napisales posta?
Czytalem forum i dalej czytam:)
Nie znalazlem nic na temat obiektywu, ktory nadaje sie do marko i portretu. I bez urazy, w Twoim poscie tez tego nie znalazlem.
Moze nie ma takiego staloogniskowego obiektywu?
w Twoim poscie tez tego nie znalazlem.wymienilem Ci dwa obiektywy. Czego wiec oczekujesz? Ze podam Ci na tacy uniwersalne rozwiaznie? Nie ma takiego.
DoMiNiQuE
17-11-2005, 16:33
Nie znalazlem nic na temat obiektywu, ktory nadaje sie do marko i portretu.
eee, cos zle szukales ;)