PDA

Zobacz pełną wersję : Canon EOS 50D + tamron 17-50. Ostrość obiektywu + kilka pytań.



jaysayaha
13-08-2010, 13:15
Witam,

Zakupiłem sobie dwa dni temu canona eos 50d + obiektyw tamron 17-15.
Jest to moja pierwsza lustrzanka, jestem jeszcze totalnym amatorem.. ale do rzeczy.

Poniżej przedstawiam kilka fotek.
1. Proszę powiedzieć czy obiektyw dobrze ostrzy.

2. Jak najlepiej przeprowadzić test ostrości i przy jakich ustawieniach/trybie?

3. W jakim trybie najlepiej robić zdjęcia portretowe? W trybie av?
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Przepraszam za rozmiar , byłem przekonany, że będą miniaturki.

wiktor2323
13-08-2010, 13:22
Najpierw radze zapoznać się z regulaminem i się do niego zastosować ;)
Test ostrości najlepiej przeprowadzać na statywie i af ustawiony na one shot
A zdjęcia portretowe można robić w każdym... zależy na czym nam zależy, ale Av jest chyba najbardziej wygodny.

jaysayaha
13-08-2010, 13:25
Czy przy robieniu zdjęć portretowych mam używać opcji "one shot"?

grsi
13-08-2010, 13:59
ustaw RAW-y w aparacie ustaw w Pictures styl w standardzie lub innym ostrość więcej niż połowa zrób zdjęcia i przejrzyj je programem który otrzymałeś na płycie z aparatem nie używaj przeglądarek które same ustawiają dla siebie ostrość i wtedy ocenisz czy ostre są

jaysayaha
13-08-2010, 15:28
Link do zdjęć http://img153.imageshack.us/gal.php?g=img0058mi.jpg

Paviarotti
13-08-2010, 21:34
Ostrzutkie, tylko robić zdjęcia :)

igor58
13-08-2010, 22:11
a te RAWy to w jakim celu?

Shingo
13-08-2010, 22:11
jaysayaha są nieostre idz oddaj go do sklepu, powiedz ze na forum ci napisali ze jest nieostry i smierdzi.

czekam na temat, Czy dobrą długość paska dobrałem? jak myslicie czy czerwona torba jest mało męska?

digitgreg
13-08-2010, 22:24
jaysayaha są nieostre idz oddaj go do sklepu, powiedz ze na forum ci napisali ze jest nieostry i smierdzi.

czekam na temat, Czy dobrą długość paska dobrałem? jak myslicie czy czerwona torba jest mało męska?