PDA

Zobacz pełną wersję : Obiektyw Samyang 500mm f/8,0 Mirror MC- Pytanie

DonBilson
02-08-2010, 14:29
Witam

Mam do was pytanie...

Zaczynam zabawe z fotografia wiec jestem jeszcze 100% amatorem

chce dokupic do aparatu (450d) obiektyw.

jest nim : Samyang 500mm f/8,0 Mirror MC

i tutaj moje pytania

1. Co on tak naprawde daje.
2. czy warto?
3.co wogole znacza te cyfry o.O

Dziekuje za wyrozumialosc i pomoc w zrozumieniu mi niektorych spraw.

dinderi
02-08-2010, 14:35
1. Co on tak naprawde daje.Możliwość robienia zbliżeń odległych obiektów

2. czy warto?Obiektyw za 4 stówki. Sam musisz zdecydować, czy warto. You've got, what you paid for...

8.0 to liczba maksymalnego otworu przesłony - czyt. ciemno jak w d... więc obiektyw raczej do bardzo dobrych warunków oświetleniowych

DonBilson
02-08-2010, 15:44
Obiektyw za 4 stówki. Sam musisz zdecydować, czy warto.

Tak wiem ze musze sam zdecydowac tylko czy dla mnie Amatora on cos da?

czy lepiej juz uzbierac na inny? jesli tak to na jaki zeby juz w miare przyzwoite zdjecia robilo?

Albo inaczej

Jaki jest najtanszy obiektyw ktory robi przyzwoite zdjecia(nie mowie tu o kwocie 400 zł tylko tak do 1000-1200zł uzywany badz nowy)

ghrond
02-08-2010, 15:50
Tak wiem ze musze sam zdecydowac tylko czy dla mnie Amatora on cos da?

czy lepiej juz uzbierac na inny? jesli tak to na jaki zeby juz w miare przyzwoite zdjecia robilo?

Albo inaczej

Jaki jest najtanszy obiektyw ktory robi przyzwoite zdjecia(nie mowie tu o kwocie 400 zł tylko tak do 1000-1200zł uzywany badz nowy)

70-200/4L ale to od ok 1600zł używki
sigmy różne 70-300 apo, w tej cenie się zmieścisz, ale musisz poszukać, żeby dobry model trafić

jahjah1986
02-08-2010, 15:51
Ja bym to cudo w 100% odradzał ....ciemne i badziewne ...
Jak rozumiem masz body 450d i kit 18-55 ?
bo jak masz narazie samo body to kup za małą kase kita i zobacz czego Ci bedzie brakowało
ewentualnie C50 1.8 II cos ok 400zł
dłużej C70-200 f4 tylko on chyba cos ok 1500-1700