Zobacz pełną wersję : Problem z wizjerem
seklerek
20-07-2010, 20:39
Przeszukałem wiele stron w googlach i nic nie znalazłem na ten temat, więc może znajdę pomoc tutaj.
Otóż w moim niespełna półrocznym 500d coś zię zepsuło w wizjerze. Nie wiem dokładnie co się trafiło, ale źle wyświetla informacje np. zamiast ISO 1600 wyświetla ISO 7600 aldo zamiast czasu 30" wyświetla 30 i połowę zera. Jeśli ustawię na auto albo któryś z trybów tematycznych to tam gdzie normalnie jet korekta ekspozycji, tam widać tylko kawałem w prawym i lewym górnym rogu. Nie wiem co to może być, a nie za bardzo chcę odsyłać aparat do serwisu. Pomożecie?
PS. słyszałem, że jeśli w serwisie nie będą mogli tego naprawić, to za dopłatą mogę namienić na 550d. To prawda?
Pozdrawiam, seklerek.
Nie wiem kto Ci takich śmieci naopowiadał "PS. słyszałem, że jeśli w serwisie nie będą mogli tego naprawić, to za dopłatą mogę namienić na 550d. To prawda?" XD
Aparat ma pół roku więc ślij go do serwisu a nie zawracasz d*, sam tego nie naprawisz i tak.
A nie mieszałeś czasem coś z softem?
oskardj92
23-07-2010, 16:01
Zamiast wysłac do serwisu i tam zasięgnąc info, to nie trzeba tu i pisac dodatkowo bajki o dopłacie i zamianie. Pierwsze słysze o czymś takim. Z tego co mi wiadomo po 3 naprawach gwarancyjnych jeśli sprzęt będzie dalej źle funkcjonował to wtedy firma może wymienic na nowy i taki sam model.
PS. słyszałem, że jeśli w serwisie nie będą mogli tego naprawić, to za dopłatą mogę namienić na 550d. To prawda?
Bajka... sprzęt jest używany, co oni z nim zrobią? postawią jako przycisk do papieru?
Z tego co mi wiadomo po 3 naprawach gwarancyjnych jeśli sprzęt będzie dalej źle funkcjonował to wtedy firma może wymienic na nowy i taki sam model.
A to prawda , jeżeli sprzęt był 3 razy w serwisie a wada wciąż nie ustępuje i nie wynikła z niewłaściwego uzytkowania/ingernecji fotografa to serwis powinien go wymienić na nowy, jednak mogę powiedzieć że nie jest im to na ręke żeby dawać nowy aparat ...
...nie jest im to na ręke żeby dawać nowy aparat ...
Z wykonanych napraw i "wymian sprzętu" serwis i tak rozlicza się z producentem, tak więc wymiana taka wcale nie jest im "nie na rękę".
Z wykonanych napraw i "wymian sprzętu" serwis i tak rozlicza się z producentem, tak więc wymiana taka wcale nie jest im "nie na rękę".
ja mam swoje zdanie podparte bardzo wieloma doświadczeniami, moze ty masz jeszcze większe, miejmy nadzieję że twoje jest na górze i wszystko jest ok :) liczy się by sprzęt działał a fotografowie byli zadowoleni
canis_lupus
25-07-2010, 00:57
Bajka... sprzęt jest używany, co oni z nim zrobią? postawią jako przycisk do papieru?
A to prawda , jeżeli sprzęt był 3 razy w serwisie a wada wciąż nie ustępuje i nie wynikła z niewłaściwego uzytkowania/ingernecji fotografa to serwis powinien go wymienić na nowy, jednak mogę powiedzieć że nie jest im to na ręke żeby dawać nowy aparat ...
Na jakiej podstawie to piszesz?
Na jakiej podstawie to piszesz?
na podstawie doświadczenia, możesz wierzyć lub nie, nie zmuszam, a w zasadzie nie mam potrzeby ściemniać na forum
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.