Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : [50d] Porysowana szybka na wyświetlacz LCD

Canoniak
10-07-2010, 20:06
Witam, z niespełna 2 dni temu dałem mojej młodszej kuzynce aparat, aby go potrzymała. Założyła go naszyję; nie sądziłem, że bd 'aż' tak zwisał.. i niestety zaczął szorować po szybce LCD. Porobiły się drobne rysy od środka, do prawej strony. Co prawda nie są aż tak mocne, jednakże szpeci i czasem przeszkadza w przeglądzie zdjęć. Czy macie może jakiś sprawdzony sposób, aby w jakiś sposób usunąć, lub zmniejszyć owe ryski? Troszkę mi się nie widzi, wysyłanie aparatu na Żytnią do Waw-y. Jestem z Zielonej Góry i to spory kawał. ;) Muszę się z orientować; może na miejscu jest jakiś serwis. Bo z tego co znalazłem na forum, to koszt takiej wymiany, to około 180 zł. +/-
Co byście radzili?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Michał.

Krzychu
10-07-2010, 20:12
Witam, z niespełna 2 dni temu dałem mojej młodszej kuzynce aparat, aby go potrzymała. Założyła go naszyję; nie sądziłem, że bd 'aż' tak zwisał.. i niestety zaczął szorować po szybce LCD. Porobiły się drobne rysy od środka, do prawej strony. Co prawda nie są aż tak mocne, jednakże szpeci i czasem przeszkadza w przeglądzie zdjęć. Czy macie może jakiś sprawdzony sposób, aby w jakiś sposób usunąć, lub zmniejszyć owe ryski? Troszkę mi się nie widzi, wysyłanie aparatu na Żytnią do Waw-y. Jestem z Zielonej Góry i to spory kawał. ;) Muszę się z orientować; może na miejscu jest jakiś serwis. Bo z tego co znalazłem na forum, to koszt takiej wymiany, to około 180 zł. +/-
Co byście radzili?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Michał.

Olać i robić zdjęcia...

tnts
10-07-2010, 23:31
1) pasta do zębów lub pasta polerska, ściera i szorowanie całymi godzinami :) To nie żart - pasta do zębów jest lekko ścierna. Tak samo "naprawiam" płyty CD jak któraś padnie od rys i chce ostatni raz ją odczytać żeby skopiować. Praca na dłuuugie wieczory :)