Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : 350d czy Pro1?

durian
06-11-2005, 10:52
Witam,
wkrotce wybieram sie na 4 miesiace do Indii. Bede duzo podrozowal i chce zrobic troche zdjec z tej wyprawy. Bede fotografowal praktycznie wszystko. Niestetety
obecnie mam tylko Canona A80 a z tego aparaciku nie da sie wiele wyciagnac.

Zdecydowalem sie na zmiane sprzetu i po analizach internetowych opisow pod uwage biore 350d z obiektywem 28-108 zdaje sie i kompakt Pro1.
Szczerze mowiac jestem marnym amatorem i wiedza moja na temat fotografowania jest niewielka. Niemniej jednak chce wrocic z wyprawy z w miare dobrymi jak na moje mozliwosci zdjeciami.
Czy moglibyscie mi doradzic, ktory sprzet wybrac?

Follman
06-11-2005, 12:21
Skoro uwazasz ze jestes slaby to proponuje Pro 1 bo jest łatwiejszy.Pzodrawiam.

Czacha
06-11-2005, 12:43
Minolta A2/A200
Sony R1

.. napewno nie PRO1.

Czacha
06-11-2005, 12:53
Czacha - skup się na zadanym pytaniu :mrgreen:

Szkode by bylo zeby przywiozl nieostre zdjecia z masa aberracji ;) Niech lepiej kupi Minolte badz Sonego.. chociaz ten nie do konca jest sprawdzony.. wiec chyba Minolta.

Cichy
06-11-2005, 15:01
No raczej nie Minolta. Chyba nie chcesz, by ci się niespodziewanie popsuła w połowie wyprawy ?

Czacha
06-11-2005, 15:04
Rozumiem ze miales mase Minolt i wszystkie Ci sie psuly? :lol:

Vitez
06-11-2005, 18:41
Rozumiem ze miales mase Minolt i wszystkie Ci sie psuly? :lol:

Dlaczego by nie? Przeciez Cichy sprowadza aparaty wiec pewnie ma jakas tam statystyke ile zepsutych Minolt do niego wrocilo :roll: .

durian
06-11-2005, 19:29
Dzieki za odpowiedzi. Na pewno zdecyduje sie na Canona. Prawdopodobnie bedzie to model Pro1 choc jeszcze sie waham. Lubie robic zdjecia lustrzanka. Jakis czas temu troszeczke bawilem sie Nikonem F65 i Pentaxem MZ50. Od jakiegos czasu mam w domu stary Olympus OM-1n. Przyznam ze robie nim fotki niemalze na czuja, ale ich jakosc nie jest najgorsza.