Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Opto-Technika Nowy Serwis Foto i Wideo w Warszawie



Jacek23
16-06-2010, 17:29
przeniesione z http://canon-board.info/showthread.php?t=64679
--------------------------------------------------------------

Ja do Was napewno nic nie oddam do naprawy, jak mozna oddac cos do naprawy ktory ma sam ma awarie, usterki, problemy.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Ja do Was napewno nic nie oddam do naprawy, jak mozna oddac cos do naprawy serwisowi ktory sam ma awarie, usterki, problemy.

Krasuski
16-06-2010, 17:42
Jacek23 - o co chodzi ?

Jacek23
16-06-2010, 17:44
To chyba nie miejsce na ogloszenie.

tombas
16-06-2010, 17:54
To chyba nie miejsce na ogloszenie.
ani na wsadzanie kija w mrowisko i potem "zabieranie zabawek do innej piaskownicy" jesli cos wiesz (ale tak na 100%) to podziel się tą wiedzą

Jacek23
16-06-2010, 18:07
Z tego ogloszenia wynika ze maja awarie, usterki, problemy, to wszystko.

najeli
16-06-2010, 18:10
W której linijce to tak wynika? Bo nijak się tego doczytać nie mogę...

sbogdan1
16-06-2010, 19:06
Z tego ogloszenia wynika ze maja awarie, usterki, problemy, to wszystko.

A może jednak coś konkretnego bo też nie wiem co jest nie teges...

Handelson
16-06-2010, 19:09
Ja też chyba niedowidzę...

Krasuski
16-06-2010, 19:34
no dla tego pytam o co chodzi ?
może fajne ceny na czyszczenie matrycy mają ?

pstrykijest
16-06-2010, 20:05
Chodzi mu o to że chłopaki sie nie postarali i wrzucili swoją ofertę w Canon Board > Główna kategoria forum > Pierwsza pomoc - awarie, usterki, problemy.

laur
16-06-2010, 20:50
To kategoria idealnie dobrana, dajmy na to ktoś ma problem z aparatem, wchodzi w ten dział a tam ogłoszenie że naprawiają i to konkurencyjnie, wybawienie :-)

pajlot
16-06-2010, 20:57
szkoda ze nie są z Trójmiasta - w następnym poscie kolega szuka własnie gdzie naprawic tam obiektyw - wg mnie miejsce ok.

roshuu
16-06-2010, 21:11
Ciekawe czy wymieniaja za free migawki?

photographus
16-06-2010, 21:33
Z tego ogloszenia wynika ze maja awarie, usterki, problemy, to wszystko.
Piłeś chłopie coś, czy zwyczajnie masz problemy z wysłowieniem?:evil:

yarson
16-06-2010, 21:42
może fajne ceny na czyszczenie mają ? co do czyszczenia matrycy mogę coś polecićw stolicy, ale to na PW...
A u Was ile ??
Poza tym, mam ustereczkę w aparacie, a więc z bezpłatnej wyceny na pewno skorzystam :)

micles
16-06-2010, 22:57
To ja od razu z grubej rury : macie/będziecie mieli "tasiemki" do Tokin? (takie co to się często w Tokinach przerywają same z siebie). Na Czapskich nie mają już od pół roku.

Krasuski
16-06-2010, 23:17
co do czyszczenia mogę coś polecićw stolicy, ale to na PW...
A u Was ile ??
Poza tym, mam ustereczkę w aparacie, a więc z bezpłatnej wyceny na pewno skorzystam :)

czekam na @ z propozycją :)
a ile to u nas kosztuje to nie wiem bo sam czyszczę

ale może bym się skusił na fachowca
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!

To ja od razu z grubej rury : macie/będziecie mieli "tasiemki" do Tokin? (takie co to się często w Tokinach przerywają same z siebie). Na Czapskich nie mają już od pół roku.

a nie lepiej tu zadać pytanie:
Strona: www.opto-technika.pl
Adres e-mail: biuro@opto-technika.pl

zaraz powstanie tasiemiec "a po ile to... a po ile tamto...."

micles
17-06-2010, 00:20
zaraz powstanie tasiemiec "a po ile to... a po ile tamto...."No a do czego innego miałby służyć ten wątek. Jednopostowiec z ogłoszeniem? Pierwszy post jest na wierzchu, a co pod nim - to chyba nie przeszkadza. A na wydzielanie nowych wątków : -ceny u Opto, -opinie o Opto - chyba jeszcze za wcześnie.

airhead
17-06-2010, 00:26
po ile czyszczenie matrycy chociaż napiszcie

sbogdan1
17-06-2010, 07:00
Piłeś chłopie coś, czy zwyczajnie masz problemy z wysłowieniem?:evil:
Po prostu szuka dziury w całym co nazywa się nie inaczej jak trolowanie.

Krasuski
17-06-2010, 08:36
Po prostu szuka dziury w całym co nazywa się nie inaczej jak trolowanie.

Konkurencja :?:

Selena
17-06-2010, 08:47
Żeby tak jeszcze kalibracje ktoś zaczął sensownie robić ...
Ehh... marzenia ...

gwozdzt
17-06-2010, 08:59
To chyba nie miejsce na ogloszenie.
ogłoszenie juz znalazło się we właściwym miejcu:
http://canon-board.info/showthread.php?t=64679

na przyszłośc proszę po prostu zraportować ogłoszenia poza Giełdą (http://canon-board.info/forumdisplay.php?f=5), a nie siać zamęt swoją pokrętną logiką :-?

roshuu
17-06-2010, 09:20
Po prostu szuka dziury w całym co nazywa się nie inaczej jak trolowanie.

zapewne chodzilo o to, ze firma ma problemu, usterki (ze soba?) i mieszcza ten temat w watku o problemach i usterkach. Suma sumarum, to moze Jacek23 zinterpretowal to jako bezmyslnosc autora, ktory umiscil ogloszenie w tym dziale a nie innym. Hmm.. ciekawy temat na dalsza dyskusje ;)

Wracajac do tematu - chyba nie uzyskamy odpowiedzi na pytania. Na ogloszeniu sie skonczylo i trzeba bedzie zadzwonic i pytac.

Jacek23
17-06-2010, 10:29
zapewne chodzilo o to, ze firma ma problemu, usterki (ze soba?) i mieszcza ten temat w watku o problemach i usterkach. Suma sumarum, to moze Jacek23 zinterpretowal to jako bezmyslnosc autora, ktory umiscil ogloszenie w tym dziale a nie innym. Hmm.. ciekawy temat na dalsza dyskusje ;)

Tak dokladnie chodzilo mi o to.
Moderatorowi dziekuje za uwage:)

Wracajac do tematu - chyba nie uzyskamy odpowiedzi na pytania. Na ogloszeniu sie skonczylo i trzeba bedzie zadzwonic i pytac.

Niestety na stronie jest : telefon wkrotce.
Dla mnie to dziwne, jak by nikt (szef) nie mial telefonu kom. nawet, no ale pewnie sie tam nie znam.

Handelson
17-06-2010, 11:04
Niestety na stronie jest : wkrotce.
Dla mnie to dziwne, jak by nikt (szef) nie mial kom. nawet, no ale pewnie sie tam nie znam.

Skoro firma oficjalnie nie ruszyła to może być wkrótce.
Zarówno stacjonarny jak i . Szef na pewno ma telefon komórkowy ale pewnie prywatny i nie ma zamiaru go udostępniać szerokim masom żeby później Mu dzwonił non-stop. Czy tak trudno to zrozumieć? :evil:
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Czy ktoś wie o co chodzi z tym znikaniem wyrazów? Zauważam to nie tylko u siebie :shock:

Opto-Technika
17-06-2010, 11:37
Witamy,

1. Czyszczenie matrycy razem z całą komorą lustra wykonujemy w ciągu 1 dnia roboczego.
Koszt 100zł
Wyjątki stanowią aparaty z pełną klatką tj. 5D MK II, serii 1D, N-K D700, serii 3, alfa 850, 900 - koszt 150zł również w ciągu 1 dnia roboczego.

2. Istnieje możliwość wysłania do nas sprzętu pocztą lub kurierem. Wystarczy paczkę odpowiednio zapakować, w środku zamieścić dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres wysyłki zwrotnej, telefon oraz adres e-mail) oraz opisać czego dotyczy usterka. Nasza firma współpracuje z firmą kurierską SIÓDEMKA, którą odsyłamy sprzęt do klienta.

3. Odnośnie bezpłatnej wymiany migawek: jeśli chodzi tu o wady fabryczne w niektórych kompaktach canona to migawki są bezpłatnie wymieniane w serwisie gwarancyjnym Canona na ulicy Żytniej 15 w Warszawie.

4. Niestety ale tasiemki do Tokin nie są już dostępne. W celu zdiagnozowania czy istnieje możliwość ich naprawy prosimy dostarczyć sprzęt na bezpłatną wycenę.

5. KALIBRACJA: nasz serwis zajmuję się kalibracją sprzętu CANONA oraz NIKONA.

gwozdzt
17-06-2010, 13:01
1. Czyszczenie matrycy...
Wyjątki stanowią aparaty z pełną klatką tj. 5D MK II, serii 1D, ....

gwoli ścisłości 1D to nie jest "pełna klatka", byłoby więc dobrze doprecyzować cennik z wyszczególnieniem 1D i 1Ds

michallubon
17-06-2010, 13:22
Ten temat w ogóle wydaje mi się mega beznadziejny! Najpierw z nie wiadomo skąd oskarżenia i sianie zamętu, a potem zamiana na cennik. ZAMKNĄĆ TO! a jak ktoś ma pytania to niech poczeka do otwarcia albo PW. :roll:

Opto-Technika
17-06-2010, 13:27
Witamy,

Sprostowanie do punktu 3:
Oczywiście chodziło tu o wady fabryczne matrycy w kompaktach canona a nie migawki. Przepraszamy za pomyłkę. Odpowiedź powinna brzmieć

Odnośnie bezpłatnej wymiany migawek: nic na ten temat nam nie wiadomo, istnieje wada fabryczna matryc w niektórych kompaktach canona i są one bezpłatnie wymieniane w serwisie gwarancyjnym Canona na ulicy Żytniej 15 w Warszawie.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Sprostowanie punktu 1.

Wyjątki stanowią aparaty z pełną klatką tj. Sony Alfa 850-900, Canon 5D MK II, Nikon D700, Nikon D3, D3S, D3X, Canon 1Ds, Canon 1Ds MK II, MK III oraz MK IV -koszt 150zł
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Telefon kontaktowy: 696410066

nowart
17-06-2010, 16:17
Ale nie ma jeszcze 1Ds MKIV chyba... :)
Poza tym zastanawia mnie skąd taka różnica w cenie usługi czyszczenia komory lustra między aparatami pełnoklatkowymi a pozostałymi... 50% to bardzo dużo. W serwisie Canona też jest taka rozbieżność?

ate
17-06-2010, 16:37
czepiasz się.
pełna klatka = pełna cena = 150zł
cropy = 150 /1,5 = 100zł.

ot cała filozofia. mkIV nie ma i co z tego. nie troluj.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
aha i żeby nie było
nie znam tej firmy, w zaden sposób nie jestem z nia powiązany, nie czerpię profitów z odpowiadania na ten post.

nowart
17-06-2010, 18:00
Ale chciałeś dodać coś konstruktywnego w kwestii poruszonej w wątku czy tak tylko chciałeś zabłysnąć pisząc te nic nie wnoszące głupoty??
Gdybyś zatem miał kolejne wątpliwości to ci podpowiem:
1. Uśmiech na końcu sugeruje zazwyczaj dość luźne podejście do sprawy, ze wskazaniem na większą dozę humoru...
2. Rozumiem, że to pomyłka i zapewne chodzi o 1D MarkIV - zatem brakuje ceny cropa 1.3 (o co wnosił już gwozdz). Podpowiedź druga - crop 1.3 to coś pomiędzy cropem 1.5 a pełną klatką. Coś już świta...
3. Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na moje luźne zapytanie o podobną różnicę w serwisie Canona to po prostu zamilcz zamiast wyzywać innych od troli.
4. Zapoznaj się z definicją trolingu internetowego bo coś mylisz pojęcia.

Pytanie do Opto-Techniki - nie wiem czy dobrze doczytałem ale rozumiem, że nie jesteście serwisem realizującym jakiekolwiek naprawy gwarancyjne?

Życzę udanego startu - nic tak nie wpływa na jakość usług jak właśnie konkurencja. A właśnie tej naszym autoryzowanym serwisom brakuje najbardziej :)

yarson
17-06-2010, 19:41
Pytanie do Opto-Techniki wyceniacie moze na miejscu ?? Bo na Żytniej na każdą nawet drobną pierdółkę trza czekać 1 dzień...

Opto-Technika
18-06-2010, 12:15
Witamy,


Wykonujemy tylko i wyłącznie naprawy odpłatne.

Nasi technicy znajdują się na miejscu, także w miare możliwości bezpłatne wyceny wykonywane są ,,od ręki'' (czasami podanie kosztu jest nie możliwe ze względu na konieczność ustalenia ceny wymienianego podzespołu jeśli jest taka konieczność)

Dziękujemy i zapraszamy od poniedziałku:)

roshuu
18-06-2010, 22:37
Lipa znam tansze miejsca na czyszczenie matrycy. Tyle to chca na Zytniej.

Krasuski
19-06-2010, 00:14
Canon 1Ds MK IV -koszt 150zł
taniej nie znalazłem - muszę skorzystać z oferty ...
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
nie zauważyłem 4 strony :(
przepraszam........

Opto-Technika
23-06-2010, 09:20
Witamy,


Numery telefonów:
Tel: 22 622-06-19
22 622-07-52

Poniedziałek-Piątek 9.00-17.00

Serdecznie zapraszamy:)

gietrzy
23-06-2010, 10:12
Witamy,


Numery telefonów:
Tel: 22 622-06-19
22 622-07-52

Poniedziałek-Piątek 9.00-17.00

Serdecznie zapraszamy:)


Fajnie byłoby gdybyście mieli jeden dzień w tygodniu do 20:00, dla przyjezdnych.
Poza tym warto by się zastanowić nad opcją "full service", tj. serwis Canon, Tamron, Sigma w jednym. Szkła typu 8-16 czy 60/2 to mocne punkty w ofercie tych firm.

Opto-Technika
23-06-2010, 15:09
Fajnie byłoby gdybyście mieli jeden dzień w tygodniu do 20:00, dla przyjezdnych.
Poza tym warto by się zastanowić nad opcją "full service", tj. serwis Canon, Tamron, Sigma w jednym. Szkła typu 8-16 czy 60/2 to mocne punkty w ofercie tych firm.


Dziękujemy za sugestie. Oczywiście zostanie ona rozpatrzona.
Serwisujemy wszystkie marki także zapraszamy również ze sprzętem tych firm:)

Opto-Technika
07-07-2010, 09:53
Witamy,


Podajemy numery telefonów:
22 6220619
226220752

www.opto-technika.pl

Opto-Technika
23-07-2010, 12:47
Witamy,

Zapraszamy do oddawania sprzętów foto i video w naszych punktach kolektorskich.


Siedlce:

F.H.U. FOTO-JACK JACEK RZĄŻEWSKI
08-110 SIEDLCE
UL. SIENKIEWICZA 37
Tel./fax.: 025 6448834
www.fotojack.pl

Suwałki:

PROTON
Noniewicza 44A
16-400 Suwałki
protonserwis@o2.pl
602663933
602633444

Opto-Technika
20-08-2010, 12:30
Witamy,


Z przyjemnością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z trzema kolejnymi punktami kolektorskimi, gdzie można oddawać sprzęt:

OŁAWA:

FOTOLAB sklep fotograficzny
ul. Bolesława Chrobrego 20F
55-200 Oława
71 7071414

IŁAWA:

FOTMUS Zakład Handlowo-Usługowy
Andrzej Musiński
14-200 Iława
ul. Sobieskiego 6
tel. 089 649 69 15
kom. 792 883 028
andrzejmusinski@gmail.com
http://www.fotmus.pl/


WARSZAWA:
HDD Studio
ul. Tarczyńska 9 m3
00-025 Warszawa
tel. 22 423 05 25
22 423 05 30
adres e-mail:hdd@hddstudio.pl
www.hddstudio.pl

Opto-Technika
26-08-2010, 15:29
Witamy forumowiczów!


Od dnia 27.08.2010 do 10.09.2010 na hasło: Canon Board czyszczenie matrycy 10% taniej. Zapraszamy!

Opto-Technika
12-10-2010, 12:47
Drodzy forumowicze,


Zapraszamy na posezonowe czyszczenie sprzętu profesjonalnego wszystkich marek (obiektywy, lustrzanki, kamery profesjonalne)

Na hasło CANON BOARD przy przyjęciu 10% RABATU.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
* Promocja obowiązuje do 29.10.2010r.

Opto-Technika
21-10-2010, 16:59
Witamy,


Mając na uwadze sugestie klientów odnośnie godzin otwarcia serwisu informujemy, że od dnia 25.10.2010 Opto-Technika zmienia godziny pracy.

Poniedziałek: 11.00-19.00
Wtorek-Piątek: 9.00-17.00


Pozdrawiamy,
Zespół Opto-Technika.

Tommygun
22-10-2010, 09:42
Wymieniałem tam mechanizm zooma w metzu, terminowo i wg wyceny z półroczną gwarancję na naprawę.

piciuok
06-11-2010, 21:25
Spytałbym, za czyszczenie matówki, lusterka i matrycy jaki koszt? Model -> Canon 1000D :)

Opto-Technika
08-11-2010, 21:29
Spytałbym, za czyszczenie matówki, lusterka i matrycy jaki koszt? Model -> Canon 1000D :)

Witamy,

Czyszczenie matrycy, matówki, lustra - ogólnie całej komory lustra - koszt 100zł. Do tego możliwy test komputerowy oraz sprawdzenie stanu migawki w cenie usługi.

Pozdrawiamy,
Zespół Opto-Technika

roshuu
28-11-2010, 17:31
Czy ktos z Was kalibrowal obiektyw (bf/ff) w w/w firmie? Zamierzam sie tam wybrac :)
Sprawdzalem ceny na Zytniej i generalnie wychodzi to samo z ta roznica, ze teraz na Zytnia trzeba oddac szklo z body, bo podobno juz nie kalibruja pod swoje serwisowe body. Ja wolalbym jednak zostawic body w domu i oddac samo szklo.
Po rozmowie z Pania z Opto ten serwis wydal mi sie bardziej przyjazny niz Zytnia.

roshuu
09-12-2010, 13:03
Nikt nie kalibrowal?

esel
09-12-2010, 14:06
Kalibrowałem body, nie obiektyw. Szybko, dobrze, sympatycznie. Generalnie polecam!

roshuu
09-12-2010, 14:49
Czy oddali Ci czysty sprzet? Ci na Zytniej ponoc wysylaja poplamiony ale zrobiony :)

esel
09-12-2010, 15:04
Tak, sprzęt był czysty :) Z tego co pamiętam czyszczenie korpusu było nawet wliczone w cenę usługi i było wyszczególnione na fakturze. Usługa wykonana naprawdę porządnie, przesyłka solidnie zapakowana i ubezpieczona, informują Klienta na każdym etapie zlecenia. W zasadzie nie mam się do czego przyczepić. Niestety (a może i stety) nie mam porównania do Żytniej, bo znając historię niektórych użytkowników od razu wybrałem Opto-Technikę.

Opto-Technika
22-12-2010, 12:54
Wesołych Świąt, Szczęśliwego Nowego Roku oraz wielu udanych zdjęć w roku 2011!!!

Życzy zespół
Opto-Technika

Maciek Canon 7d
07-02-2011, 15:43
Niestety nie korzystałem z usług Opto-technika...
Ponieważ nie wymieniają samych filtrów dolnoprzepustowych na matrycy.
Trzeba wymienić całą matrycę :( więc nie skorzystałem
Piszę w celach informacyjnych jakby ktoś chciał u nich coś takiego wymieniać.
Pozdrawiam

mbiesiadnik
14-02-2011, 22:10
Nikt nie kalibrowal?

Ja kalibrowałem i niestety jestem BARDZO NIEZADOWOLONY...Źle wykonana kalibracja ( prawdopodobnie również diagnoza ) i brak gwarancji na wykonanie usługi.

Opto-Technika
04-03-2011, 10:57
Witamy,

Drogi Panie mbiesiadnik.


Nawiązując do Pańskiego postu chcielibyśmy zauważyć, że dnia 9.11.2010r. otrzymał Pan maila z następującą informacją:
Opis technika:
Obiektyw wykazuje FF dla wartości przesłony F2.8, przy przesłonie F5.6 obiektyw przechodzi w duży BF. W tym modelu możliwa jest kalibracja dla wartości przesłony F2.8 i F5.6, dla innych wartości przesłony elektronika przyjmuje średnią. Obiektyw z racji konstrukcji toru optycznego ma tendencje do pływania punktu ostrości dla wartości przesłony od 1.4 do 5.6.. // Kalibracja obiektywu do dostarczonego body Canon 5D.
Koszt usługi: 180.00PLN.
Prosimy o wiadomość zwrotną ze zgodą bądź rezygnacją z naprawy.

Dnia 9.11.2010r. otrzymaliśmy od Pana wiadomość zwrotną następującej treści:
Wyrazam zgode na naprawe obiektywu.
pozdrawiam,
M.B******

Rozumiemy, że wyrażając zgodę zapoznał się Pan z treścią kosztorysu, gdzie wyraźnie zostało określone: "Obiektyw z racji konstrukcji toru optycznego ma tendencje do pływania punktu ostrości dla wartości przesłony od 1.4 do 5.6.'' Wyrażając jednoznaczną zgodę uważamy, że przyjął Pan tą informację do swojej wiadomości. Nadmieniamy również, iż otrzymał Pan tę informację 9.11.2010r. a nie jak Pan sugeruje w osobno założonym poście http://canon-board.info/showthread.php?t=73714 dopiero w odpowiedzi na Pańskiego maila z dnia 6.02.2011r.



Na kalibrację nie jest udzielana gwarancja. Gwarancją są objęte wymienione przez nas elementy ewentualnie dokonane naprawy. Czyszczenie, konserwacja
jak również kalibracja nie jest objęta gwarancją. Sprzęt po kalibracji można sprawdzić przy odbiorze lub w przypadku wysyłki po rozpakowaniu (tzw.
gwarancja rozruchowa). Przy takim postępowaniu w przypadku szybkiego zgłoszenia uwag co do wykonanej kalibracji technik może wprowadzić
ewentualnie korektę. Sprzęt został wysłany 10.11.2010 a Pan rościł gwarancję dnia 6.02.2011r. o tak długim czasie tym bardziej nie możemy rozpatrywać gwarancji.

Podsumowując, uważamy, że sumiennie wywiązaliśmy się z określonych w kosztorysie czynności.


Pozdrawiamy,
Opto-Technika

Kolekcjoner
05-03-2011, 02:25
Nadmieniamy również, iż otrzymał Pan tę informację 9.11.2010r. a nie jak Pan sugeruje w osobno założonym poście http://canon-board.info/showthread.php?t=73714 dopiero w odpowiedzi na Pańskiego maila z dnia 6.02.2011r.


I tam proszę kontynuować te kwestię, a nie w dwóch wątkach :).

Opto-Technika
11-03-2011, 14:34
Witamy,


Mamy przyjemność poinformować, że nasz serwis bierze udział w XIV Targach Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i Video 2011 w Łodzi w dniach 14-16 kwietnia 2011r.

W związku z tym przygotowaliśmy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami tj. bezpłatne czyszczenie sprzętu foto.

Szczegóły znajdują się na stronie: http://www.facebook.com/pages/Opto-Technika/162556480435827?ref=ts#!/notes/opto-technika/konkurs-mi%C4%99dzynarodowe-targi-foto-i-video-w-%C5%81odzi-2011/199087263449415


Zapraszamy!
Zespół Opto-Technika

szuler
11-03-2011, 14:52
a jak ktos nie ma fb, będzie można zczytać przebieg 5d na targach?

Opto-Technika
11-03-2011, 15:26
Witamy,


Posiadanie konta FB konieczne jest jedynie w przypadku konkursu (http://www.facebook.com/pages/Opto-Technika/162556480435827?ref=ts#!/notes/opto-technika/konkurs-mi%C4%99dzynarodowe-targi-foto-i-video-w-%C5%81odzi-2011/199087263449415)

Jeżeli chodzi o odczyt stanu licznika migawki to niestety ale nie zabieramy ze sobą stanowiska serwisowego, który jest do tego niezbędny.
Bezpłatnego odczytu można dokonać jedynie na miejscu w naszym serwisie w Warszawie.


Pozdrawiamy,
Opto-Technika

Mr_Black
13-03-2011, 12:25
Dodam od siebie cztery grosze … (bo tyle tygodni trwała kalibracja AF i czyszczenie). Na początek NIE POLECAM.
Oddałem 5D do Opto-techniki poprzez punkt kolektorki, w którym Pani napisała w treści zlecenie (kalibracja AF, czyszczenie, konserwacja), dodałem że mam sporo nie ostrych zdjęć i jest coś nie tak z AF, wymieniłem jakich obiektywów używam. Aparat pojechał, po około tygodniu zadzwoniłem do serwisu, po czym uzyskałem odpowiedź, ze mam się dowiadywać w punkcie kolektorskim a nie u nich. W punkcie kolektorskim kazano mi tylko czekać i po otrzymaniu wyceny z góry zapłacić 300 zł brutto. Po około 2 tygodniach aparat wrócił, nie do mnie, a do punktu kolektorskiego (20 zł przesyłka). Dodam, że nie wiem w takim razie po co te punkty kolektorskie skoro za te 20 zł, można wysłać sprzęt bezpośrednio do serwisu (czego jak wyżej wspomniałem nie polecam).
Po powrocie z serwisu stwierdziłem tragiczne działanie wszystkich punktów AF poza centralnym, makabryczne bf/ff (różnie dla różnych punktów) załamka….
Złożyłem reklamację i dostałem odp, po 4 dniach, po mojej interwencji telefonicznej mailem gdzie w skrócie stwierdzno, że kalibracja została przeprowadzona prawidłowo, a to że powinienem dostarczyć obiektyw/y, że kalibracja jest ok., że przyczyn tego stanu może być kilka itd. Ale ! Aparat przed kalibracją zachowywał się lepiej. Zapytałem czy da radę w jeden dzień załatwić sprawę, żebym nie musiał gonić dwa razy specjalnie – odp negatywna. Pogodziłem się więc i zawiozłem aparat i 3 obiektywy. (11.02.2011). Po bardzo długim okresie oczekiwania i telefonach z mojej strony, doczekałem się diagnozy :
„Gwarancja nieuznana. Kalibracja wg wytycznych producenta dokonywana jest dla środkowego punktu AF (3D chart).Sprawdzono prostopadłość położenia matrycy względem toru optycznego-prawdłowa.Zmiana punktu ostrości wzajemnych punktów AF może być wynikiem braku współosiowości czołówki lub przesunięciem zespołu sensora AF w wyniku np. udaru mechanicznego.//<!!!24.02!!!!>Test komputerowy aparatu. Komputerowa kalibracja sensora AF.Czyszczenie, konserwacja korpusu oraz obudowy-bez gwarancji na sprzęt.”
Dopłata 100 zł ….
I tuta już miałem dość, nie dość że dostałem aparat w gorszym stanie to jeszcze mam dopłacać za naprawę tego stanu? Wstępnie jednak wyraziłem zgodę lecz po przemyśleniu stwierdziłem, że dziękuję bardzo i to technik powinien sprawdzić stan działania AF bo tzw kalibracji i zadzwonić zapytać, porozmawiać. Jednakże maiłem wrażenie, że gdybym nie wydzwaniał, nie pisał to aparat jeszcze dłużej byłby w serwisie. Zero zainteresowania klientem. Po kilku telefonach łaskawie oddzwaniano.
Ostatecznie Pan kierownik stwierdził, że nie potrafi naprawić/poprawić działania AF, oddadzą mi 100 zł ( na co też czekałem kolejny tydzień) i przywrócą body do stanu sprzed „naprawy”. Pewnie stwierdzą Państwo, że jestem namolnym klientem, ale gdyby to wszystko trwało 4 razy krócej to byłaby inna rozmowa. Wmawiano mi, że body dostało jakiś strzał i cały układ AF się przesunął….
Odebrałem aparat (07.03.2011 ………) , tego samego dnia zawiozłem do CSI, po godzinie zadzwonił miły serwisant, spytał co i jak, stwierdził, że jest źle i w dniu następnym będzie do odebrania. Szybko, sprawnie i bez problemów. AF działa ok..
Podsumowując usługi opto-techniki :
Baaardzo długi okres oczekiwania na naprawę, bezsensowne punkty kolektorskie (moim zdaniem oczywiście, bo i tak płacę za przesyłkę), kiepski kontakt (wrażenie olewania i chęci nabicia kabzy na dodatkowej usłudze), no i ostatecznie nie naprawienie/wyregulowanie zgłoszonej usterki …. Wnioski każdy może wyciągnąć sam. Miałem pecha? Nie wydaje mi się.

Serwis opto-technika – nie polecam
Mam całą korespondencję, wraz z datami, zdjęcia „testowe” pokazujące „działanie” AF po tzw kalibracji więc niż z palca nie sobie nie wysłałem.

Opto-Technika
16-03-2011, 17:17
Witamy,


W odpowiedzi na post Mr_Black

1. Punkty kolektorskie: klient oddając sprzęt do punktu kolektorskiego wszelkich informacji może zasięgać wyłącznie w danym punkcie, ponieważ w serwisie sprzęt jest przyjmowany na dane tego punktu i nie możemy udzielić informacji osobie dzwoniącej bez zweryfikowania odpowiednich danych. Za wewnętrzne zasady punktu kolektorskie Opto-Technika nie bierze odpowiedzialności. Przypominamy, że sprzęt można jak najbardziej przesłać samemu za pośrednictwem poczty lub kurierem.

2. Sprzęt został przesłany do serwisu z opisem: kalibracja, czyszczenie, konserwacja a nie jak Pan napisał kalibracja AF.
W 99% przypadków mianem kalibracja określa się zniwelowanie FF lub BF przy założeniu, że pomiar AF przebiega prawidłowo. My takie założenie przyjeliśmy, ponieważ w dokumencie przesłanym do nas razem z Pana sprzętem nie ma ani jednego słowa
o problemach z AF. Przy kalibracji matrycy pomiaru dokonuje się dla centralnego punktu AF i jak sam Pan wspomina mierząc punktem centralnym aparat idealnie trafiał w punkt.
W drugim przypadku długi czas oczekiwania na zakończenie zlecenia wynikał z faktu, że aparat nie przechodził prawidłowo procedury regulacji.
W związku z czym serwis nie naliczył dodatkowych kosztów zasugerowanych po nieuznanej gwarancji. Przyznając się do błędu zdecydował zwrócić koszty niepotrzebnych czynności z poprzedniego zlecenia.

W związku z tym Opto-Technika chciałaby przeprosić za pomyłkę serwisanta.
Dołożymy wszelkich starań aby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła.


Z pozdrowieniami,
Opto-Technika

Opto-Technika
23-03-2011, 10:16
Witamy,


Przypominamy o Konkursie!
Do wygrania bezpłatne czyszczenie sprzętu foto!

Szczegóły: http://opto-technika.pl/Aktualnosci.php


Z pozdrowieniami,
Zespół Opto-Technika

gavin
23-03-2011, 15:38
Widać że nie za bardzo firma radzi sobie z kalibracją i wymyśla jakieś pokrętne tłumaczenia, skoro klient sygnalizuje problem z af to nieważne jak to nazwie - kalibracja, kalibracja af, regulacja...., sprzęt powinien po naprawie ostrzyć prawidłowo.

tasia
24-03-2011, 14:20
Widać że nie za bardzo firma radzi sobie z kalibracją i wymyśla jakieś pokrętne tłumaczenia, skoro klient sygnalizuje problem z af to nieważne jak to nazwie - kalibracja, kalibracja af, regulacja...., sprzęt powinien po naprawie ostrzyć prawidłowo.

No dokładnie - to tylko dwie literki przecież więc nieważne są :-0

Opto-Technika
30-03-2011, 13:24
Witamy:)

Rozpocznij sezon z czystym sprzętem!
Na hasło: Canon Board 10% zniżki na czyszczenie sprzętu foto!!!

Promocja trwa od 30.03.2011r. do 12.04.2011r.
Hasło należy podać przy oddawaniu sprzętu bądź w przypadku wysyłki prosimy o zapisanie hasła na kartce i dołączenia do paczki.


Zapraszamy i Pozdrawiamy!
Opto-Technika

Opto-Technika
06-04-2011, 16:54
Witamy,


Mamy przyjemność poinformować, że nasz serwis nawiązał współprace z Działem Fotograficznym Super Expressu.


Pozdrawiamy i zapraszamy.
Zespół Opto-Technika

Opto-Technika
02-02-2012, 12:55
Witam,



Informujemy, że od 4.02.2012 serwis czynny jest również w soboty w godzinach 10.00-14.00.
Przypominamy:
Pon: 11.00-19.00
Wt-Pt: 9.00-17.00
Sob: 10.00-14.00

Serdecznie zapraszamy:)

Zespół Opto-Technika