PDA

Zobacz pełną wersję : Kolejne chłopskie pytanie:)



Abaddon22
31-10-2005, 22:57
Witam wszystkich!

Mam takowy problem, otoz zrobilem kilka zdjec - heh, wstyd sie przyznac - komorka w nienajlepszym oswietleniu;/

i co? otoz poza plamkami, ktore raczej nie problem usunac sa jeszcze jasniejsze paski wzdloz zdjecia;/

szukalem w poprzednich postach ale jestem laikiem a pytanie "problem z jasniejszymi paskami" nie padlo, wiec chcialbym, jesli tylko mozecie ,abyscie mi pomogli usunac te durne paski bo juz nie wiem, kasowac zdjecia z imprezek czy tez poradzicie mi cos?

Najlepiej jak w temacie, na chlopski rozum, krok po kroku ;]
i jesli mozna ktorymi programami;]

http://abaddon21.w.interia.pl/aab.jpg
w przykladzie nie chodzi o ostrosc zdjecia tylko o te paski, jak sie ich pozbyc? a i te dziwne plamki jakby sie dalo to tez:/
zdjecia ktore chce obrobic sa lepszej jakosci (o ile to mozliwe;/)

A co do aparatu to kupilem nikona ale niestety, lampa mi sie zapsula i karta padle, czyli na max moge zrobic 26 zdjec najslabszej jakosci. komorki uzywam jak juz zapelnie te 23 sloty.

da sie cokolwiek z tym zrobic?

z gory dziekuje i pozdrawiam!

DoMiNiQuE
31-10-2005, 23:07
moja rada: chcesz robic zdjecia? kup aparat ...telefon sluzy do dzwonienia ;)

zamiesc jakis przyklad ...moze cos poradzimy.

stdanielo
31-10-2005, 23:58
po pierwsze powinienes zrobic test FF/BF i oddac telefon do kalibracji bo optyka wyraźnie się rozjustowała, w serwisie powinni ci pomóc. ;)

Jac
01-11-2005, 00:09
a czy to jest 'aparat' canona :-)

Driver
01-11-2005, 00:14
myślałem że już nic mnie nie zaskoczy :confused: :confused: :confused:

Abaddon22
01-11-2005, 00:28
heh az tak zle i tych paskow nie da sie usunac?;/
szkoda

ale ciesze sie ze moglem kogos zaskoczyc, to takie mile uczucie :)

Tomasz Golinski
01-11-2005, 00:32
nie wiemy czy zle bo przykladu nie ma.

nam to trzeba wyjasnic wszystko na przykladzie ;)

Coronado
01-11-2005, 00:35