Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Sprzęt do pewnej kwoty ...

kabu71
06-05-2010, 17:31
Witam,jestem początkującym tego forum :-)

Mam pytanie do kanoniarzy,w najbliższym czasie chciałbym zrobić przesiadkę z Pentaxa na waszego Canona, ostatnio zaczęły mi się schodzić drobne zlecenia "śluby,chrzesty,komunie itp" a siedząc w pentaxie widzę pewne ograniczenia,jeśli chodzi o prace na tym systemie,mały wybór dobrych szybkich korpusów(prócz Pentaxa k7 ale jakoś nie zachwyciłem się tym korpusem) droga optyka i słaby dostęp do używanego sprzętu:)

mam do wydania 13,000zł,chciałem zaznaczyć że wszystko musi być nowe albo używane z fakturą,ponieważ mam możliwość odprowadzenia za to podatku,czyli faktura obowiązkowo.

póki co myślę o takim zestawie, będę wdzięczny jak coś o tym wydumacie, albo podsuniecie jakieś inne propozycje :

Canon 50d body
Sigma 10-20mm f/3.5 EX DC HSM Canon
Sigma 24-70mm f/2.8 IF EX DG HSM
Canon Speedlite 580EX II

za resztę jakiś używany zapasowy korpus,np:40d i do tego jakieś duperelki grip,dodatkowe akumulatorki

w przyszłości coś typowego do portetu Canon EF 85mm f/1.8 USM

chyba że jakieś stałki? co o tym zestawieniu myślicie

MariuszJ
06-05-2010, 17:35
Dlaczego nie 5d2 + C17-40 + Tamron 28-75 + lampa?

kabu71
06-05-2010, 17:53
C17-40 jestem przyzwyczajony do jasnych obiektywów.
Tamron 28-75 dla mnie tragiczny autofocus. Szybciej wyostrzę manualem niż tamim :]
Chciałem jakiś zestawik żeby radził sobie np: podczas ceremonii ślubnej w kościele i w plenerach na portrety - tak jak lubię :]

MariuszJ
06-05-2010, 17:59
f3.5 a f4 - normalnie przepaść. + 50d i jego szumy
ostrzenie Tamronem - no rzeczywiście, jak będziesz łapał te co tam rzucają do tyłu, nie wiem jak to się nazywa na tej żenującej imprezie - możesz mieć kłopoty.

Wydać 13.000 na cropa... bezcenne.

Aki007
06-05-2010, 18:07
jak na śluby itp. to najlepiej 5d lub 5d mkII i do tego jasne stałki. np. 28/1.8 50/1.4 85/1.8 a może nawet 70-200/2.8

sbogdan1
06-05-2010, 18:08