Zobacz pełną wersję : numer seryjny+serwis
Da__FreaK
25-04-2010, 10:28
Witam
Mam pytanko zwiazane z serwisem. Mianowicie, czy po numerze seryjnym mozna dowiedziec sie czy np, w puszcze wymieniana byla np, migawka, badz naprawiane byly inne usterki ? Czy autoryzowany serwis ( Polska , inne kraje z ktorego pochodzi aparat ) wnosi do swojej bazy ( jest jakas w ogole jakas taka baza danych w necie gdzie mozna tego poszukac ) wykonywane czynnosci ktore byly przeprowadzane w naprawianej puszcze ?
Pytanie wzielo sie stad, ze mam na oku zakup 1dmark2 z dosc malym przebiegiem i podejrzewam ze migawka byla juz a nim wymieniana .
sebcio80
25-04-2010, 10:57
serwis powinien znać historie body po numerze seryjnym
jezeli migawka byla wynieniana to chyba dobrze? wszak wlasciwie tylko to sie zuzywa w lustrzance
Da__FreaK
25-04-2010, 11:14
serwis powinien znać historie body po numerze seryjnym
jezeli migawka byla wynieniana to chyba dobrze? wszak wlasciwie tylko to sie zuzywa w lustrzance
Chodzi mi o to, czy autoryzowane serwisy maja cos takiego jak sprawdzenie dzialan serwisowych za pomoca www. Ze na www wpisuje sobie nr aparatu i widze co bylo robione ...
http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html
Po nr seryjnym sprawdzisz tylko czy był w serwisie oraz czy był naprawiany gwarancyjne czy po gwarancji
Da__FreaK
25-04-2010, 12:24
http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html
Po nr seryjnym sprawdzisz tylko czy był w serwisie oraz czy był naprawiany gwarancyjne czy po gwarancji
Mozesz mi powiedziec czy wklepujac nr seryjny na tej stronie, moge sie dowiedziec czy powiedzmy aparat zakupiony w Szwajracii byl naprawiany np, nie poza terenem Polski ? Czy tylko to co za zytniej bylo robione ?
Mozesz mi powiedziec czy wklepujac nr seryjny na tej stronie, moge sie dowiedziec czy powiedzmy aparat zakupiony w Szwajracii byl naprawiany np, nie poza terenem Polski ? Czy tylko to co za zytniej bylo robione ?
tylko to co na żytniej...
zadzwoń do nich i się spytaj :)
http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html
Po nr seryjnym sprawdzisz tylko czy był w serwisie oraz czy był naprawiany gwarancyjne czy po gwarancji
Może najpierw przeczytaj co jest napisane nad polami wyszukiwarki: :"...podglądu statusów zleceń znajdujących się w naprawie...". Ta wyszukiwarka służy wyłącznie do wyświetlania informacji o zleceniach znajdujących się obecnie w naprawie a nie do wyświetlania informacji o historii odbytych napraw czy też usług serwisowych.
Przykładowe dane znalezione w wyszukiwarce w E-CSI
Numer: Z/2515/12/09
Status: 10. Zlecenie wydane, rozliczone
Producent: CANONModel: PowerShot SX10ISNumer seryjny: 8533501946
Data przyjęcia: 2009-12-29
Numer listu przewozowego przychodzącego: 11084832647
Typ naprawy: Gwarancja producenta
Data wydania: 2010-01-12
Moim zdaniem jest dużo informacji, data przyjęcia data wydania jeżeli jest duża rozbieżność między datami, może to świadczyć o jakiejś skomplikowanej naprawie, do której części brakowało na serwisie. Ponadto mamy rodzaj gwarancji czy była to naprawa gwarancyjna czy pogwarancyjna
Moim zdaniem jest dużo informacji, data przyjęcia data wydania jeżeli jest duża rozbieżność między datami, może to świadczyć o jakiejś skomplikowanej naprawie, do której części brakowało na serwisie. Ponadto mamy rodzaj gwarancji czy była to naprawa gwarancyjna czy pogwarancyjna
Sprawdzałem numery dwóch korpusów które także odwiedzały serwis (nawet nie tak dawno) i żadnych informacji tak o jednym jak i o drugim nie otrzymałem. Za każdym razem otrzymywałem informację iż "Zlecenie nie zostało odnalezione" pomimo że w zakładce "Rodzaj numeru" zawsze wybierałem "seryjny".
Po wpisaniu nr seryjnych mojego 40D jest taki oto typ naprawy:
Typ naprawy: Goodwill
Wiecie może co to oznacza?
Pewnie to że serwis naprawił go w ramach darmowych, albo charytatywnie, jeśli go w ogóle naprawiał.
Po wpisaniu nr seryjnych mojego 40D jest taki oto typ naprawy:
Typ naprawy: Goodwill
Wiecie może co to oznacza?
to znaczy ze wlasciciel aparatu wyprosil u producenta pokrycie kosztow naprawy, przynajmniej u mnie w pracy tak to wyglada. czasami firma wykazuje dobra wole, jesli np.aparat jest kilka dni po gwarancji albo po prostu uda ci sie przekonac, ze warto pokryc koszt naprawy sprzetu tak wartosciowego klienta ;) wtedy wlasnie zlecenie jest oznaczone jako Goodwill (+ numer referencyjny listu w ktorym producent zgadza sie pokryc koszt naprawy).
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.