PDA

Zobacz pełną wersję : Sigma EF-530 DG ST - Kilka pytań



sebol1204
09-04-2010, 18:12
Witam.
Mam kilka pytań do lampy wymienionej w tytule tematu a konkretnie:

1. Czy nie będzie z nią problemów na Canonie 450D
2. Czy zadziała coś takiego jak bezprzewodowy błysk

Szukałem coś na ten temat ale nie znalazłem nic na temat bezprzewodowego wyzwalania a nie znam się jeszcze na tyle wiec wole zapytać.

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Jedrzej79
09-04-2010, 21:05
Czesc,
Akurat mam tą lampę w canonie 450D - nie ma z tym problemu, dobrze współpracuje.
Niestety coś takiego jak bezprzewodowy błysk nie zadziała, nawet z aparatami, ktore to potrafią (450D z tego co wiem to niestety nie będzie się komunikował bezprzewodowo z aparatu, dopiero chyba 7D to potrafi), no chyba, ze dokupisz dodatkowy sprzet do sterowania zdalnego (z tego co się orientuje kosztujący więcej niż sama lampa).
Jest to dobra i mocna lampa (główna się macha na wszystkie strony), dość szybko się ładuje, jak dla mnie dobry ETTL, niestety ma bardzo mało dodatkowych, manualnych funkcji (w tym nie ma możliwości bezprzewodowego wyzwalania nawet jako tzw. "Slave").
Jakbyś miał dodatkowe pytania do tej lampy to odpowiem.
Pzdr.
J.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!

Czesc,
Akurat mam tą lampę w canonie 450DJ. Przepraszam, mam ją na canonie 400D, ale to prawie to samo, wiec na 450D nie powinno byc problemow.

sebol1204
09-04-2010, 22:24
Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to ani ta lampa ani aparat nie obsługują bezprzewodowego wyzwalania tak?

Tryb slave polega na wyzwalaniu lampy przez błysk lampą wbudowaną tak?

Ewentualnie jakie polecacie lampy tak do 700zł obsługujące tryb slave i żeby była 105mm bo jak szukam to już sam zgłupiałem.

Matt_K-K
09-04-2010, 23:32