Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Chwale fotoaparaciki.pl



Jacek23
22-03-2010, 13:46
Witam, chwale fotoaparaciki.pl, zalatwili cos nie zalatwialnego, mianowicie Ring D do nowej setki L, w innych sklepach mowiono ze sie nieda, w innych ze sie da , trzeba czekac tylko 4 tygodnie lub wiecej, a po 2-3 tygodniach telefon ze jednak sie nieda, a oni zalatwili w 3 tygodnie, nowy oryginalny:) Pozdrawiam.

ElSor
22-03-2010, 13:55
Fajnie ze ich chalisz, szkoda ze zly adres podales ;)
Mi kiedys zalatwili w znakomitej cenie lampe metza (z 200zl taniej jak u innych) takze tez chwale

szandor
22-03-2010, 16:43
Kupiłem w ubiegłym roku u nich używane 5D, ze względu na lekki FF odstąpiłem od kupna, bardzo szybko dostałem zwrot kasy. Postąpili zgodnie z zasadami sprzedaży internetowej, tutaj chcę pochwalić szybkość działania. Pewnie nie raz będę ich klientem.

olek.tbg
05-07-2012, 07:03
Odkopuję.
Jak z opiniami o nich na dzień dzisiejszy? Czytam(prawie) same pozytywne opinie o nich,ale datowane na 2008 rok.
Zamierzam kupić u nich lampę Yongnuo 565
Co sądzicie o tym sklepie?

pawel-foto
05-07-2012, 08:23
Ja u nich kupiłem swojego pierwszego Canona(40D + grip+ 5800II). I cena była bardzo ok. tylko o instrukcję papierową musiałem się długo dochodzić -bo najpierw nie było, później znów dostałem płytkę, ale w końcu dotarła. Ostatnio kupiłem u nich słoiczek i tu już nie byłem tak zadowolony. Wprawdzie cena wydawała się ok. i jeszcze opuścili 50zł to opis aukcji był zwodniczy. I co do papierów słoiczka też się musiałem o nie długo dochodzić a i tak powątpiewam, czy to od tego obiektywu. Dlatego jestem zawiedziony ostatnim zakupem u nich.

komisarz ryba
05-07-2012, 08:26
co ja sadze? zostawilem u nich troche kasy, ale nigdy wiecej tam nie kupie. jesli sprzedawca przez telefon mowi, ze towar na mnie czeka, ja jade piecdziesiat kilometrow w jedna strone zeby sprzet odebrac osobiscie, zeby obejrzec przy zakupie, a na miejscu sie okazuje, ze tak naprawde sprzetu nie ma, bo "kolega sie pomylil", to chyba cos jest nie tak. tak sie nie postepuje ze stalym klientem, z zadnym klientem. nie uslyszalem nawet slowa "przepraszamy".

filharmoniusz
05-07-2012, 09:06
Ja jakieś 2 miesiące temu miałem z tym sklepem ploblemy. Barrrdzo długi czas oczekiwania, nikt do mnie nie dzwonił, a jak już zadzwoniłem to za każdym razem słyszałem "już jedzie", "będzie za 1, góra 2 dni" itd.. oczywiście nic nie jechało i nic nie było. Porposiłem o zwrot pieniędzy i na szczęście z tym nie było problemu.

Darx
05-07-2012, 12:07
Jak miałem canona, to kupiłem u nich używek 7d. Największym problemem była jej dostępność. Czekałem 2 tygodnie, gdyż nakręciła mnie dodatkowa gwarancja na sprzęt używany. Aparat przyszedł, ale brakowało instrukcji i ladowarki. Przez kolejny tydzień doprosilem się o brakujące akcesoria.

Powiem wprost, gdybym kupował coś droższego, to pewnie potraktowany byłbym jak złoty klient. Kupując coś tańszego, pracownicy zbytnio się nami nie interesują.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

pawel-foto
05-07-2012, 12:41
....
Powiem wprost, gdybym kupował coś droższego, to pewnie potraktowany byłbym jak złoty klient. Kupując coś tańszego, pracownicy zbytnio się nami nie interesują...
Pewnie aż tylu klientów na 300/2,8 czy 1DIV nie mają :mrgreen: Ale raczej po prostu mieli sporą klientelę i myślą, że tak będzie zawsze i zaczęli luźniej podchodzić do klienta. A takie podejście się szybko mści.

szymkowski
05-07-2012, 13:07
Pewnie aż tylu klientów na 300/2,8 czy 1DIV nie mają :mrgreen: Ale raczej po prostu mieli sporą klientelę i myślą, że tak będzie zawsze i zaczęli luźniej podchodzić do klienta. A takie podejście się szybko mści.

Co widać choćby po komentarzach tutaj na forum...

Darx
05-07-2012, 18:04
Co widać choćby po komentarzach tutaj na forum...

Tylko tych komentarzy niezbyt wiele. Pomijam fakt, że obecnie nie ma u nas w PL takiego sklepu, który będzie oferować w pełni sprawny sprzęt.

Do fotoaparacików zajrzałem z powodu komisu, niestety za traktowanie nie często tam wracam. Jedynie ciekawość mnie do nich prowadzi.

Za to bardzo polecam ten sklep (http://fotozakupy.pl/), który bardzo chwalę za miła obsługę. Niestety ceny mają nieco wyższe na canona/nikona niżeli konkurencja.

Sunders
07-07-2012, 13:06
W fotoaparacikach kilka lat temu zostawiłem trochę kasy. Najlepiej było skontakować się z nimi telefonicznie, przed złożeniem zamówienia na stronie internetowej, bo oferta na niej widoczna nie zawsze odpowiadała rzeczywistości. Byli kompetentni - potrafili rzeczowo doradzić, a sprzęt przychodził szybko i bez problemów. Od pewnego czasu jednak IMO przestali być konkurencyjni cenowo.
P.S. Czy przez ponad dwa lata nie dało się poprawić tytułu wątku na właściwy
:?:

fhumargo
07-07-2012, 22:30
Www.fotoaparaciki.pl znam od dawna a wręcz od ich narodzin-każdy mój sprzęt foto pochodzi od nich, fachowa obsługa , możliwość negocjacji ceny oraz konkurencyjne ceny to,ich podstawa a także możliwość zamiany sprzętu na nowszy z dopłatą to są plusy. Może trafiliście na niekompetentnego,pracownika
Pozdrawiam fotoaparaciki.pl

Przemek_PC
08-07-2012, 14:17
Dwa razy że tak powiem olali mnie. Zadałem pytanie o dostępność, mieli oddzwonić i nie oddzwonili. Raz przyjęli słowne zamówienie, towar już miał być następnego dnia, już pojutrze, już popojutrze w końcu po tygodniu stwierdzili, że jednak nie będzie. Co do cen mimo negocjacji nie są w niektórych przypadkach najtańsi ani nawet tani. Do tego towar oznaczony w sklepie jako dostępny w rzeczywistości dostępny nie jest.

kawo
08-07-2012, 15:49
Www.fotoaparaciki.pl znam od dawna a wręcz od ich narodzin-każdy mój sprzęt foto pochodzi od nich, fachowa obsługa , możliwość negocjacji ceny oraz konkurencyjne ceny to,ich podstawa a także możliwość zamiany sprzętu na nowszy z dopłatą to są plusy. Może trafiliście na niekompetentnego,pracownika
Pozdrawiam fotoaparaciki.pl

zgadzam się, ale to co mnie osłabiło to to, że jak ja kupowałem tam jakies coś z pół roku temu i chciałem płacić kartą to sobie dwa procent do ceny z półki doliczają... ręce mi opadały. nie spotkałem się z takim czymś nigdzie indziej w żadnym sklepie.

becekpl
08-07-2012, 16:01
jest tak silna konkurencja na rynku, ze cześć firm jedzie na minimalnym zarobku i
często na ofertach jest uwaga , ze cena dotyczy wyłącznie zakupu za pomocą gotówki
ja ostatnio znalazłem ofertę na kartę CF obok siebie ,wiec poszedłem kupić i ...cena wyższa o 5 pln bo oni jada bez marzy i zarabiają na wysyłce...
faktycznie na allegro karty b często bez możliwości odbioru osobistego

olek.tbg
08-07-2012, 17:55
No cóż,stwierdziłem,że lampę kupię w innym sklepie :)

pawel-foto
08-07-2012, 23:05
Www.fotoaparaciki.pl znam od dawna a wręcz od ich narodzin-każdy mój sprzęt foto pochodzi od nich, fachowa obsługa , możliwość negocjacji ceny oraz konkurencyjne ceny to,ich podstawa a także możliwość zamiany sprzętu na nowszy z dopłatą to są plusy. Może trafiliście na niekompetentnego,pracownika
Pozdrawiam fotoaparaciki.pl
Jak widać z ogólnych wypowiedzi, dużo z nas trafiło na niekompetentnego pracownika. Czyli albo mamy do niego takie szczęście albo jest więcej takich pracowników. Jest też trzecia możliwość takiego chwalenia :mrgreen:
Ale ja tam już na pewno kupował nie będę!
I podczepiam się do prośby o zmianę tytułu wątku- zgodnie ze zmianami w sklepie.

Zbyszko666
13-07-2012, 13:38
I też powiem ,ze sobie bardzo chwale od samego zakupu po sam kontakt. Wysyłka w 24h. wszystko należycie jak trzeba.:)

trothlik
13-07-2012, 22:06
Przeczytałem wszystko... i na pewno tam nie zajrzę. Dziękuję za cynk.

rabarbar
17-07-2012, 14:12
To jest sklep specyficzny, duzo zalezy od ich "widzimisie". Prawda jest taka, ze kupujac tam musimy czasami ugryzc sie w jezyk, to moze nawet jakis rabat dostaniemy jak bedziemy mili.

fhumargo
17-07-2012, 16:05
zgadzam się, ale to co mnie osłabiło to to, że jak ja kupowałem tam jakies coś z pół roku temu i chciałem płacić kartą to sobie dwa procent do ceny z półki doliczają... ręce mi opadały. nie spotkałem się z takim czymś nigdzie indziej w żadnym sklepie.

Z tym masz rację , też u nich się z tym spotkałem - płatność kartą +2% i to co utargowalem to poszłoby na kartę , więc musiałem gnać do bankomatu po kasę.
A tak w ogóle to wolę kupować w okolicy miejsca zamieszkania , przed kupnem pomacać i w razie awarii zgłosić osobiście - nawet jak trochę drożej zakup wychodzi.

rabarbar
17-07-2012, 17:43
Z tym masz rację , też u nich się z tym spotkałem - płatność kartą +2% i to co utargowalem to poszłoby na kartę , więc musiałem gnać do bankomatu po kasę.
A tak w ogóle to wolę kupować w okolicy miejsca zamieszkania , przed kupnem pomacać i w razie awarii zgłosić osobiście - nawet jak trochę drożej zakup wychodzi.


Ja jak u nich robilem zakupy to otrzymalem mozlwiosc zrobienia przelewu - normalnie u nich w biurze, banki mielismy te same wiec od razu pieniadze mieli zaksiegowane, wiec pod tym wzgledem problemu nie bylo.

jan pawlak
18-07-2012, 03:00
Przyłączam się pochwał.

Gdy mailowo umawiałem się na zakup to cena była niższa, w dniu zakupu wyższa.
Zapłaciłem niższą.

jp