Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Serwisowanie w Polsce sprzętu z USA.



UrGuR
15-03-2010, 20:43
Witam, szybkie pytanie, czy nie ma problemów z naprawami pogwarancyjnymi w polskim serwisie na żytniej sprzętu kupionego w USA? Liczę na szybką odpowiedź.

Krzychu
15-03-2010, 20:45
Witam, szybkie pytanie, czy nie ma problemów z naprawami pogwarancyjnymi w polskim serwisie na żytniej sprzętu kupionego w USA? Liczę na szybką odpowiedź.

Nie - wystarczająco szybka ?

dinderi
15-03-2010, 20:46
Liczę na szybką odpowiedź.Jak szybką?

Czy "nie" jest wystarczająco szybka, a może taka jest dośc szybka? http://canon-board.info/showpost.php?p=757849&postcount=78

UrGuR
15-03-2010, 20:50
Wybaczcie, ale dobijam targu na zakup 17-40L i nie mam teraz możliwości przeszukania forum, czy internetu :)

MacGyver
15-03-2010, 20:56
Witam, szybkie pytanie, czy nie ma problemów z naprawami pogwarancyjnymi w polskim serwisie na żytniej sprzętu kupionego w USA? Liczę na szybką odpowiedź.
Nie rób tego, jeśli zaniesiesz sprzęt z USA na Żytnią osobiście to aresztują Cię na miejscu i najprawdopodobniej rozstrzelają chwilę później na podwórku. Jeśli zaś wyślesz go pocztą to godzinę po dotarciu paczki do serwisu zjawi się u Ciebie poborca skarbowy, w asyście komornika i CBA, cały Twój sprzęt zostanie zarekwirowany a Ty aresztowany i oskarżony o przemyt oraz zdradę stanu. Staniesz przed sądem dwudziestoczterogodzinnym i jeszcze tego samego dnia skazany na minimum 25 lat, choć ja bym raczej stawiał na dożywocie, bez prawa ubiegania się o przedterminowe zwolnienie.

A tak na poważnie, dlaczego mieliby nie serwisować takiego sprzętu skoro Ty za to płacisz. Jeśli nawet sprzęt występuje w wersjach na różne rynki to, poza nielicznymi wyjątkami i to z przeszłości, inna jest tylko nazwa :-|

PS
Forum to nie chat, od szybkich rozmów on-line są komunikatory, ewentualnie IRC
http://canon-board.info/showthread.php?t=4636
http://tomaszg.pl/canon/irc.cgi
... a forum, jak sama definicja wskazuje jest "dyskusyjne" :-)

UrGuR
15-03-2010, 21:07
Dobra, dzięki bardzo za szybkie odpowiedzi. W zasadzie byłem przekonany, że skoro płacę to nie ma problemu z naprawą, ale wolałem się upewnić :) Jeszcze raz dzięki i pozdro!

Vitez
16-03-2010, 11:55
Wybaczcie, ale dobijam targu na zakup 17-40L i nie mam teraz możliwości przeszukania forum, czy internetu :)

Bardzo nieładna i bardzo nielubiana wymówka. Skoro Ty nie masz czasu przeszukiwać forum to forumowicze mają znaleźć czas by Tobie odpowiedzieć? A gdzie szacunek dla czasu forumowiczów?
Poza tym przeszukanie i znalezienie odpowiedniego wątku trwa prawie zawsze o wiele krócej niż oczekiwanie aż ktoś odpowie - sam sobie strzelasz w kolano wymawiając się "bo się śpieszę", a wybierając wolniejsze rozwiązanie niż wyszukiwarka.