PDA

Zobacz pełną wersję : [Gdańsk] warsztaty fotografii studyjnej



najeli
08-03-2010, 23:34
http://www.how2foto.com/

trafiłam przypadkiem na info, więcej nic nie wiem
wrzucam, bo może kogoś zainteresuje

Wiesiek_TGT
10-03-2010, 08:05
... w fotografii studyjnej ma autor, sądząc po zdjęciach w porfolio.
Widać na nich, że dopiero zaczyna pracę ze światłem studyjnym.
Przepraszam , że się wtrącam ale aby uczyć innych samemu trzeba mieć poziom bardzo wysoki ...

Pozdrawiam
Wiesiek

JerzyC
10-03-2010, 08:56
Mnożą się kursy fotograficzne. Szkoda tylko że prowadzący te kursy reprezentują taki poziom.
W tym wypadku prowadzącemu też przydało by się ukończenie kilku kursów na wyższym poziomie.

najeli
10-03-2010, 10:37
No ja nie mam żadnego doświadczenia i do studia mnie nie ciągnie, więc nie byłam w stanie ocenić...

Vitez
10-03-2010, 21:36
... w fotografii studyjnej ma autor, sądząc po zdjęciach w porfolio.
Widać na nich, że dopiero zaczyna pracę ze światłem studyjnym.
Przepraszam , że się wtrącam ale aby uczyć innych samemu trzeba mieć poziom bardzo wysoki ...


To się ostatnio zrobił modny sposób na wyciągnięcie kasy z bardzo początkujących osób chcących zobaczyć co to jest studio. Albo na pokazanie się po prostu.
Parę godzin gadania, podstawy macania lamp i już parę stówek w kieszeni. No ale cóż... chyba nie da się tego ukrócić.

Michal_foto
10-03-2010, 22:05
a mi się zdaje że w tej cenie nie damy rady znaleźć ciekawszej propozycji na zapoznanie się ze sprzętem i ustawieniami.
Na początek to dobra propozycja.
Samo zorganizowanie takiego eventu to spore koszty więc te wpisowe to raczej pokryją koszty.

jurek.gdynia
11-03-2010, 00:25
Szczerze mówiąc przed pierwszymi warsztatami na które się wybierałem organizowanymi przez how2foto.com miałem pewne obawy jako, że cena niska, brak nazwiska jakiegoś znanego fotografa, pierwsza myśl jakaś lipa!! Ale po pierwszych warsztatach okazało się że prowadzący mają naprawdę dużą wiedzę i potrafią ją w przystępny sposób przekazać.