Zobacz pełną wersję : 50D czy 450D
Witam wszystkich
właśnie mam zamiar przesiąść się z Sony na system Canona i nie mam pojęcia co wybrać, mam na razie tylko ok 3 tys. Początkowo skłaniałem się do kupna 450D+ Tamron SP AF 17-70mm f/2.8 XR Di II Asp. jak na razie by starczyło ale później sobie myślę że w sumie przydało by się lepsze body aby wystarczyło na dłużej i później żebym nie marudził, więc czy dobrym zestawieniem by był 50D + canon EF 50mm f/1.8??? na początek bo za jakieś powiedzmy pół roku dokupił bym coś lepszego do tego body. co mi doradzicie??. Zaznaczam że jestem amatorem a z Canonem to w ogóle jeszcze nie miałem do czynienia
Chris_11
16-02-2010, 15:28
jak na razie by starczyło ale później sobie myślę że w sumie przydało by się lepsze body aby wystarczyło na dłużej
A to body z linii XXXD mają krótszą datę ważności?
więc czy dobrym zestawieniem by był 50D + canon EF 50mm f/1.8???
na początek
Na początek z pewnością nie.
Zaznaczam że jestem amatorem a z Canonem to w ogóle jeszcze nie miałem do czynienia
i dlatego....
Początkowo skłaniałem się do kupna 450D+ Tamron SP AF 17-70mm f/2.8 XR Di II Asp.
To jest dobry wybór.
http://maciejko.net/cbsearch/
http://canon-board.info/showthread.php?t=34341
Ja bym nie wybierał opcji 50d+50/1.8. Po pierwsze - jest mocno ograniczona pod względem zastosowania. Po drugie - płacisz za dobrą puszkę, czyli m. in. za dobry AF, i "zatykasz" ją obiektywem, tóry AF prawie nie ma (piszę to na podstawie opinii na forum, jakby co).
450d+17-50 - jak dla mnie bardzo dobry start w systemie. Mam 450d i nie marudzę zbytnio (a odkąd mam gripa właściwie wcale). Ten tamron też jest bardzo ok. Tylko jeśli jesteś w stanie wydać 400zł więcej na tamrona ze stabilizacją, to myślę, że warto.