Zobacz pełną wersję : Fotografia krajobrazu a pejzaż
Czy może mi ktoś wyjaśnić, czym się różni fotografia krajobrazu od fotografii pejzazu?
Wydawało mi się że jest to jedno i to samo :smile: a okazuję się że podobno nie.
Tomasz Golinski
07-10-2005, 22:15
na mój rozum pejzaż to po francusku krajobraz.
pejzaz to jest w malarstwie. a w fotografii mowi sie raczej krajobraz.
co nie zmienia sytuacji, ze mowa jest dokladnie o tym samym. tylko pejzaz jakos glupio brzmi. jakbym farbki w plecaku nosil, nie puszke i szkielka
wiesz, fachowcy mowia landschaft :D
nie fachowcy tylko landszafciarze :-)
edit: jusz :mrgreen: poprawione
Jac - tylko przez "rz" ;-)
Ja zawsze znajomym na spacerze mówie (jak denerwują się gdy robię widoczek)... macie szczeście że nie jestem malarzem tylko fotoamatorem... pozdr
Jac - tylko przez "rz" ;-)
Pkt 6, czyli na PW takie uwagi:
http://canon-board.info/announcement.php?f=13&a=3
:p
sorka. zapamietam.
aczkolwiek, punkt 8 tego co mi sie otwiera w podanym linku cos nie bardzo pasuje do zagadnienia :)
Wszelka forma reklamowania czegokolwiek na forum (usług foto, sklepów itp.) bez zgody administratora jest zabroniona. Oferty sprzedaży/kupna należy umieszczać w odpowiednim podforum, a nie w sygnaturkach.
aczkolwiek, punkt 8 tego co mi sie otwiera w podanym linku cos nie bardzo pasuje do zagadnienia :)
Ze niby jaki punkt? ;)
(oczywiscie ze paluszek mi sie omsknal - takie uwagi rowniez na PW :p ).
:p
to to tez mogłes napisac na pw ;):p
hyhy... ale takie uwagi tez prosimy na PW :D
Robson01
15-11-2005, 00:44
To może zamknąć na jakiś czas forum i zostawić PW ;-)
To może zamknąć na jakiś czas forum i zostawić PW ;-)
a na ircu ustalac o czym w danej chwili puszczany gluchy telefon? :)