Zobacz pełną wersję : wysyłanie body do czyszczenia matrycy
Witam. Mam Canona 5d (już prawie 2 letniego) i ilość brudu na matrycy jest już nie do przyjęcia. Giotto Rocket Air Blower już nie wystarcza :-D. Nigdy sam nie czyściłem matrycy 'na mokro' i nie wiem, czy chcę (mogę żyć z wysyłaniem do serwisu raz na dwa lata, jestem amatorem). Chciałbym wysłać aparat kurierem (mieszkam w Koszalinie i nie ma chyba potrzeby, żebym sam jechał do Warszawy, czy gdzieś indziej). Proszę o opinie gdzie i jak to zrobić. No i może ktoś wie - ile to kosztuje (kurier, czyszczenie)? Inne uwagi też mile widziane (np jak zapakować body, czy ubezpieczyć paczkę).
tu masz cały wątek o "żytniej"
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=17120&highlight=czyszczenie+matrycy
ale może poszukaj serwisu bliżej siebie, kilku kolegów z forum tez wykonuje taka usługę
Janusz Body
02-02-2010, 17:50
Witam. Mam Canona 5d (już prawie 2 letniego) i ilość brudu na matrycy jest już nie do przyjęcia. Giotto Rocket Air Blower już nie wystarcza :-D. Nigdy sam nie czyściłem matrycy 'na mokro' i nie wiem, czy chcę (mogę żyć z wysyłaniem do serwisu raz na dwa lata, jestem amatorem). Chciałbym wysłać aparat kurierem (mieszkam w Koszalinie i nie ma chyba potrzeby, żebym sam jechał do Warszawy, czy gdzieś indziej). Proszę o opinie gdzie i jak to zrobić. No i może ktoś wie - ile to kosztuje (kurier, czyszczenie)? Inne uwagi też mile widziane (np jak zapakować body, czy ubezpieczyć paczkę).
Jakbyś się wybierał do Szczecina to się da zrobić.
Dzięki za odpowiedzi. Do Janusza - a w Szczecinie to gdzie? Bywam tam co miesiąc -dwa. A o Żytniej też słyszałem - to właśnie tam chciałem wysyłać.
Pozdrawiam
Bartek
Nie idź tą drogą...byle nie na Żytnią!!!!
Wysłałem do nich i odesłali mi prawie równie brudną jak dostali. Nie chcieli uznać reklamacji na usługę i potraktowali mnie jak kretyna. Mam totalny brak szacunku do tego serwisu i gorąco nie polecam.