Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : eosik 450d i obiektywy

marpas76
02-02-2010, 11:16
witam,

Jestem amatorem wczesniej posiadalem powershot a95,nietety po wymianie matrycy to juz nie to samo, wiec przyszedl czas na zmiane a koszt dobrego kompaktu jest podobny do lustrzanki wiec chyba zdecyduje sie na lustrzanke.

I mam sie z zamiarem kupna eos 450d ale zastanawiam sie nad obietywami,

1) czy lepiej kupic jeden lepszy uzywany tamron 17-50/2.8 czy lepiej dwa kit
canon 18-55is + 50mm/1.8?

2) czy wybor takich obiektywow do fotografowania krajobrazow, postaci oraz
zdjecia w pomieszczeniach jest ok?
(no i ekstra byloby gdyby bylo jakies tam makro dla mojej zonki,ale chyba
nie obedzie sie bez dokupienia dodatkowego obiektywu:( ).

chodzi o to zebym nie byl nie milo zaskoczony po przesiadce z kompakcika.

Pozdrawiam

Chris_11
02-02-2010, 13:13
Jeśli chodzi o punkt drugi to na początek ten Tamron da radę. Porobisz trochę zdjęć, zobaczysz, co Ci się w tym obiektywie podoba, jakich zakresów najczęściej używasz, czy światła nie za mało, itp...

Niestety zderzenie świata "kompaktowców" ze światem "lustrzankowców" bywa czasami rozczarowujące, szczególnie jeśli robi się zdjęcia na zielonym kwadraciku. Ważne, żeby się nie zniechęcać, uczyć i wykorzystywać możliwości jakie daje lustro. :)

Jago
03-02-2010, 20:12
...........szczególnie jeśli robi się zdjęcia na zielonym kwadraciku............

Niektórzy od niego zaczynają.

............Ważne, żeby się nie zniechęcać, uczyć i wykorzystywać możliwości jakie daje lustro. :)

Bardzo ważne :!::!:

Chris_11
03-02-2010, 20:16
Niektórzy od niego zaczynają.

A niektórzy z tych niektórych niestety na tym etapie pozostają. ;)

Jago
03-02-2010, 20:17
Jeśli chodzi o punkt drugi to na początek ten Tamron da radę. Porobisz trochę zdjęć, zobaczysz, co Ci się w tym obiektywie podoba, jakich zakresów najczęściej używasz, czy światła nie za mało, itp...............