Zobacz pełną wersję : Lustrzanka? Jaką wybrać?
Fotograferka
31-01-2010, 17:49
Jak na razie używam aparatu Canon PowerShot G10.
Chcę jednak kupić lustrzankę Canona, jednak nie wiem jaką, bo jestem początkująca:-P Zastanawiałam się nad Eos 450d.
Najlepiej aby kosztowała do 2000zł.
Potrzebna mi będzie najbardziej do fotografowania ruchu.
Jakieś propozycje?
:-D:-D
Janusz Body
31-01-2010, 17:53
1000D + kit to poniżej 2K . - chyba lepiej nowy niż używka.
pietro.s
31-01-2010, 18:03
nie wiem skąd jesteś i czy w Twojej okolicy jest, ale obecnie za 1999 w fotojokerze można nabyć nowego 450D + kit.
zależy czy ten ruch to niedaleko fotografa czy oddalony, bo z kitem to nie poszalejesz na większe odległości :) no i demonem prędkości AF też nie jest ;)
350d, lub 400d + grip kwota 1000zl (uzywany)
Tamron 17-50 ze stalym swiatlem 2.8 - 1000zl (uzywany)
i jak mi ktos powie, ze to kiepski zestaw do kwoty 2000zl to chyba usune konto na CB :P
W tej cenie to idealny zestaw i wedlug mnie nie ma szansy na cos lepszego :)
aligator16
31-01-2010, 18:44
Sprzęt ma być do fotografowania ruchu - czyli pewnie sportu?
Żadne tamrony nie wchodzą w grę :)
Sugeruję 20D/30D i do tego tani obiektyw z USM (np 28-105 mm f/3.5-4.5 II USM)
Optycznie obiektyw będzie trochę gorszy od tamrona, ale chociaż AF nadąży ;) Zręsztą ten zakres do sportu też jest sprawą dyskusyjną.
1000d można trafić nawet za 1300 zł. 50/1.8 za 380-400 i kita 18-55 IS za ok. 300zł. I wszystko nowe za ok. 2 tysia. Akurat na dobry początek.
Ale trudno powiedzieć czy będzie to sprzęt odpowiadający autorce wątku.
Przekonałem się na swojej skórze,
że jak wskoczysz w lustrzanki to nie ma co jeździć w drugiej/trzeciej lidze.
Sugeruję:
używane 50d + dowolne tanie szkło na początek (nawet ten KIT 18-55 IS, (=2700?)
ucz się i zbieraj na porządne szkło z serii L
do czasu aż uzbierasz kolejne 2000+ dowiesz sie dokładnie czego potrzebujesz
Prócz frajdy takie rozwiązanie da Ci jeszcze poczucie dążenia do kolejnego celu :-)
Pozdrawiam!
Marcin.