PDA

Zobacz pełną wersję : Canon SX120 IS dla początkującego... (?)



Akar
23-01-2010, 17:30
Witam wszystkich użytkowników Canona! :)

Jest to mój pierwszy post na tym forum, ale mam nadzieję, że nie ostatni ;) otóż nie jestem z fotografią za pan brat, ale mam zamiar to zmienić. W sumie to można powiedzieć, że jestem laikiem w tej dziedzinie. Od dłuższego czasu chciałem się trochę pobawić aparatami, ale jakoś nigdy do tego nie doszło... Niedawno postanowiłem, że kupię aparat, przy którym będę mógł się trochę nauczyć. Nie chcę lustrzanki, bo to trochę za droga zabawka dla mnie póki co, a i dobre obiektywy do tanich nie należą... Ale nie mam też zamiaru kupować zwykłego kompaktu i cykać fotek na auto ;) Jako że Canon jest swego rodzaju "Rolexem" wśród aparatów pomyślałem, że kupię właśnie Canona :) i tu pytanie...

Czy uważacie, że Canon SX120 IS jest dobrym aparatem dla początkującego? Chcę się trochę pobawić manualnie i łyknąć nieco wiedzy co do ustawień, itd. Miałbym okazję kupić nowego SX120 IS za ok 600zł (może nawet troszkę mniej, ale to się okaże, bo jeszcze nie wiem jak dużą obniżkę dostane :P )

Czy może mielibyście jakąś inna propozycję?

Z góry dziękuję za pomoc,
Marek :)

siudym
23-01-2010, 18:05
Bawilem sie tym aparatem. Na poczatek bedzie idealny, masz dosyc spory zakres 36-360mm, niestety moglby sie zaczynac od 28mm... No ale jest jak jest. Posiada pelna automatyke i takze pelen tryb manualny, wiec mozesz sie pobawic i pokombinowac ustawieniami. No i wiedza z manuala przyda Ci sie w przyszlosci w lustrze :)

Akar
24-01-2010, 10:55
Widać siudym Twoja opinia jest jedyną i chyba niepodważalną :) dzięki za wypowiedzenie się w tej sprawie ;) najprawdopodobniej już jutro będę go mieć, tak więc z pewnością opiszę pierwsze wrażenie, ale i z pewnością zadam pierwsze pytania :P

siudym
24-01-2010, 11:24