Zobacz pełną wersję : Czy AF w Sigma 70-300 f/4.0-5.6 APO jest tragiczny?
Czytałem b.zachęcające opinie o tym zoomie i jedyne co mnie wstrzymuje to ponoć strasznie wolny AF. Ktoś na dpreview pisał że czasem kręci 2s(!)...
Czy tym szkiełkiem można coś focić w zamkniętych pomieszczeniach?
W grudniu moja córka ma zawody karate i chciałbym coś pofocić dlatego zacząłem rozglądać się z jakimś sensownym tele. Nie mam doświadczenia w foceniu imprez sportowych w halach. Będę miał monopod. Brać tą sigmę czy dać sobie spokój. BTW na L (70-200/4) nie mam kasy. Może coś innego?
Canon 100-300... ale 2sek to chyba przegiecie...
Sigma faktycznie trochę długo kręci, mam 105 macro i coś o tym wiem. Nie mam doświadczenia z 70-300 ale mogę domniemuywać, że jest podobnie. Tutaj więcej powiedzą jej użytkownicy. Canonowskie USM to jest to!!! Osobiście doradziłbym 70-200 4L ale to napisałeś, że obpada...
mam nowiutkiego 70-300 APO DG. AF jak to u Sigmy wolny i Servo raczej nalezy uzywac "z pewna taka niesmialoscia" a nie domyslnie.
mnie to osobiscie lotto, bo robie niemal wylacznie zdjecia statyczne (a w kazdym razie nie ptaszki czy wyscigowki). ale jak komus na tym zalezy to warto pomyslec o Canonie 100-300.
mam nowiutkiego 70-300 APO DG. AF jak to u Sigmy wolny i Servo raczej nalezy uzywac "z pewna taka niesmialoscia" a nie domyslnie.
mnie to osobiscie lotto, bo robie niemal wylacznie zdjecia statyczne (a w kazdym razie nie ptaszki czy wyscigowki). ale jak komus na tym zalezy to warto pomyslec o Canonie 100-300.
Jak jest z tym 100-300, dużo gorszy optycznie od sigmy? Na dpreview jakiś facio pisał że był na safari z tym 100-300 i ma ponad połowe zdjęć do d..
pisał że miał na 1 dzień 70-200/4L i wszyskie zdjęcia z tego dnia są super.
Nie chodzi mi o 70-200 - podejrzewam że jest super, ale czy tym 100-300 mogę się bardzo zawieść? Fotki (niektóre) na pbase nie wyglądają źle? Czy USM w tym modelu jest szybki?