PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki aparat



Zaraki Kenpachi
02-01-2010, 13:47
Witam Administratorów i wszystkich użytkowników forum. Jestem nowy w świecie fotografii jak i na tym forum. Mam na dzieję, że bd tutaj spędzał dużo czasu oraz nauczę się dużo ciekawych rzeczy. Ale okej, do rzeczy. :)

Mam około 4 tysięcy zł do wydania na aparat. Myślałem nad EOS 50, +2 obiektywy i jakiś filtr, ale nie znam cen - mówiąc wprost nie mam pojęcia zbyt dużego o fotografowaniu. Aparat ma służyć do wszelkiego rodzaju zdjęć. Portrety, krajobrazy etc.
Z waszą pomocą na pewno opanuję sztukę fotografii aparatem, poznam tajniki opcji i tym podobnych. Dziękuję z góry za wszelką pomoc :D

mateuszkaratysz
02-01-2010, 14:59
Body canon 50D kosztuje 3200 zł

co oznacza, że nie starczy Ci na żaden inny obiektyw poza kitowym 18-55 IS.

I Jeśli ma to być nowy sprzęt i chcesz żeby to był koniecznie 50D to nie pozostanie Ci nic innego jak 50D+18-55IS

Natomiast ja polecałbym inny zestaw:

II http://www.allegro.pl/item863753331_canon_450d_18_55_is_55_200_4gb_torba _gw_f_vat.html + GRIP + filtry hoya UF , POLARYZACYJNY, POŁÓWKOWY

III LUB używany zestaw:

- body 40D http://www.allegro.pl/item871230843_canon_40d_body.html (http://http://www.allegro.pl/item871230843_canon_40d_body.html) 1700zł
- obiektyw canon 17-40 f4L http://http://www.allegro.pl/item870910318_okazja_idealny_zoom_canon_17_40_f_4_ l_jak_nowy.html 2140zł
PLUS FILTR UV HOYA

MASZ MOJE TRZY TYPY ZESTAWÓW Z TEGO WG MNIE TRZECI MIMO ŻE UŻYWANY BYŁBY NAJLEPSZY POD WZGLĘDEM JAKOŚCI DO CENY I OPTYKI> Masz BDB BODY I ELKE NA POKŁADZIE A TO JUŻ COŚ.

NATOMIAST DRUGI ZESTAW JEST IDEALNY DLA AMATORA KTÓRY W RĘKACH MA PIERWSZĄ LUSTRZANKĘ CYFROWĄ.

Zaraki Kenpachi
02-01-2010, 15:09
Po dłuższej rozmowie z rodzicami przeanalizowaliśmy, że bd miał do dyspozycji 5-5.5tys.
Powiedzieli, że skoro mam takie ambicje, oraz, że ten aparat przyda nam się wszystkim, pomogą mi i dołożą się do kupna.