PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wyzwalaniem 430 Ex



floyd26
30-12-2009, 00:15
Witam ponieważ jestem laikiem w sprawach wyzwalania lamp będę pisał własnymi słowami być może czasem uzyje złego określenia na daną rzecz ale postaram się to opisać
Mianowicie mam duży problem, posiadam lampy 430 ex oraz 580 ex II , problem jest z tą pierwszą lampką. Podłączyłem 430 ex do fotoceli takiej małej kostki na którą nałożyłem swoją 430 tkę do kostki podpiąłem kabelek PC-PC taki malutki a ten kabelek co jest podłączony do fotoceli podłączyłem z drugiej strony do odbiornika który miałem w zestawie z Radiowym wyzwalaczem lamp błyskowych POWERLUX FW-1B drugą część tego zestawu cxyli wyzwalacz podłączyłem do mojego aparatu Canona 40D na szyny aparatu. I problem jest taki że ta lampa co 5 sekund wyzwala błysk mimo że ja go nie inicjuje. Aparat nawet nie ruszam, Wyzwalacz też jest na szynach bez dotknięcia. Spreawadzałem czy to samo będzie sie działo po wypieciu wyzwalacza z szyn aparatu ale dalej jest to samo. Jakby lampa miała zaprogramowane żeby błyskać co 5 lub 6 sekund, gdy podpinam ten sam zestaw do 580 ex to wszystko jest ok moge wyzwolic lampe wtedy kiedy ja chce a nie kiedy lampie się podoba . Ma ktoś pomysł co zrobić?
Dodam że jak używałem 430 ex na szynach 40D to nie zauważyłem jakiś problemów .... błagam pomóżcie !!!! :sad::sad:

Pinio
30-12-2009, 00:29
Mi nigdy 430ex nie współpracowała z tymi chińskimi kostkami.

floyd26
30-12-2009, 09:37
co do odbiornika i nadajnika który uzywam to jest cos takiego http://www.funsports.pl/p,pl,425,1+kanalowy+radiowy+wyzwalacz+lamp+blyskow ych+powerlux+fw-1b+-+komplet.html