PDA

Zobacz pełną wersję : Tamron 17-50mm, prośba o pomoc w Warszawie.



majurek
28-11-2009, 19:41
Witam.
Potrzebuję pomocy kogoś z Warszawy. Jestem dość początkującym fotografem, i potrzebuję pomocy kogoś bardziej doświadczonego na terenie Warszawy.
Posiadam 350d, niedawno wymieniłem swoje kitowe szkło na Tamrona 17-50mm/2.8, i tu pojawia się problem. Wydaje mi się, że AF działa nieprawidłowo. Po nakierowaniu punktu AF na jakis obiekt, bardzo często obiektyw "przechodzi" przez cały zakres swojej ostrości (mam nadzieję że piszę w miarę zrozumiale) i powraca do punktu wyjścia nie łapiąc ostrości, sytuacja dzieje się zarówno w dobrych jak i złych (tu już nie ma praktycznie mowy o jakimkolwiek działaniu AF i trzeba ustawiać ostrość ręcznie) warunkach oświetleniowych. Jestem trochę zdegustowany tym faktem, ponieważ za obiektyw dałem duże pieniądze a tu kicha, nie wyobrażam sobie robienia zdjęć na imprezach (dotychczas robilem zdjecia kitem, ale juz go nie mam) gdy AF nie działa.
Potrzebowałbym pomocy kogoś z Warszawy, który przełożyłby obiektyw do swojego body, i zobaczylibyśmy czy na innych body obiektyw zachowuje się tak samo. Nie chce wysyłać obiektywu na gwarancji, gdy jest możliwość że to body jest wadliwe.

Z góry dzięki za wszelką pomoc ;)

wojtek_j
28-11-2009, 20:30
możesz sam to sprawdzić tak jak zrobiłem to kiedyś ja.Poszedłem do fotojoker i poprosiłem o pokazanie aparatu że niby chcę go kupić i spytałem czy można podpiąć swój obiektyw no i tak sobie go przetestowałem.
A na automacie też tak masz?bo może to wina ustawień?

rafori
28-11-2009, 21:55
Jesli potrzebujesz pomocy moglibysmy podpiac 17-50 pod moje body, ewentualnie moje 17-50 pod Twoje dla porownania.
Jesli aktualne, kontaktuj sie przez PW.

majurek
29-11-2009, 21:35
Dzisiaj przeprowadziłem test na FF/BF i wydaje mi się że nic takiego nie występuje, ale będę wdzięczny jeśli ktoś bardziej doświadczony rzuci na to okiem http://img18.imageshack.us/img18/4166/img3354x.jpg

wojtek_j
29-11-2009, 22:21