PDA

Zobacz pełną wersję : Sprzęt do studia - i tu problem

legwan000
06-11-2009, 23:40
Witam wszystkich
Fotografią zajmuję się od kilku lat, pracuję na eosie 350d z zestawem obiektywów, do tej pory fotografowałem nie zawodowo a od dłuzszego czasu byłem biernym obserwatorem forum, jednak teraz muszę rozwiązać problem zakupu dodatkowego sprzętu, do rzeczy:
Podam rzeczy które muszę kupić i ceny jakie muszę na nie wydać (lepiej żeby ceny były minimalnie wyzsze, będzie mniej papierkowej roboty w urzędzie)
- kpl. tełfoto (4szt.) = 400zł
- lampa błyskowa (do aparatu canon serii eos) = 1100zł [ale będzie to raczej 430 EXII)
noo i to tyle kwestia reszty zakupów raczej już rozwiązana:
- lampy studyjne 4x ogólnie z tego co tu wyczytałem to firma quantuum wydaje się być odpowiednia. Niestety pozostaje narazie poszukać jakichś statywów do tego zestawu bo na nic innego mnie nie stać.. :(

Proszę o pomoc w wyborze osprzętu
Pozdrawiam serdecznie TB

Parteq
06-11-2009, 23:52
Z tresci Twojego posta wynika ze mamy Ci pomoc wybrac.. statywy?

Albo ja juz zmeczony jestem :D

sebcio80
07-11-2009, 00:04
zamiast 4 lamp, kup nawet dwie a do tych kupionych dwoch porzadny osrzet, softboxy itd, kable
bo chyba nie chciales swiecic golymi lampami? pomysl tez jak chcesz te lampy wyzwalac, fotocela? radio?

nie zapominaj tez, że potrzebne beda Ci tła, wiec kupujasz system jakis do nich + statywy

statywy to znajdziesz na allegro

MM-architekci
07-11-2009, 00:35
to w ramach dotacji ma byc ?

tel za 400 zl nie kupisz , sensu brania golych 4 lamp jak wyzej napisano tez nie widze

zaitsev
07-11-2009, 17:10
- kpl. tełfoto (4szt.) = 400zł
Za 400zł to kupisz albo jedno i trochę porządnego papierowego, albo kilkanaście jakichś materiałowych...

legwan000
07-11-2009, 18:10
nie zrozumieliśmy się...