PDA

Zobacz pełną wersję : lustro z usa

imers
28-09-2009, 23:58
hej. jestem amatorem i zaczynam z lustrzankami.

planuję kupić sobie canon 450 d w usa (http://jumbopackages.com/catalog/product_info.php?products_id=2008). to chyba ten bo oni tam mają jakieś inne oznaczenia.
ale...
1.czy do tego aparatu można wgrać meni w j.polskim?
2. zależy mi na lv ,ale chyba ten ap.go ma?
3.wybrałem go bo og. można nim zrobić dobreg ogólne zdjęcia np. portret, krajobraz, życie codzienne?dobry wybór?
3.wiem że obiektyw to połowa sukcesu ,a więc czym sie różnią te obiektywy np.-Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS Autofocus Lens
-Canon 75-300mm f/4.0-5.6 EF III Lens
-Canon 70-200mm f/4.0L EF USM Lens
czy og. do tego co szukam któryś z nich pasuje?
4.moja pasja to makro. poradzcie jakiś dobry a nie drogi ob. do macro.

może ktoś zna te lub inne stronki w usa(kuzyn przyjeżdza i mam szanse żeby mi kupił :) ) to proszę o pomoc w skompletowaniu jakiegoś sprzętu z ob. kitowym +ob. do macro

i co ważne proszę o cierpliwość :)

Teo
29-09-2009, 00:55
1. to prosty w obsłudze aparat - ściągnij sobie instrukcję po polsku,
2. sprawdź w instrukcji albo na stronach producenta,
3. dobry,
3. wszytskie pasują, IS to od Image Stabilization - czyli optyczna stabilizacja obrazu - coś jak wirtualny statyw ;) Im dłuższa ogniskowa (mm) tym mniejszy kąt patrzenia obiektywu i większe "przybliżenie" foconego motywu,
4. do makro polecam Canon EF-S 60/2.8, nie jest super drogi, a bardzo przyzwoity, portret też nim zrobisz. Poza tym do makro przyda ci się bezwzględnie dobry statyw z kilkoma poziomami odchylenia nóg i jakąś przyzwoitą głowicą (niedrogo i przyzwoicie to np Slik z serii DX), wężyk spustowy albo pilot do zwalniania migawki bez naciskania spustu na aparacie (drgania) i pierścieniową lampę błyskową (żeby nie szaleć z kasą możesz zacząć od Delty z FotoTip albo Sigmy).

Pozdrawiam

Langdon
29-09-2009, 02:07