Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Fotografowanie modelek dla agencji modelek

zlo
16-09-2009, 13:52
Agencja modelek prosila mnie o wyslanie im oferty cenowej i nie wiem ile powiedziec, jestem poczatkujacy w fotografii modelek, ale na samej fotografii sie juz troche znam:mrgreen:

Sergiusz
16-09-2009, 13:56
Masz wysłać czy powiedzieć?

zlo
16-09-2009, 14:36
wyslac e-mailem, nie posiadam studia (pytali o to)

Troyan
16-09-2009, 14:39
Portfolio jakieś masz ? Jesli cie wzięli tak z czterech liter nie wiadomo skąd to pewnie potrzebują podkładki pod negocjacje finansowe z jakimś fotografem, którego już sobie wybrali ;)

Vitez
16-09-2009, 16:35
Agencja modelek prosila mnie o wyslanie im oferty cenowej i nie wiem ile powiedziec, jestem poczatkujacy w fotografii modelek, ale na samej fotografii sie juz troche znam:mrgreen:

W fotografii modelek możesz się tak samo cenić jak w pozostałych dziedzinach. Skoro się już trochę znasz na fotografii, to powinieneś wiedzieć jak się cenić.
Kategorie bywają albo "za sesję" (gdzie w umowie określasz czas trwania dnia zdjęciowego, ilość modelek, ilość stylizacji = ciuchów = ujęć, agencja dostaje wszystkie zdjęcia), albo "za zdjęcie" (gdzie w umowie określasz po prostu cenę za sztukę zdjęcia).

zlo
16-09-2009, 16:44
Vitez, dzieki, a masz moze przykladowy taki cennik ?:D to bym troche pozmienial tam ceny ;)
jeszcze trzeba wziasc pod uwage ze nie posiadam studio, a studio wynajecie to 60zl, a na sesje trzeba ze 2-3h prawda?

Sergiusz
16-09-2009, 16:54
2-3 godziny w studio to kupa czasu można w tym czasie sporo zrobić dla kilku osób. Jeśli nie podasz zakresu tego co masz zrobić to naprawdę trudno cokolwiek doradzić poza ogólnikami.

Vitez
16-09-2009, 18:08
Vitez, dzieki, a masz moze przykladowy taki cennik ?

Nie mam. Wyraźnie Ci napisałem że jeśli rzeczywiście masz doświadczenie w fotografii to powinieneś wiedzieć na ile się cenić :roll: .

Co Ci to da jak ktoś napisze "50zł/zdjęcie" albo "300zł/sesję" ?