PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki kompakt?

kkasia79
14-09-2009, 23:34
Witam,

Canon Powershot G11

czy

Canon Powershot S1 IS

czy

Canon Powershot S10 IS

?

Vitez
15-09-2009, 15:23
Ale tak bez żadnych wskazówek, własnych preferencji, do czego ma służyć itp?
Znaczy mamy za Ciebie zdecydować w ciemno?

lamyrtille
15-09-2009, 17:05
G11 ma największy monitor LCD.
Jak Vitez powiedział, nie wybierzemy za Ciebie ;D

kkasia79
16-09-2009, 23:24
;;)))))))))

zagadałam najkrócej jak umiałam bo nie chcę aby ktoś mi zaczął filozofować (bez obrazy dla wszystkich) albo popisywać się czego to się nie wie.

Jestem amatorem, ale chcę zgłebić te tajniki. Chciałabym robic zdjęcia w domu, imprezy itp, ludziom w różnych sytuacjach (nie portrety), przyroda, ta bliska i daleka (zbliżenia), krajobrazy.

Wiem ze każdy by mi doradził zwykłego najprostszego kompakta, ale ja szukam czegoś lepszego. Aparatu na którym mogłabym się uczyć, który ma zarówno programy automatyczne jak i możliwość ustawień ręcznych.
Można powiedzieć - poczytaj teorię, będziesz wiedziała co chcesz.
Ale czytam i nic nie wiem a jestem osobą która jeśli sama nie spróbuje to się nie przekona i nie dowie:). SUcha teoria nic mi nie daje, potrzebuję aparatu żebym mogła tą teorię na nim wypróbować, pokombinować.

Co nieco poczytałam i lustrzanki nie chcę, bo pewnie raz że nie umiałabym tym robić zdjęć a dwa nie stać mnie na kupowanie co rusz innych obiektywów.

Więc pomyślałam o zaawansowanym kompakcie.

tantal
17-09-2009, 01:01
Witam,

Canon Powershot G11

czy

Canon Powershot S1 IS

czy

Canon Powershot S10 IS

?
Pewnie miałaś na myśli SX1 IS i SX10 IS, bo S1 IS to już mocno leciwy aparat a S10 IS się nie doczekaliśmy :mrgreen:
Z tym filozofowaniem, to pojechałaś po bandzie...zauważ, że to forum sprzętowe, chyba skutecznie zniechęciłaś do wypowiadania się.