PDA

Zobacz pełną wersję : Zakup 5D mkII -proszę o pomoc praktyczną

nadzorca2
20-08-2009, 15:55
Witam...
Proszę Was koledzy o pomoc w zakupie lustrzanki Canona. Od 25 lat pracuję na systemie Nikona, a od roku na Nikonie D700 i Fuji S5Pro. Z uwagi na to, że nie mam za wiele czasu na obrabianie RAW-ów a chcąc mieć dobre zdjęcia z D700 tylko trzeba pracować w NEF-ach, proszę o pomoc w wyborze lustrzanki Canona. Chcę sobie pozostawić jedynie z częścią obiektywów Nikkora Fuji S5Pro, którego kolorystyka znacznie się różni od Nikona:
1. nie ma żółtych zdjęć w dobrym świetle słonecznym
2. nie ma niebieskiego koloru w cieniach
Nastawiłem się na 5DmkII i chciałbym, żeby ktoś mi przesłał dwa jpg-i w pełnym rozmiarze z 5DmkII, jedno portretowe a drugie z pleneru.
Wiem o tym, że w sieci jest dużo galerii ale tam są już zdjęcia obrobione a ja chcę dziewicze prosto z puszki.
Z góry dziękuję za pomoc a oto mój adres: nadzorca2@tlen.pl

arturs
20-08-2009, 16:06
Witam...
Proszę Was koledzy o pomoc w zakupie lustrzanki Canona. Od 25 lat pracuję na systemie Nikona, a od roku na Nikonie D700 i Fuji S5Pro. Z uwagi na to, że nie mam za wiele czasu na obrabianie RAW-ów a chcąc mieć dobre zdjęcia z D700 tylko trzeba pracować w NEF-ach, proszę o pomoc w wyborze lustrzanki Canona. Chcę sobie pozostawić jedynie z częścią obiektywów Nikkora Fuji S5Pro, którego kolorystyka znacznie się różni od Nikona:
1. nie ma żółtych zdjęć w dobrym świetle słonecznym
2. nie ma niebieskiego koloru w cieniach
Nastawiłem się na 5DmkII i chciałbym, żeby ktoś mi przesłał dwa jpg-i w pełnym rozmiarze z 5DmkII, jedno portretowe a drugie z pleneru.
Wiem o tym, że w sieci jest dużo galerii ale tam są już zdjęcia obrobione a ja chcę dziewicze prosto z puszki.

Ale chcesz jpgi prosto z puszki (nie mam) surowe RAWy (mam) czy obrobione RAWy (mam)? bo to róznica..

nadzorca2
20-08-2009, 17:42
Ale chcesz jpgi prosto z puszki (nie mam) surowe RAWy (mam) czy obrobione RAWy (mam)? bo to róznica..
Dziękuję za odpowiedź>