Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jakiego możecie polecic fotografa ślubnego?

Joasia84
30-07-2009, 15:17
Witam,
Nie wiem czy jest to dobry temat na forum, ale chciałabym się zapytać profesjonalistów, kogo możecie polecić jako fotografa ślubnego?
Pod względem jakości i profesjonalizmu? Nie znam się na tym a zależy mi bardzo na dobrych zdjęciach.
Koleżanka poleciła mi tego fotografa
http://www.fotograf.info.pl
Co o nim sądzicie?

pozdrawiam
Joasia

sadi31
30-07-2009, 15:40
hmm
ja co prawda nie jestem profesjonalnym fotografem, ale....
gdybym bral slub to dopasowalbym umiejestnosci i pomyslowosc fotografa do swoich wizji, wiec jesli zamysl artystyczny na tej stronie jest w Twoim guscie to ok.
Ale nie zaszkodzi popszukac jeszcze))

pank
30-07-2009, 15:54
Zdjęcia różne, niektóre niezłe, niektóre słabe, generalnie źle nie jest ale szału nie ma. W Krakowie the best of the best of the best jest chyba Adam Trzcionka.

pjakusz
30-07-2009, 17:45
(...)
Co o nim sądzicie?

Ja sądzę, że to mało sprytna auto-reklama :)

basala
30-07-2009, 17:58
Ja sądzę, że to mało sprytna auto-reklama :) Też tak sądzę, z tym że niekoniecznie auto. Jest jeszcze druga opcja: wystawienie przez canonowców oceny fotografowi, który był zatrudniony na ślubie np. u jakiejś psiapsiółki. Ech, te teorie spiskowe... :-D

canis_lupus
30-07-2009, 18:01
Żeniłem sie w kwietniu. Polecam z tego forum użytkownika "Myst". Zdjecia na prawdę bardzo sympatyczne i co najważniejsze dla mnie - pełne emocji. Obróbka zdjęc, zachowanie fotografa podczas przygotowań, ślubu czy pleneru to klasa sama w sobie.

Joasia84
30-07-2009, 18:30
Ja sądzę, że to mało sprytna -reklama :)

sprytna jak wożenie drewna do lasu :)

poszukiwacz2006
30-07-2009, 21:10
przeglądając to forum, to z Krakowa bardzo odpowiadałby mi właśnie w/w "myst" oraz MarekB (przepraszam Marek jak coś pomyliłem w nicku).

vinietu
30-07-2009, 23:43
kogo możecie polecić jako fotografa ślubnego?
Pod względem jakości i profesjonalizmu?