Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Sigma 18-55 przepala zdjecia.

mkaminski100
24-07-2009, 13:50
Witam serdecznie.
Mam pewien problem z EOS 400D. Nie bede sie rozpisywal o obiektywie z zestawu i tym jakie mialem oczekiwania a co dostalem, bo to juz chyba milion razy bylo walkowane.
Poniewaz nie jestem fotografem i szkoda mi pieniedzy na soczewki za kolejna wartosc aparatu, ktorych np nie bede potrzebowal lub potrafil wykorzystac, postanowilem zaczac od zmiany na cos podobnego jak mialem czyli SIGMA 18-50 3.8-5.6 Kupilem ja bo jestem zadowolony z wartosci obiektywu ktory mam, ale zawiedziony jakoscia zdjec i chcialem cos podobnego o wyzszej jakosci.
Przerazilem sie jednak tym jak MOCNO przepalone sa zdjecia. Na tych samych ustawieniach przy lampie, szczegolnie z bliska cale zdjecie potrafi wyjsc biale, gdzie na standardowej soczewce wszystko wyglada normalnie. Nawet bez lampy, przy swietle dziennym bialy kolor jest przepalony, gdzie standardowy obiektyw tego nie robi.
Nie wiem czy soczewka jest uszkodzona czy moze aparat jej nie obsluguje jak powinien.
Bylbym wiec bardzo wdzieczny za pomoc, bo jest to moje ostatnie podejscie do tanich lustrzanek i jesli polegne to kolejnym krokiem bedzie sprzedac EOSa i zakup lepszej cyfrowki S5-IS lub G10. Czy jezeli do tego dojdzie to moglibyscie polecic cos ciekawego?

paczka
24-07-2009, 15:45
może jakieś zdjęcie z exifem?

tpop
24-07-2009, 15:48
Pociesze cie - to nie obiektyw przepala zdjecia tylko zapewne ty :) ale bez exifa i zdjecia nie powiem ci dlaczego.

mkaminski100
24-07-2009, 16:32
Bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi i zainteresowanie. Przepraszam, ze nie wiem wiele, ale lustrzanke mam dopiero 6 miesiecy, po 3 latach gnebienia zwyklej cyfrowki.
W jaki sposob moge wrzucic zdjecia z tym dodatkiem tak, zeby nie przeciazac forum? Postaralbym sie zrobic kilka zestawow zdjec na tym i tym obiektywie, zeby porownac.