PDA

Zobacz pełną wersję : Canon 17-55 2,8 IS USM zamiast dwóch stałek...?



Sand-bad
20-07-2009, 23:10
Witam,
jestem fotoamatorem, jadnakrze planuje z czasem podejśc do fotografii bardziej poważnie.
Zastanawiam się nad zakupem 50 f/1,4 do robienia portretów, (dodam że posiadam już 85 f/1,8 ). Z czasem jednak wypadało by dokupic cos szerszego aby robic portrety w studio gdyż 50 w pewnych ujeciach jednak na cropie za długa.
I tu pojawia sie mój dylemat:-). Czy nie lepiej od razu kupic 17-55 2,8 IS USM i przyoszczędzic na kasie.
Biorąc 17-55 oprócz zakresu ogniskowych który mnie interesuje mam również piękna szkło do reporterki, można powiedziec "3w1" :-). Chciałbym poznac wasze opinie o robieniu tym szkiełkiem portretów. Czy warto zastąpic nim 50 f/1,4 + coś szerszego?

Vitez
21-07-2009, 08:44
Naprawdę myślisz że o 17-55 2.8 IS nie ma wątków/opinii na forum?
Przenoszę do odpowiedniego działu i polecam:

- Punkt 3. : http://canon-board.info/announcement.php?f=27&a=3
- wyszukiwanie: http://canon-board.info/announcement.php?f=11&a=20

adi760303
21-07-2009, 18:04
Witam,
jestem fotoamatorem, jadnakrze planuje z czasem podejśc do fotografii bardziej poważnie.
Zastanawiam się nad zakupem 50 f/1,4 do robienia portretów, (dodam że posiadam już 85 f/1,8 ). Z czasem jednak wypadało by dokupic cos szerszego aby robic portrety w studio gdyż 50 w pewnych ujeciach jednak na cropie za długa.
I tu pojawia sie mój dylemat:-). Czy nie lepiej od razu kupic 17-55 2,8 IS USM i przyoszczędzic na kasie.
Biorąc 17-55 oprócz zakresu ogniskowych który mnie interesuje mam również piękna szkło do reporterki, można powiedziec "3w1" :-). Chciałbym poznac wasze opinie o robieniu tym szkiełkiem portretów. Czy warto zastąpic nim 50 f/1,4 + coś szerszego?

Nie wiem czy 17-55 jest uniwersalne i nie wiem czy cropa bedziesz mial dlugo ale wg. mnie lepsze do portretu jest 85 ktora masz lub 70-200, nawet 24-70 jest wg. mnie lepsze od 17-55

Sand-bad
21-07-2009, 19:00