PDA

Zobacz pełną wersję : Canon PowerShot SX10 IS



nora
15-07-2009, 10:39
Witam,
Dopiero co zakupiłam ten aparat i mam jedno pytanie do bardziej doświadczonych w fotografii niż ja (jestem kompletną amatorką). Czy to normalne, że gdy aparat jest wyłączony słychać jakby takie lekkie stuki (chyba od obiektywu) przy poruszaniu aparatem? Gdy włączę aparat - i obiektyw jest wysunięty - stuków nie ma.. zdaję sobie sprawę, że to pewnie głupie pytanie, ale wolałabym się upewnić, czy jest to normalne. Pozdrawiam

nora
16-07-2009, 10:11
Bardzo proszę o pomoc, bo jeśli coś nie tak z tym aparatem, to wolałabym go szybko oddać do sklepu, jak się okazuje nie tylko ja mam problem z tymi stukami: http://www.ceneo.pl/productDiscussionCommentFromReviewAdd.aspx

dziobolek
16-07-2009, 18:39
A głośne te stuki, czy takie delikatne?
Może słyszysz pracę IS.
Spróbuj wyłączyć IS w opcjach menu i słuchaj czy dalej stuka.

Pozdrówka!

Vitez
17-07-2009, 10:09
A głośne te stuki, czy takie delikatne?
Może słyszysz pracę IS.
Spróbuj wyłączyć IS w opcjach menu i słuchaj czy dalej stuka.

Pozdrówka!

Praca IS przy wyłączonym aparacie? Jesteś pewien że dokładnie przeczytałeś pierwszy post?

Niestety na pytanie koleżanki odpowiedieć może tylko inny posiadacz tego aparatu... Może się taki objawi a jak nie to może ich znajdziesz w innych wątkach poświęconych temu modelowi (np tu: http://canon-board.info/showthread.php?t=38506 ).

dziobolek
17-07-2009, 19:00
Praca IS przy wyłączonym aparacie? Jesteś pewien że dokładnie przeczytałeś pierwszy post?

Niestety na pytanie koleżanki odpowiedieć może tylko inny posiadacz tego aparatu... Może się taki objawi a jak nie to może ich znajdziesz w innych wątkach poświęconych temu modelowi (np tu: http://canon-board.info/showthread.php?t=38506 ).

:shock: zmęczenie jakieś czy cuś... :oops:

Sorki umknęło mi to jedno słowo.

Dzięki Vitez.

No cóż, jeśli przy wyłączonym, to raczej nie powinno stukać.