PDA

Zobacz pełną wersję : Moje testy Tamrona i innych obiektywow



Marcin K
20-08-2005, 19:54
Witam serdecznie.

Jestem w trakie wrzucania na serwer moich wlasnych testow obiektowow:
Nie jestem specem od fotografii, ale pomyslalem sobie, ze przetestuje sobie moje obiektywy, a moze tez komus sie to przyda

Przetestowane przeze mnie obiektywy to:

Tamron 28-75 f/2.8 SP AF XR Di LD Aspherical (IF) Macro
EF 50 mm f/1,8 II
EF 100 mm f/2,8 Macro USM
EF-S 18-55 f/3.5-5.6
Sigma 70-300 f/4.0-5.6 APO Macro Super II

W tej chwili wrzucilem troche obrazkow z Tamrona
Znajduja sie one na stronie: http://itzone.com.pl/fototests/

Do wszystkich mam prosbe o przejrzenie strony i stwierdzenie, czy tego typu
testy komus sie przydadza i czy dalej obrazki wrzucac, czy to nie ma sensu.

Ewentualnie, czy pomysl jest dobry, tylko powinienem dla testow zrobic inne zdjecia.

pozdrawiam i czekam na uwagi i sugestie.


Marcin

Vitez
20-08-2005, 21:40
pozdrawiam i czekam na uwagi i sugestie.



Idz na spacer i porob zdjecia a nie testy :roll: .

Nicram
20-08-2005, 22:16
pozdrawiam i czekam na uwagi i sugestie.

Marcin

jakieś wnioski

Pietro
22-08-2005, 05:49
No. Super kadry, swietnie uchwycony temat, jaka akcja. A na nastepnych poprosze sasiadke. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

thorin
22-08-2005, 13:27
heh chlopcy nie badzcie tacy uszczypliwi, ktos wreszcie wyszedl z inicjatywa i niezlym pomyslem, te wszystkie obiektywy moze i maja testy w sieci ale wreszcie bedzie mozna zapchac usta tym ktorzy chca tylko i wylacznie zdjecia "prawdziwe" z tamrona a nie PS-ocone :) mi sie inicjatywka podoba, i coraz bardziej cieszy mnie moj mroczny tamron pozadania :)

Marcin K
22-08-2005, 15:57