PDA

Zobacz pełną wersję : pastelowe barwy



cezary_turski
05-06-2009, 23:53
Mam pytanie, czesto zwłaszcza w fotografiach slubnych zdjecia mają bardzo ciepła pastelową tonację, czy uzywa sie do tego jakiś specyficznych filtrów, czy moze konkretne tutoriale...bede wdzieczny za kazdy trop

Pozdrawiam
Cezary

miklo
08-06-2009, 11:05
Ci_od_pasteli organizują warsztaty, na których zapewne wyjaśnią nie tylko ten aspekt ich warsztatu.

Tutaj dowiesz się więcej: http://blog.adamtrzcionka.pl/?p=299.

Uprzedzając zarzuty: jestem amatorem, nie robię ślubniaków, nie umiem tak i nie mam nic z tego, że podałem tego linka :D

Adso
11-06-2009, 09:18
spróbuj NIK Software Color Efex Pro... plugin do PSa... ma całe mnóstwo przydatnych funkcji, które możesz jeszcze dodatkowo modyfikować żeby uzyskać efekt o który Ci chodzi

robgr85
11-06-2009, 10:15
Ci_od_pasteli organizują warsztaty, na których zapewne wyjaśnią nie tylko ten aspekt ich warsztatu.


:) za pewne nie jest to tylko czarna magia znana prowadzącym/uczniom takich kursów... nie wiem czy ktoś chce płacić ~2k, tylko dlatego żeby wysłuchać części kursu o obróbce w PSie...

sbogdan1
11-06-2009, 10:26
Poleciłbym również LR i do tego presety , których jest mnóstwo , choćby tutaj:
http://www.lightroomkillertips.com/archives/presets/
reszta to zabawa suwaczkami , jak znam życie to autorzy ,,ślubniaków" niechętnie zdradzają swój warsztat każdy ma swój styl i niejednokrotnie sami dochodzą do perfekcyjnych efektów ,aczkolwiek tak jak wspomniał miklo są organizowane warsztaty z tej dziedziny a co za tym idzie to już jest kasa , choć patrząc na to z drugiej strony można próbować samemu lecz efekt końcowy może być daleki od tego co potrafią Ci od ślubów.
Za robgr85 ...
Pozdrawiam

cezary_turski
24-06-2009, 18:44
Ci_od_pasteli organizują warsztaty, na których zapewne wyjaśnią nie tylko ten aspekt ich warsztatu.

Tutaj dowiesz się więcej: http://blog.adamtrzcionka.pl/?p=299.