Zobacz pełną wersję : Canon 30D + Tamron 17-50
Witam Pięknie...!!!
bardzo proszę o poradę. Czy warto kupić dzisiaj ten zestaw który miałby posłużyć kilka lat np: 5lat. . 30D kosztuje teraz 2500 zł + obiektyw 1500. Wiem że aparat już stary model ale tyle się o nim naczytałem pozytywnych opini.Aparat nie do pracy a do zdjęć rodzinnych i wycieczkowych oraz do zaszczepienia bakcylu w dużych dzieciach .Może dla Was nudny i przerobiony temat na wylot ale naprawdę już zgłupiałem czytając wiele wątków i się zagubiłem. Boję się kupować zużytych foto , bo jestem jednak zielony i nie chcę kupować kichy w worku. Bardzo proszę o sugestie na ten temat. Miałem do tej pory EOS300, i A95. Chcemy jednak trochę ambitniej pofotografować.
Z góry dzięki ....Zyga :-D
Mam Canona 30D i bardzo sobie go chwalę. Zestaw o którym mówisz na pewno warto kupić, ale chyba nie za taki pieniądze. 30D w idealnym stanie poniżej 10000 klapnięć nie powinien kosztować więcej niż 2000zł.
ilovemm90
30-05-2009, 17:11
Autorowi chyba chodzilo o nowe 30D bo takie na ceneo wlasnie za taka cene jest ;>
Dzięki za szybką odpowiedz. Tak , mówiłem o cenach nowego aparatu . Uważacie że mimo upływu lat ( z 2006r rozwiązania) warto kupić i na te parę przyszłych latek starczy.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Trochę to cacko z obiektywem kosztuje. Razem 4.000zł. Serce boli a rozum szaleje a myśli wciąż się kłębią w głowie.
Za tą cenę lepiej jednak 40d , troszkę nowszy , w takich cenach teraz można kupić.
Tomcio....ale dużo osób(właściecieli) jednak pisze że zdjęcia z 30d są super a w nowej 40d coś tam jeszcze nie tak dostrojone, bateria dłużej, chwytność aparatu lepsza, zdjęciA ABSOLUTNIE nie gorsze jak w 40d, Dlatego tak się głowię czy to nie przerost treści na d formą . Przecież te 8Mpx to też starcza a reszta wychodzi ładnie. Niby odpowiedż prosta a jednak chyba nie taka prosta , zakup na dłuższy czas i chyba dlatego tak marudzę i pytam mądrzejszych.