PDA

Zobacz pełną wersję : Problem Canon 450 D

2_Buszmenek_5
26-05-2009, 14:20
Witam posiadam Lustrzankę Canon 450D od niedawna jestem początkujący. Wybrałem się w plener fotografować zachody no i tutaj już jest pod górkę. Mam zwykły kitowy obiektyw oraz 70 - 200 f/4 L USM. Jak narazie nie udało mi się zrobić dobrze doświetlonego zdjęcia. Albo jest prześwietlone albo za ciemne. Byłem z kumplem który ma podobny aparat i ten sam obiektyw robiliśmy testy i wyszło że mój za bardzo przepala nie wiem co mam robić :cry:

djcargo
26-05-2009, 14:27
Wstaw jakieś przykłady i nie usuwaj Exifu.

preinwher
26-05-2009, 14:32
Jak narazie nie udało mi się zrobić dobrze doświetlonego zdjęcia. Albo jest prześwietlone albo za ciemne. :cry:

Filtr połówkowy szary by Ci się przydał...

Merauder
26-05-2009, 14:38
Poczytac o robieniu zdjec w trudnych warunkach oswietleniowych.

wojtek_j
26-05-2009, 14:58
Witam posiadam Lustrzankę Canon 450D od niedawna jestem początkujący. Wybrałem się w plener fotografować zachody no i tutaj już jest pod górkę. Mam zwykły kitowy obiektyw oraz 70 - 200 f/4 L USM. Jak narazie nie udało mi się zrobić dobrze doświetlonego zdjęcia. Albo jest prześwietlone albo za ciemne. Byłem z kumplem który ma podobny aparat i ten sam obiektyw robiliśmy testy i wyszło że mój za bardzo przepala nie wiem co mam robić :cry:

A jakie masz ustawienia aparatu?Zrób może w pełnej automatyce i wtedy zobacz

polaro
26-05-2009, 15:26
ja podejrzewam zle mierzone swiatlo...

andrewjohn
26-05-2009, 15:54
2_Buszmenek_5 musisz napisać coś więcej, w jakim trybie robiłeś zdjecia, jaki był ustawiony pomiar światła itd.Najlepiej to wrzuć też te nieudane zdjecia.

budzikk
26-05-2009, 16:25
wiadomo, że albo będzie przepalenie, albo niedoświetlenie... normalne.

kup filtr szary połówkowy np. cokin`a, wtedy zmierz sobie światło ciemniejszą partię zdjęcia, a zachód przysłoń szarą połówką. :)

maciej76
26-05-2009, 20:48